Ես ու իմ հարյուր տարվա ընկեր, սանիկ ու համախոհ Գևորգ Հակոբյանը չէինք կարող նշանավոր չդարձնել ապրիլի 23-ը։ Այդպես էլ արեցինք։ Ուղիղ 35 տարի հետո (հիշո՞ւմ եք, որ մենք այն ժամանակ 25 տարեկան էինք ունշանավոր դարձրինք մեր ընկերական միությունը հեծանվային արշավներով) երկու 60 տարեկան դարձող ուսուցիչներ հեծանիվ նստեցինք Մեդիակենտրոնում, մեր անբաժան ընկեր Սուսան Մարկոսյանին թողեցինք Տանը, որ դուռը Մեդիայի միշտ բաց լինի, ու արշավեցինք մեր սեբաստացիական աշխարհով, բնաբան իմ օրագրին ու առաջնորդող գաղափարական մեր երթին ունենալով  մեր ազատամարտիկ  Միքայել Նալբանդյանի (այսպիսին է իսկական ազատամարտիկը) «Երկրագործությունը որպես ուղիղ ճանապարհի» ընթերցարանային առաջաբանը... «Կյանքի հոսանքը միայն մի ընթացք ունի – դեպի հառաջ։ Հառա՜ջ… Այնտեղ միայն կարող ենք հանդիպել մեր ազգի կենսանորոգ և որոտընդոստ հա­րության…Կենդանություն»։

Փառահեղ, անշտապ, մանրակրկիտ երթ անցկացրինք իմ՝ սիրով, օրեր ուսումնասիրած-մշակած Մեդիակենտրոն-Գեղարվեստ-Արհեստներ-Նոր դպրոց-Մայր դպրոց-Դպրոց-պարտեզ-գյուղացիական տնտեսություն-Հիմնական դպրոց-Մեդիակենտրոն հեծանվային ճանապարհով։ Իսկական ուղևորություն կրթահամալիրով։ Հետո աշխատավորի պատշաճ-համեստ սեղան նստեցինք Մեդիայում, ես էլ հանեցի իմ խնամքով պահած հատուկ օղին, ու ի հեճուկս ծերացող-առանձնացող-հեռացող Գրիգոր Խաչատրյանի՝ բաժակ բարձրացրինք մեր բոլորիս արևշատության համար՝ որոշումով, որ մայիսյան ստեղծագործական հավաքին կլինի բացօթյա պարապմունքների ցուցադրության միասնական օր, որին հեծանվաերթով կարող է մասնակցել ով կամենա-միանա…

Մենք համոզվեցինք-հանգստացանք, որ ապրիլը երկրագործության իսկական չհայտարարված ստուգատես եղավ, մեր բոլոր դպրոցներում տեսանք կանաչի-կենդանության դրսևորումները, դպրոցական խնամվող-ջրվող-բարեկարգվող բակերը՝ բահը ձեռքին ու ջուրը նորատունկ ծառերի տակ արած պարտիզպանով. մենք ունեցանք կարևոր քննարկումներ ապրիլյան վերջնագծի անելիքների մասին…

Կրթահամալիրում ընթացող մաթեմատիկական ստուգատես-միամսյակով, այո, ես ոգևորված եմ։ Մաթեմատիկան այսօր բոլոր տարիքների երեխաների՝ սաների, սովորողների, այն կարևորող յուրաքանչյուրիս կողմից կոնկրետ աջակցություն-մասնակցության կարիք ունի, և Գևորգ Հակոբյանի խելամիտ ծրագիրը այդպիսի կազմակերպում ունի։ Սուսանը, Գևորգն ու ես քննարկեցինք վիճակը։

Երեքիս անունից ասում եմ։ Հանրակրթական մաթեմատիկան չի կարող մատչելի-գրավիչ-հետաքրքիր չլինել երեխայի կյանքի բոլոր զբաղմունքների կողքին, այո, հեծանվից սկսած ուբնապահպանությամբ շարունակած ու երկրագործություն-հայրենագիտությամբ վերջացրած։ Այնպիսի մաթեմատիկա, որ, այո, դառնա երեխայի կյանքը, նրա կյանքին նոր կենդանություն հաղորդի, մտնի նաև տուն, դառնա իր շուրջ խմբող գործողություն՝ հավաք, ընտանիքի բոլոր անդամների մասնակցությամբ… Մենք սեբաստացի սովորողների ապրիլի 21-ի, սեբաստացի ուսուցիչների ապրիլի 22-ի մաթեմատիկական խնդիրների լուծման ֆլեշմոբերը հաջողված ենք համարում՝ ոգևորելու աստիճան։ Ընտանեկան ֆլեշմոբի պատրաստությունը սկսենք օր առաջ՝ անդրանիկ ընտանեկան մաթեմատիկական իրարանցումը կազմակերպելու համար, հնարավորություն տալով այս՝ հեղինակային կրթական ծրագրի պարապմունքի ձև դարձող ֆլեշմոբին մասնակցելու յուրաքանչյուր ընտանիքի՝ առանց սահմանափակման, գտնվելու վայրի, ուսումնական հաստատության ընտրության… Մենք կարծում ենք, որ մաթեմատիկական միամսյակ-ստուգատեսի պսակը կդառնան մայիսի 19-20-ի ֆլեշմոբները Մարմարյա սրահում մաթեմատիկական մեդիաուրբաթ-համերգը մայիսի 22-ի։ Այս անձրևային, արձակուրդային, առանձնացման օրերը ստեղծագործական մայիսին պատրաստվելու համար չե՞ն, հիշեցնում ենք, այնպես չանե՞նք, որ մայիսին բացվի վարդը…

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Սեբաստացու գործատու հուլիսին ասենք` բարով եկար…

Հուլիսի 1-ին երկարատև-անկողնային-անկասելի, մաշող, կյանք դարձած հիվանդության մաքառումից հետո մեռավ-քնեց, հանգստացա՞վ Թաթոս Բլեյանը՝ իմ Էդվարդ ավագ եղբոր ավագ որդին, Արամ Բլեյանի հայրն ու Էդվարդիկի պապը, Արթուր և Պետրոս (Յուրա) Բլեյանների եղբայրը…

Արի, այսպիսի օրից, շաբաթից հետո դեռ գրի, էլի գրի ու պատմի…

Էլ ի՜նչ պատմեմ, էլ ե՜րբ պատմեմ, ախր, ի՞նչը չեմ պատմել, բա՞ն է մնացել, որ չեմ պատմել, անուն-դեպք-միջադեպ-մտածում… Լավ, ինձ իմ գրում արձակուրդ չի հասնո՞ւմ, պիտի ասվածի նման վեց հարյուրիննսունինն օրվա

Ներխուժում՝ ապագայից ներկա

Վերջապես հասանք կրթահամալիրի թթենիներին ու տեղեկանք ունեցանք այսպիսի.  Նոր դպրոցում 2 թթի ծառ ունենք, բայց թութը դեռ չի հասել: Թութ թափ տալու համար նախատեսված չարսավ ունենք: Դպրոց-պարտեզի տարածքում թթի ծառ