Կրթահամալիրի բնագիտության մասնագիտական խմբի ղեկավար Էմանուել Ագջոյանն ինձ գրում է. «Մեր ունեցած հնձած խոտը կենդանիներ կերակրելու համար պիտանի չէ, այդ իսկ պատճառով առաջարկում ենք, որ այն օգտագործվի կոմպոստ պատրաստելու համար»:

Հարգելի Էմանուել, Միքայել Կամենդատյան, Սարգիս Հակոբյան, Էկոտուր 2016-ի մասնակիցներ, առայժմ չմասնակցածներ, դասավանդողներ.

Լավ է, որ մեր բնապահպանները գիտեն՝ ինչ պետք է անել ամեն օր կրթահամալիրի դպրոցների 5-6 հա հողատարածքից խուզվող-հնձվող խոտը։ Առայժմ այն անասնակեր (ձիու կեր) չէ։ Այդ օրն էլ մենք ենք մոտեցնելու՝ հողի որակը, սերմի-ցանքի-խուզի որակը համապատասխանեցնելով մեր գյուղացիական տնտեսության պահանջներին։ Խորեն Հազարումյանը, Անահիտ Մելքոնյանը և քոլեջի շինարարական ջոկատը խոստացել են մինչև մայիսի 25-ը առաջին 2000 քառակուսի մետրի վրա առվույտ ցանել։

Հիշեցնեմ, որ էկոտուր 2016-ը չի ավարտվել, ընթացքի մեջ է, գործնական-հետազոտական աշխատանքների վերջին ժամկետը հունիսի 5-ն է` Շրջակա միջավայրի օրը, և հունիսի ճամբարներում խոտի վերածումը կոմպոստի պիտի դառնա տասնյակ ու տասնյակ սեբաստացիներինը։ Արդեն ներառվա՞ղ է այս աշխատանքը ճամբարների աշխատակարգերում։

Ինչո՞վ կարող եմ օգտակար լինել, Էմանուել և ընկերներ։ Այս խնդիը, ի դեպ, քաղաքային է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

«Կրթական պարտեզ բնակելի արվարձանում» նախագիծը՝ քաղաքային ծրագիր

Հունիսի 19-ի օրագրի հավելվածը։ Երևանում 20-րդ դարի 70-80-ականներին կառուցված բնակելի արվարձանների սահմանափակ տարածքում՝ թաղամասում, տեղավորել են մի քանի ուսումնական հաստատություններ՝ նախադպրոցական և հանրակրթական: Յուրաքանչյուր հաստատությանը (դպրոց, մանկապարտեզ), շենքից բացի, տրամադրվել

Երկու նախագիծ

Շողիկ Պողոսյան Անահիտ Եղյան Նախագիծ 1. Դաշտային բույսերի ներմուծումը քաղաք Առաջարկում ենք «Բարձունքի հաղթահարում» նախագծի իրագործումից սկսած մեկնարկել այս նախագիծը։ Նախագծին կարող են մասնակցել սովորող, դասավանդող, ծնող, հանրության ցանկացած անդամ։ Նախագծի

Գնահատման բաց համակարգ. հավելված #2

Հունիսի 15-ի օրագրի հավելվածը։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մանկավարժական համակազմն արդեն երեսուն տարի մշակում, իրականացնում է հանրակրթության իր հեղինակած ծրագիրը՝ ամբողջական ներառական իր սկզբնավորման պահից:  Այլընտրանքային կրթական ծրագրերը, այդ թվում՝ նաև