2022թ. օգոստոսի 16, կլոր սեղան Վաղաշենի բնապահպանական-արշավախմբային մանկավարժական ճամբարում

Ժամը 15։00-16։30

Քննարկումը վարում է Աշոտ Բլեյանը։

  • Ուսումնական բաց կենտրոններ՝ ուսումնական ճամբար, արշավախմբային ճամբար, հայրենագիտական-մշակութային ճամփորդություն, բնապահպանական ակումբներ, դպրոց բնության գրկում, կրթական փոխանակումներ….
  • Գործունեությունը՝ բնապահպանական խնդրի ուսումնասիրում, հանրայնացում, համագործակցություն, խնդրի վերածում ուսումնական նախագծի, նախագծի կազմակերպում

  • Բլեյան դպրոցը՝
    • կրթական պարտեզ՝ ուսումնական կենտրոններով՝ խաղողի և գինու դպրոց, ուսումնական ագարակ,
    • Արատեսի դպրոց բնության գրկում՝ երկրագործությամբ, անտառի, գետի, կիրճի խնդիրների ուսումնական նախագծերով, նոր կենցաղավարությամբ
    • Վաղաշենի արշավախմբային ճամբար՝ Սևանի  ափի, անտառի ամենօրյա մաքրումով, հանրային ափի ընդարձակմամբ, ճամբարային նոր կենցաղավարությամբ
    • Կրթական փոխանակումներ՝ համայնքի բնապահպանական խնդիրների ուսումնական նախագծերով, համագործակցությամբ
    • Ուսումնական ճամփորդություններ. բնության, պատմության հուշարձանների տարածքում, հայրենագիտական կանգառներում մաքրությամբ, խնամքով, էկոլուր-առաջարկներով
  • Մեր գործընկերները
    • «Վայրի բնության և մշակութային արժեքների պահպանության հիմնադրամ», «ԱրԱվես»
    • «Դար» տարածաշրջանային մրցունակության հիմնադրամ
    • «Սեբաստացիներ» կրթական հիմնադրամ
    • «Եվրասիա» համագործակցության հիմնադրամի ինֆոտներ
    • Մարզպետարաններ՝ Վայոց ձորի, Գեղարքունիքի…
    • Համայնքներ՝ Սևան, Մարտունի, Եղեգիս, Վայք…
    • «Սևան» ազգային պարկ
    • Բնապահպանական ՀԿ-ներ
    • Շրջակա միջավայրի նախարարություն
    • Անհատներ

Մինչև կլոր սեղանը՝ ժամը 14։00՝ ծանոթացում ճամբարին։ Մանկավարժական ճամբարի ծրագրին կարող եք ծանոթանալ հղումով։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ֆլամինգո հնդկահավի ու անսարք ծորակի մասին

— Ինձ ասեք Դավիթ հնդկահավ, էնքա՜ն վատ բառեր եմ ասել, որ հնդկահավ եմ դարձել… — Ես մայրիկի հնդկահավն եմ, իսկ քույրիկի՝ ֆլամինգոն… Հա, իսկական ֆլամինգո-հնդկահավ, որ արագ հավաքում է մայրիկից

Հունիսի իմ հեծանվախաղի ռեկորդը ու մնացածը՝ գրում…

— Դավիթ, Կուզյա, վեր կաց, ուշանում ենք,- Արմինեն այսպես է դիմում իր տղուկին, ինքը՝ քնած-ոտի, Դավիթը՝ արթուն-պառկած… — Ես, երբ ուզենամ կարթնանամ, հիմա քնում եմ… — Այդպես ո՞նց կլինի, ես

Մաքուր խիղճը մշտական տո՞ն հոգու…

Մերի Երանոսյանի առաջարկածը այս՝ որպես իր ընտրություն, ռոդարի-աղայանական ստուգատես է, իմաստավորված սխալ ստացա… Մաքուր խիղճը մշտական Տո՞ն հոգու համար…: Ո՞վ իր մաքուր խիղճը իմ հոգու համար վարձով կտա… Կրթահամալիրում տրիաթլոնը՝ հեծանիվ-լող+վազք,