2022թ. օգոստոսի 16, կլոր սեղան Վաղաշենի բնապահպանական-արշավախմբային մանկավարժական ճամբարում

Ժամը 15։00-16։30

Քննարկումը վարում է Աշոտ Բլեյանը։

  • Ուսումնական բաց կենտրոններ՝ ուսումնական ճամբար, արշավախմբային ճամբար, հայրենագիտական-մշակութային ճամփորդություն, բնապահպանական ակումբներ, դպրոց բնության գրկում, կրթական փոխանակումներ….
  • Գործունեությունը՝ բնապահպանական խնդրի ուսումնասիրում, հանրայնացում, համագործակցություն, խնդրի վերածում ուսումնական նախագծի, նախագծի կազմակերպում

  • Բլեյան դպրոցը՝
    • կրթական պարտեզ՝ ուսումնական կենտրոններով՝ խաղողի և գինու դպրոց, ուսումնական ագարակ,
    • Արատեսի դպրոց բնության գրկում՝ երկրագործությամբ, անտառի, գետի, կիրճի խնդիրների ուսումնական նախագծերով, նոր կենցաղավարությամբ
    • Վաղաշենի արշավախմբային ճամբար՝ Սևանի  ափի, անտառի ամենօրյա մաքրումով, հանրային ափի ընդարձակմամբ, ճամբարային նոր կենցաղավարությամբ
    • Կրթական փոխանակումներ՝ համայնքի բնապահպանական խնդիրների ուսումնական նախագծերով, համագործակցությամբ
    • Ուսումնական ճամփորդություններ. բնության, պատմության հուշարձանների տարածքում, հայրենագիտական կանգառներում մաքրությամբ, խնամքով, էկոլուր-առաջարկներով
  • Մեր գործընկերները
    • «Վայրի բնության և մշակութային արժեքների պահպանության հիմնադրամ», «ԱրԱվես»
    • «Դար» տարածաշրջանային մրցունակության հիմնադրամ
    • «Սեբաստացիներ» կրթական հիմնադրամ
    • «Եվրասիա» համագործակցության հիմնադրամի ինֆոտներ
    • Մարզպետարաններ՝ Վայոց ձորի, Գեղարքունիքի…
    • Համայնքներ՝ Սևան, Մարտունի, Եղեգիս, Վայք…
    • «Սևան» ազգային պարկ
    • Բնապահպանական ՀԿ-ներ
    • Շրջակա միջավայրի նախարարություն
    • Անհատներ

Մինչև կլոր սեղանը՝ ժամը 14։00՝ ծանոթացում ճամբարին։ Մանկավարժական ճամբարի ծրագրին կարող եք ծանոթանալ հղումով։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Կյանքը եռանկյունում ու եռանկյունուց դուրս…

— Պաˊպ, դինոզավրերն ինչո՞ւ վերացան,- առավոտ ժամը յոթին… ջրային հովազի նման լողարանում լողում և քննախույզ է անում Դավիթ Բլեյանը… որ պարզել է արդեն որերորդ անգամ՝ իˊնչ են ուտում, ում չեˊն

Դպրոցը սկսվում է…

Ուսուցիչների օգոստոսյան խորհրդակցություններին ընդառաջ Ընթերցողները, եթե հիշում են «Դպրոցի դիրեկտո՞ր, թե՞ կարգադրիչ» հոդվածում («Երեկոյան Երևանի» 1987թ. հունվարի 21-ի համարում) որպես իմ մանկավարժական հավատամք ձևակերպել էի. «Լավ ուժեղ դպրոց՝ նույնն է,

Բոլորն էլ՝ վռազ, հետաձգելու բան չէ, ու մի գրում ո՜նց տեղավորես…

Այնքա՜ն բան ունեմ պատմելու, բոլորն էլ՝ վռազ, հետաձգելու բան չէ, ու մի գրում ո՜նց տեղավորես… Իսկ ես քառասուն րոպե ունեմ… Վեց հարյուր վաթսունմեկերորդ գիրն է իմ անընդհատ, այսպես էլ է