Ես հայաստանահպատակ եմ, որքան ինձ հիշում եմ.  ծնվել, ապրում եմ Երևանում, անընդհատ։ Իմ վեցերորդ, յոթերորդ երեխայի մասին չեմ մոռանում։ 

Իմ հանրային գործունեությամբ՝ Երևանի պետական համալսարանի ուսանողական շրջանում, 1972-1977թթ, համալսարանական աշխատանքային գործունեության, 1979-1985թթ մանկավարժական աշխատանքի՝ որպես հայագիտական հանրակրթական նախաձեռնության հեղինակ Երևանի ֆիզիկական կենտրոնում, 1985թ.-ից ցայսօր, Հայաստանի հեղինակային մանկավարժության կենտրոն դարձած Բանգլադեշում՝ հայտնի Բլեյան դպրոցով, 1989թ. սկիզբ առած իմ քաղաքական գործունեությամբ, հայտնիՆոր ուղով, իմ քաղաքացիականմանկավարժական նախաձեռնություններով բոլոր՝ Հայաստանաստեղծ․․․ 1991թ. սեպտեմբերի 21-իԱնկախության հանրաքվենիմ հասուն կյանքի ամենաարժեքավոր փաստն է։ 

Թուրքիան՝ սուլթանական, Աթաթուրթի, թե ԴեմիրելԷրդողանի, Ռուսաստանը՝ ցարական, ստալինյանբրեժնևյան, թե ԵլցինՊուտինի, իմ կյանքի, իմ Հայաստանի կյանքի միմի փաստեր են, իրողություններ, որոնց հետ ես պիտի հաշտ ապրեմ, որպես իմ կողմից անշրջելի․․․ Թումանյան Հովհաննեսը սրա մասինասում էր՝ Աստծու անեծքը բոլոր հզորների վրա․․․ 

Մենք շարունակում ենք գնալ առջևից։Ապրիլըմեր վճռականության հաստատման ամիսն է՝ նոր կառուցումի, նոր նախաձեռնության, կանաչումի Դուք դա ամեն օր կտեսնեք Բլեյան դպրոցում, Բլեյան բաց ցանցում, Գագարին նախագծով մեր հավաքինապրիլի 12-ին։ Համեցեք։ 

Միշտ ձեր՝ Աշոտ Բլեյան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Քանզի ապրողներին է միայն երգը բարիք բերում…

Երեկ իրիկուն, ուշ իրիկուն, երբ սպառեցի իմ երկօրյա բացակայությամբ գոյացած մեդիակուտակումը, երբ Դավիթ Բլեյանն ու մայրիկ Արմինեն անցան իրենց ամենօրյա ծեսին-մաքառումին, Դավթի քնին, Եղիշե Չարենցի հոբելյանական հրատարակության ընտիր երկերի մատյանի,

Կարճ-զվարթ-անմոռուկ. տե՛ս դասը

Օրն իմ, մի ժամ ուշ, երկու ժամ շուտ, գիշերով-առտու, այգով-ցայգով, պիտի սկսվեր ու սկսվում է այսպես՝ համակարգչի առաջ, մեդիա-քաղաքական իմ պտույտով… Սովորական օր է։ Իմ պտույտն է ավելի ու ավելի

Գիր է՝ դրոնով* հաղթական…

Նայում եմ «Իսկական ծիսական հարսանիքը իսկական ուսումնական նախագիծ» փաթեթը, տող առ տող, պատահական ընտրությամբ բացվող-ակտիվ տողերով ստուգում կատարված-ընթացքի մեջ աշխատանքները՝ մշակումներ-իրականացումներ մեր հեղինակած հանրակրթական միջավայրում, իրական սովորողի և մանկավարժական աշխատողի