Արևմտյան դպրոց-պարտեզի հարգելի հավաքանի, 3-1 դասարանի սիրելի սովորողներ և ծնողներ.

 Նորից առողջ մայրության ենք ճանապարհում Մարգարիտ Թամազյանին՝ 3-րդ սեբաստացուն մեզ պարգևելու: Ինչպես մեզանում ընդունված է, որպես նախապաշարում, նրան փոխարինողի մասին որոշումը չենք բարձրաձայնել մինչև այս պահը, դրա մասին նրա դիմելը։

 Հիմա մաղթում ենք հաջողություն Մարգարիտին իր կարևոր առաքելության մեջ, և ես, ահա, հրապարակում եմ Զարուհի Առաքելյանի առաջարկով քննարկված-համաձայնեցված մեր որոշումը։

Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 3-1 դասարանում, որ«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի ավարտական դասարան է,  2016թ. դեկտեմբերի 4-ից Մարգարիտին կփոխարինեն.

  • — բարձրագույն բանասիրական կրթությամբ Հռիփսիմե Գալստյանը` որպես մայրենիի ուսուցիչ և դասվար, 3-1-ում իրականացվող «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի ղեկավար.
  • — մաթեմատիկա կդասավանդի Դպրոց-պարտեզի երկարացված օրվա կազմակերպիչ Վարսիկ Աթոյանը`  բարձրագույն ինժեներական կրթությամբ։

Հռիփսիմեին և Վարսիկին ծրագրային-մեթոդական (մենթորական) մշտական աջակցություն կցուցաբերեն Դպրոց-պարտեզի ղեկավար Զարուհի Առաքելյանը, Բաբկեն Փաշինյանը, Արմինե Աբրահամյանը, Սոֆյա Գրիգորյանը, Զարուհի Ոսկանյանը, Առնոլդ Միքայելյանը, մեզանից յուրաքանչյուրը. դրա կարիքը Հռիփսիմեն և Վարսիկը ամենաշատն ունեն։

Եկեք առցանց մի անգամ ևս  ծափահարենք Մարգարիտ Թամազյանին, ողջունենք Հռիփսիմե Գալստյանի, Վարսիկ Աթոյանի նորամուտը մեր առողջությամբ, առույգությամբ։
Հարգանքով` Աշոտ Բլեյան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Էլեկտրոնային փոստից

Բարև Ձեզ, պարոն Բլեյան, ինչպե՞ս եք: Պարոն Բլեյան, մի բան եմ ուզում խնդրել. հնարավոր չէ՞ երեխաների ընդհանուր պարապմունքը նորից սսկսվի առավոտյան՝դասերից առաջ, ոչ թե 12.15-ին: Ծնող՝ Հասմիկ Թադևոսյան

Ողջույն, կրթահամալիր ջան…

Վաղուց չէինք զրուցել: Տեղեկացնեմ, որ արդեն ստացել եմ ՌԴ անձնագիր: Շատ երկար ու տանջալի պրոցես էր, բայց վերջի վերջո ամեն ինչ բարեհաջող ավարտ ունեցավ: Այնպես որ հիմա ՌԴ քաղաքացի եմ…

Ո՛չ առճակատում է, ո՛չ մասնավոր վեճ…

ԳԹԿ տնօրենի պաշտոնակատար Արմեն Փաշայանին Հարգելի պարոն Փաշայան Նորից պնդում ենք, որ ԳԹԿ-ն չի կարող ո՛չ թեստային, ո՛չ մեկ այլ եղանակով ընթացիկ գնահատում (ստուգում) կատարել, քանի որ հանրակրթության մասին ՀՀ