Դավիթ Բլեյանն ու իր ընկերները՝ արդեն վեց տարեկան, 2016-ի մայիսից, երբ ուսուցիչ Մարինե Մարտիրոսյանը թվով 25 և ավելի հինգ տարեկաններին հավաքեց իր դասարանում, այս՝ հեղինակային գործն են սովորեցնում ընկեր Մարինեին… սովորեցնում են ու սովորեցնում` վատ դպրոցը քանդել, լավ դպրոց սարքել: Ինչպե՞ս վատը քանդել-լավը սարքելու այս մեր հունար-փեշակը տարածել հանրապետությունով մեկ…

«Կրթական պարտեզ բնակելի զանգվածում՝ Հարավարևմտյան Բ-1 թաղամասում» նախագիծ-առաջարկը եղել և մնում է իմ գործերից գործը… Հավաքից հավաք՝ 2016-ի մայիսից 2017-ի մայիս սիրով-խելացի ի մի բերենք-ներկայացնենք կրթական պարտեզի տարածքում մեր տիրապետման տակ գտնվող շենք-շինությունների, դրանց բակ-հողամասերի բարելավման՝ սարքման աշխատանքները: Երեկ, տարբեր խմբերով, տարբեր երթուղիներով-տևողությամբ մեր դպրոցների ղեկավարներ Քնարիկի, Նվարդի, Նառայի, Անի Սարգսյանի ու կինոֆոտոգործ սովորողների, Թերթ am-ի լրագրողի և օպերատորի հետ նորից անցանք կրթական պարտեզով…

Մերի Գրիգորյան և ընկերներ. կադրեր տեսադասից։

Տպավորիչ է. բարեխիղճ հետևողականությամբ քանդել ենք վատը, նվիրումով-ջանքով սարքել լավը… Ու հիմա տեսանելի փաստ-օազիսներ ունենք կրթական պարտեզի՝ Արևելյան ու Հյուսիսային դպրոց պարտեզների, Քոլեջ-պարտեզի ու Մայր դպրոց-խառնարանի տեսքով: Ունենք նաև այս օազիսների արանքում քաղաքապետարանի ենթակայության թ.թ. 76, 93, 95 նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունները, նրանց տիպային 14 խմբանի շենքերը՝ այսօր կիսով չափ գործածվող-զբաղեցված, կիսով չափ ամայի-ավերակ, մետաղական ճաղավանդակներով մեկուսացված անխնամ-բարձիթողի-խնամքի կարոտ, բնակչից ու բնակավայրից օտարված, միջբնակավայրային անցումները փակող հողատարածքներ… Իմ ասածի մեջ և՛ ցավ կա, և՛ առաջարկ, ոչ երբեք գերազանցություն, կրթական պարտեզը վճռական, բոլոր մասնակիցների-շահառուների հետ համերաշխ սարքելու հաստատակամություն… Կրթական պարտեզի իրագործումով բեռնաթափվում է թիվ 181 հիմնական դպրոցը, դպրոցը գործում է մեկ հերթով, 1-4-րդ դասարանցիները դպրոցի, թաղամասի բնակիչները իրենց շենքերին ավելի հարմար դիրքում գտնվող դպրոց-պարտեզների սաներ են դառնում… Այո, լուծում է՝ պարզ-իրագործելի, թիվ թ. 76, թ. 93, թ. 95 մանկապարտեզները վերածվեն կրտսեր դպրոց-պարտեզների, ինչպես մեր կրթահամալիրի կրտսեր դպրոց պարտեզները՝ 3-5 տարեկանների խմբերով և 1-4-րդ դասարաններով… Նորաստեղծ դպրոց-պարտեզների պատկանելությունը, կրթական ծրագիրը չեն փոխվում, ուսուցիչ-դաստիարակ, այլ աշխատող չեն կրճատվում: Կրթական պարտեզի ուսումնական շենքերը այսպիսով սարքվելու հնարավորության պատվեր են ստանում, վերանում են կրթական հաստատությունների-թաղամասի միջև բոլոր տգեղ-անհարմար-անիմաստ ցանկապատերը, առաջանում են մարդուն՝ բնակչին, սովորողին-ուսուցչին հարմար ուղիներ-անցումներ, ուսումնական մասնաշենքերի, և հարակից հողերն սկսվում են խնամվել-կանաչապատվել՝ որպես մեկ միասնական-անվտանգ-հետաքրքիր տարածք։ Կարո՞ղ է այսպիսի գործը միավորող դառնալ: Այո, ակնհայտ է: Ո՞վ այս գործի մեջ չի սկսի իր քանդել-սարքելը:

Կրթահամալիրի շրջանավարտ Արեգ Գևորգյանը ներկայացնում է իր մասնագիտական գործունեության արդյունքները…

Ծո՜վ գործ այս օրերին, որ փոքր խմբերով պիտի արվի… Քննարկման ռեժիմում վատը քանդվի, լավը սարքվի, դառնա պրեզենտացիա, ֆիլմ, ուսումնական նախագիծ-առաջարկ, հրապարակում, բուկլետ, ցուցադրություն… կազմակերպում, հավաքի… Չհասցնել չկա, ժամանակի մեջ տեղավորվելու խնդիր կա, առցանց…

Իրիկունը ուշ եմ տուն մտնում, կրթահամալիրի կենտրոնից։ Դավիթ Բլեյանը դիմավորում է իր պատրաստած ուտեստների ափսեով՝ պիցա, կարկանդակ… սուշի… հատուկ ինձ համար:
— Սիրում ես չէ՞, պապ:
— Սիրում եմ: Հատկապես քո ոգևորվածությունը լողով-հեծանվով-նկարչությամբ-քանդակագործությամբ… Ի՞նչ եղավ կավը…
— Երեքշաբթի, հինգշաբթի իմ կավի պարապմունքներն են… Լսեցի՞ք: Երկուշաբթի-չորեքշաբթի՝ լողի… Էլ ձեզ չեմ վստահում… Դուք ամեն ինչ խառնում եք. իմ ձեռքով  ամեն ինչ կդնեմ իմ ուսապարկերի մեջ… Մեկը երևի քիչ լինի…

Հասմիկ Ղազարյան, Ջորջ Օրուել և ընկերներ…

Ֆոտոխմբագիր՝ Սուսան Ամուջանյան
#1041

 

Explore More

Հետ համրանք Դավիթ Բլեյանի հետ… Գիր է…

— Մեկ միլիարդը որ մեկով պակասացնե՜նք… Դավիթ Բլեյանն առաջադրում է, ինքը՝ լուծում խրոխտ. — Ինը հարյուր իննսուն ինը միլիոն ինը հարյուր իննսուն ինը հազար ինը հարյուր իննսուն ինը… Հետո մեկով,

Հայացքս՝ առվի բերանի վիշապաքարերին…

Իրանցի պատգամավորը Հայաստանին մեղադրում է Արաքս գետն աղտոտելու և դրա հետևանքով Իրանում քաղցկեղային հիվանդությունների աճի համար… Իսկ իմ մտքից չի ելնում Աշտարակի մայր առուն, որ սկիզբ է առնում, իհարկե, Քասաղ

Մանկավարժ մարդու մասին է իմ օրվա գիրը

Մենք ամենաերիտասարդ հավաքանին ենք եղել միշտ, թե մեզ թվացել է. մենք գործել ենք այս համոզումով։ Երիտասարդ՝  թե՛ ներքին ավյունի, թարմության առումով, թե՛ պարզապես, երիտասարդ տարիքով։  Գրասենյակին խնդրեցի նոր ցուցանիշներ՝ «համառ»