Առավոտյան ես ավելի շուտ էի դուրս եկել իմ հեծանվով: Որոշել էի ճանապարհել Թբիլիսի թիվ 20 դպրոցի ինձ սիրելի դարձած մարդկանց, որոշել էի 8-10-ն առտու, մինչև Սևան մեկնելը լինել նրանց հետ: Այսպիսի ազատություն ու վայելք. իմ կիրակիի տերն եղա: Ի՜նչ կառույց է մեր կրթահամալիրը, հետաքրքիր ու խնամված, ապահով, հյուրընկալ՝ ամենատարբեր, տարատարիք մարդկանց համար… Ու տեսե՛ք, մեր Թբիլիսիի վրացի ընկերներն ի՜նչ խելացի օգտվում են… Իսկ ա՛յ, Ջավախքի ու Թբիլիսիի մեր հայրենակիցները համառորեն չեն օգտվում… Չնայած վկա եք՝ ինչ հետևողականությամբ եմ ես դա անում, պարտադրելու աստիճանի, Վիրահայոց թեմի առաջնորդարանի ստանձնած պարտավորությունն էլ չօգնեց…
Հետո Հիմնական դպրոցից ես հեծանվով սլացա կայարան, Արցախի փողոց, իմ Ստեփան եղբոր տուն՝ բավականություն ու իրականություն պարգևելով նրան…

Ես ու տիար Գևորգը մտմտում ենք Սևանի շուրջ բազմօրյա հեծանվային ճամփորդություն սկսել… Էսօր սկսվող, մի շաբաթ տևող հունիսյան ստուգատես-ճամբարներն էլ անցնե՜ն, ականատես կդառնաք «ծերունի ավազակների» նոր արկածներին…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

50 մետր Մարկի հետ

Հանդիպում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալրի հոբելյանական տարվա նախագծերից 8-րդ դասարանցի Մարկ Վարդանյանի անհատական նախագծով։

Իրավունք՝ որոշելու, թե ով ես դու…կամ Հոքինգից մինչև Կամենդատյան

Քեզ կգովեն կամ կհայհոյեն, կնվիրեն կամ կդավաճանեն: Քանի դեռ նրանք իրավունք ունեն որոշելու, թե ով ես դու կամ ինչպիսին ես, դու չես կարող ինքդ քեզ գտնել: Վերցրո՛ւ նրանից այս իրավունքը,

Ես ամենաՀայաստանի կենտրոնից՝ Դպրոց-պարտեզի Չարենցի կամարից

Առավոտ շուտ Անահիտ Մելքոնյանի աշխատանքային ջոկատը Կասկադի առվույտի արտը ջրել-հանձնել էր տիկին Էլյային և արդեն կրթահամալիրի Դպրոց-պարտեզում էր… Այնքա՜ն գործ կա անելու. երկրագործությունը, որ տևական ժամանակ շրջանցել է Հայաստանը, հիմա