2022թ. օգոստոսի 19, 15։00-16։30։

Կլոր սեղան Արտավանի մանկավարժական ճամբարում։ 

Քննարկումը վարում է Աշոտ Բլեյանը։

Առաջարկներ հարցադրումների ձևով։

  1. Դպրոցը մարզամշակութային գործունեության, հանրային կյանքի կազմակերպիչ՝
    • նախադպրոցական,
    • գրադարանային,
    • ակումբային,
    • ճամբարային,
    • լրացուցիչ կրթության՝ մարզական,  երաժշտական, կերպարվեստի, արհեստների, այլ,
    • հանրային կյանքի կազմակերպում՝ ծեսեր, տոմներ, հայրենագիտական արշավներ
    • անհատի ինքնակրթության
    • մեծահասակների կրթության։
  2. Դպրոցում առկա, տնային, հեռավար ուսուցումը՝ սովորողի ազատ ընտրությամբ եղանակ։ Համակցված ուսուցում։
  3. Փոքրաքանակ դպրոցների ընկերակցություն։
  4. Մի գոտում դպրոցների համակեցություն, կրթական կլաստեր։ Մի գյուղի դպրոցում այլ գյուղերից սովորողների հնարավորություն։ Սովորողների համար կրթության բազմազանության ապահովում։
  5. Կրթական փոխանակումներ։ Ընտանեկան կացարաններ։
  6. Փոքրաքանակ դպրոցում ուսուցման կազմակերպումը՝ որպես մանկավարժական նորարարություն, հեղինակային մանկավարժություն։ Ընթերցարան՝ Մոնտեսորի «Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում», Սելեստեն Ֆրենե «Ֆրանսիական նոր դպրոց»,  «Մանկավարժական ինվարիանտներ», պետական այլընտրանքային՝ հեղինակային կրթական ծրագիր («Դպիր»)։

Բոլորի՝ կառավարության, ԿԳՄՍ նախարարության, մարզպետարանի, համայնքի, դպրոցի, անհատների, ֆոնդի ջանքերն ու միջոցները ուղղված պիտի լինեն այսպիսի՝ գյուղի զարգացման կենտրոն — դպրոց ստեղծելուն՝ որպես խնամված, կանաչ, հարմար, անվտանգ, զարգացնող, գրավիչ, բոլորին հասանելի՝ ներառական միջավայր։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Սիրտ իմ, որ արթուն կայ… Տաթև՝ տա ինձ թևեր

Ուզեցել եմ ու ստացել՝ թևեր. Տա-թև աղջիկ եմ ուզեցել Տաթևում, վանքի բարձունքում կանգնած, հայացքս՝ դեպի Որոտանի կիրճը, ուրիշ ի՞նչ պիտի ուզենա տղամարդը, որ… չունի… Թևեր… Ուրիշ ի՞նչ պիտի ուզենա մարդը՝

Կանաչ շղթան ամենաամուրն է… բաց չթողնենք…

— Էս ինչ լավ է՝ չասացիր՝ էս ապուշությունն ինչի՞ ես դրել, անջատի… Ես արդեն պատրաստվել էի անջատելու… Լավ եղավ,- ասում է Դավիթը։ Շատախոս մեր տղան նորից խոսքի արգելքները կորցրել է…

Հուլիս է, բացվե՛ք, ինչպես մանուկն օրորոցում, երբ շոգում է…

— Դե՛, գլուխս մի տար, շո՜ւտ գրկի առյուծին, տա՛ր լողացրու, կեղտից ազատի… հո ես խոզ չեմ, առյուծ եմ… Այսպես, ահա, շարունակեց-կտրեց իմ առավոտյան արթնացման ծեսը Դավիթը Բլեյան… Տեսնեք՝ ո՜նց  է