Նախագծային ճամբարի 2-րդ շաբաթը կրթահամալիրում

Կրթահամալիրի դպրոց-ճամբարի՝ հունվարի 16-ի, 17-ի, 18-ի, 19-ի, 20-ի աշխատանքային ծրագիրը-աշխատակարգը, նախագծային խմբերի, ջոկատների օրվա անելիքը խնդրում եմ համապատասխանեցնել այս բովանդակությանը.

  • դպրոցի գիտագործնական հավաք.
  • մյուս բոլոր դպրոցների կլոր սեղաններին  մասնակցություն (կլոր սեղանին՝ 3-5 հոգի՝ սովորող և ուսուցիչ).
  • գիտագործնական հավաքի մեդիագրադարանի նյութերին ծանոթացում-արձագանք.
  • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական, մարզական ստուգատեսների հայտերի վրա աշխատանք, հրապարակում (ամեն մեկի հայտի, ջոկատի, խմբի հայտերի գրանցում).
  • հավաքի ծրագրով համերգների մասնակցություն. 
  • դպրոցում ստուգատեսային ֆիզիկական և մեդիա միջավայրերի ամբողջացում.
  • 2016-2017-ի 3-րդ շրջանի անհատական պլանների մշակում.
  • հավաքի ուրբաթի-ամփոփման նախապատրաստում-մասնակցություն։

Խնդրում եմ նկատի ունենալ, որ դպրոցների կլոր սեղաններից յուրաքանչյուրը կենտրոնական կլոր սեղան է, հունվարի 16-20-ին այլ կլոր սեղան չկա, և ես, տիար Գևորգը, մանկավարժության լաբորատորիան մասնակցում ենք բոլոր կլոր սեղաններին։

Հունվարի 30-ից սկսվող ուսումնական 3-րդ շրջանի անհատական պլաններ

Կրթահամալիրի խորհրդի հունվարի 12-ի նիստում կրթահամալիրի մասնաժողովի ներկայացմամբ հանրակրթական ծրագրերի ուսումնական պլաններն առաջին ընթերցմամբ ընդունվեցին։ Իմ առաջարկությամբ խորհուրդը հնարավորություն տվեց ճամբարային գործունեության 2-րդ շաբաթում որպես ուսումնական նախագիծ յուրացնել դրանք, անհատականացնել՝ ստեղծելով սովորողի, դասավանդողի՝ ուսումնական 3-րդ շրջանի անհատական պլանները։

Խնդրում եմ մինչև հունվարի 20-ը ներկայացնել դասավանդողների ուսումնական ծանրաբեռնվածությունը 2016-2017 ուսումնական տարվա՝ հունվարի 30-ից սկսվող 3-րդ շրջանի համար, ուսումնական պլանի հետ կապված լրացումները, հարցերը։

Մեդիաուրբաթը փետրվար-մայիսին

Գեղարվեստի երեկվա համերգ-ներկայացման փորձը ունենալով՝ առաջարկում եմ փետրվար-մայիս ամիսների ամենշաբաթյա մեդիաուրբաթների այսպիսի կազմակերպում.

  • ամսական մեկը՝ կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներից մեկում՝ որպես հավաք՝ իր ներկայացումներով՝ միջավայրի, ուսումնական նախագծերի, կազմակերպման, արդյունքների, մանկավարժական քննարկումների.
  • մեկը՝ արտագնա՝ որպես համերգ-ներկայացում.
  • երկուսը՝ Մայր դպրոցում՝ որպես ստուգատեսների-նախագծային առօրյայի ամփոփում կամ մեկնարկ։

Տեսնո՞ւմ եք այսպիսի կազմակերպման համակարգող աշխատողի՝ մեկ կազմակերպչի անհրաժեշտությունը։ Ձեր առաջարկը։ 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Այսպես Ավագ դպրոցը կլինի՞ բոլոր տարիների շրջանավարտ սեբաստացիներինը…

Խաղաղ-գոհ Տիարի ողջ սիրով սեբաստացի յուրաքանչյուր պատանու, շրջանավարտի, ուսուցչի, դիմում եմ՝ պահանջելու պես։ Եկեք մեր պատանեկան դիմակահանդեսով ոչ թե դիմավորենք (համ դիմավորում ենք) ու ճանապարհենք՝ երկար, այլ հանդիպենք նորի-հնի Սուրբ Ծննդյանին՝

Կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցում փոփոխություն կատարելու մասին

Սեբաստացիներ բոլոր տարիքների՝ սովորողներ, ծնողներ, աշխատողներ, կրթահամալիրում ՀՀ ԿԳՆ պատվերող կազմակերպվող ձմեռային ամենամյա ստուգատեսների մասնակիցներ, կրթահամալիրի հարգելի բարեկամներ, գործընկերներ. Կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագիրը կազմակերպվում է ուսումնական օրացույցով, ուսումնական նախագծերով, անհատական

Իզմիրի ճամբարին մասնակցելու հնարավորություն

Սեբաստացիներ բոլոր տարիքների՝ սովորողներ, դասավանդողներ, ծնողներ։ Իզմիրի միջազգային տիեզերագիտական ճամբարի մասնակցության ուսումնական նախագծի ղեկավար Լուսինե Բուշը տեղեկացնում է, որ 2015թ. մասնակիցների խմբում երեք տեղ է ազատվել: Հիշեցնում եմ, որ ճամբարին կարող