Պիետրո Շաքարյանը Միչիգանի համալսարանի ավարտական կուրսի ուսանող է: Նա վերջացրել է իր «Դպրոց առանց պատերի» վերնագրով ավարտական թեզը, որը հիմնականում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացված կրթական բարեփոխումների մասին է՝ Խորհրդային և հետխորհրդային Հայաստանում քաղաքական բարեփոխումների ու կրթական նորարարությունների ֆոնին:

Պիետրոն գրում է.

Ողջույն բոլորին,
Լավ լուր ունեմ.

Արման Ամիրխանյանը «Գյուլբենկյան հիմնադրամից», որը մեծապես աջակցել է Հայաստանում արված իմ հետազոտական աշխատանքներին, այնքան է տպավորված եղել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մասին պատմող իմ ավարտական թեզով, որ ուղարկել է այն «Գյուլբենկյան հիմնադրամի» հայկական համայնքների բաժնի տնօրենին: Ըստ այդ բաժնի կայքի՝ հայկական համայնքների բաժինն աշխատում է, որպեսզի «…հայ ժողովրդի համար կենսունակ ապագա ստեղծի այնտեղ, որտեղ իր լեզուն ու մշակույթը պահպանվում և արժևորվում են»:
Բաժնի տնօրենը Ռազմիկ Փանոսյանն է՝ արևմուտքի նշանավոր հայագետ, որի Հայոց պատմությանը վերաբերող  «TheArmenians: From Kings and Priests to Merchants and Commissars. Հայերը՝ թագավորներից ու հոգևորականներից մինչև վաճառականներ ու կոմիսարներ»-ը իմ մշտապես սիրելի գրքերից մեկն է:
Կրկնում եմ, որ սա լավ լուր է և՛ իմ ավարտական թեզի, և՛ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի համար:

Լավագույն ցանկություններով…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Դպրոց-պարտեզների տարածումը Երևանում և մարզերում կօգնի լուծելու շատ հարցեր. հավելված #1

Հեղինակային կրթական ծրագրի տարածելի ձեռքբերումներ։ Հունիսի 14-ի օրագրի հավելվածը։ Հեղինակային կրթական ծրագրով ստեղծված է դպրոց-պարտեզ ուսումնական հաստատությունը՝ նախակրթարանով կրտսեր դպրոցի մոդելը, որտեղ գործում են՝ 2-5 տարեկանների խնամքի և զարգացման խմբեր,

«Հյուսիսափայլ»-ի հանդիպումը տիար Բլեյանի հետ

Հանդիպման մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյան, Հյուսիսի 5-րդ դասարանցիներ և «Հյուսիսափայլ»-ի լրագրողներ

Երկու նախագիծ

Շողիկ Պողոսյան Անահիտ Եղյան Նախագիծ 1. Դաշտային բույսերի ներմուծումը քաղաք Առաջարկում ենք «Բարձունքի հաղթահարում» նախագծի իրագործումից սկսած մեկնարկել այս նախագիծը։ Նախագծին կարող են մասնակցել սովորող, դասավանդող, ծնող, հանրության ցանկացած անդամ։ Նախագծի