2022թ. օգոստոսի 19, 15։00-16։30։

Կլոր սեղան Արտավանի մանկավարժական ճամբարում։ 

Քննարկումը վարում է Աշոտ Բլեյանը։

Առաջարկներ հարցադրումների ձևով։

  1. Դպրոցը մարզամշակութային գործունեության, հանրային կյանքի կազմակերպիչ՝
    • նախադպրոցական,
    • գրադարանային,
    • ակումբային,
    • ճամբարային,
    • լրացուցիչ կրթության՝ մարզական,  երաժշտական, կերպարվեստի, արհեստների, այլ,
    • հանրային կյանքի կազմակերպում՝ ծեսեր, տոմներ, հայրենագիտական արշավներ
    • անհատի ինքնակրթության
    • մեծահասակների կրթության։
  2. Դպրոցում առկա, տնային, հեռավար ուսուցումը՝ սովորողի ազատ ընտրությամբ եղանակ։ Համակցված ուսուցում։
  3. Փոքրաքանակ դպրոցների ընկերակցություն։
  4. Մի գոտում դպրոցների համակեցություն, կրթական կլաստեր։ Մի գյուղի դպրոցում այլ գյուղերից սովորողների հնարավորություն։ Սովորողների համար կրթության բազմազանության ապահովում։
  5. Կրթական փոխանակումներ։ Ընտանեկան կացարաններ։
  6. Փոքրաքանակ դպրոցում ուսուցման կազմակերպումը՝ որպես մանկավարժական նորարարություն, հեղինակային մանկավարժություն։ Ընթերցարան՝ Մոնտեսորի «Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում», Սելեստեն Ֆրենե «Ֆրանսիական նոր դպրոց»,  «Մանկավարժական ինվարիանտներ», պետական այլընտրանքային՝ հեղինակային կրթական ծրագիր («Դպիր»)։

Բոլորի՝ կառավարության, ԿԳՄՍ նախարարության, մարզպետարանի, համայնքի, դպրոցի, անհատների, ֆոնդի ջանքերն ու միջոցները ուղղված պիտի լինեն այսպիսի՝ գյուղի զարգացման կենտրոն — դպրոց ստեղծելուն՝ որպես խնամված, կանաչ, հարմար, անվտանգ, զարգացնող, գրավիչ, բոլորին հասանելի՝ ներառական միջավայր։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Անվերջ զրույց է

Կրթահամալիրի մասնագիտական ժողովը երկու շաբաթը մեկ, փոխեփոխ վարչական խորհրդի հետ, նույն ժամին՝ 16.00, երկուշաբթի, մեդիակենտրոնի կլոր սեղանի շուրջ, նախօրոք հայտնի-հրապարակած օրակարգով և պատրաստած նյութերով սկսում են հեղինակային կրթական ծրագրերի բովանդակաստեղծ մշակումների

Տեսարաններով պատում. օրվա իմ տպավորությունների մասին է հերթական գիրը…

Հիմա, 601-րդ անընդհատ, որպես շարքային, իմ գիրը պատմելիս տեսարանները եկան շարվեցին կտոր-կտոր, ըստ օրվա-ապրածի ժամանակագրության… Տեսեք-լսեք։ Ժամը 9:00, Մանկավարժական լաբորատորիա։ Մեր առավոտվա ժամերգություն-ընդհանուր պարապմունքն իմ նախաձեռնությամբ կայացավ նշանավոր Բզեզ-Անահիտ Հարությունյանի՝ հեղինակային

Շիտակությունը՝ որպես ազգային միասնության ճանապարհ

Դավիթը, նուռ ուտելով մատիկներով, հատիկ-հատիկ, համարյա մեկ ժամ, խոսում է. — Պաˊպ, գիտե՞ս, Աստված բոլոր վատ բառերը ստեղծել, տվել է ինձ, որ ես ասեմ, գործածեմ… — Եվ ի՞նչ է ասել