Ի՞նչ չի կարելի անել հիմա. չի կարելի սպասելը գործ, առoրյա դարձնել: Գործե´ք օրը: Մարտի 1-ն անսովոր զգացողությունների խառնուրդ ստացվեց. աշխատանքային օր էր իմ ու մեծ թվով սեբաստացի աշխատողների-սովորողների համար: Այսպիսի հագեցած ծրագրովվերապատրաստման դասընթաց անցկացնելը հենց սեբաստացիական ջանադրություն էր պահանջում: Շնորհակալ եմ: Այս շարքից էր նաև Արման Երանոսյանի նամակն ու իմ պատասխանը…

Հարգելի տիար Բլեյան,  Հանրակրթական Դիջիթեք ամենամյա ստուգատեսին  «Տնտեսագետի» ակումբի «Տնտեսական միամսյակ» ուսումնական ստուգատեսի նախագիծն արժանացավ գլխավոր մրցանակի, և հիմա ընթանում են նախագծի նպատակների իրագործման  համար անհրաժեշտ  շահառու անհատների և կազմակերպությունների ներգրավման աշխատանքներ: Օգտվելով ինքնակազմակերպման և ինքնիրացման կրթահամալիրյան ազատություններից՝ Մերի Թելունցը և ես տևական ժամանակ ՀՀ Կենտրոնական բանկի ներկայացուցիչների  հետ ունեցել ենք  քննարկումներ, ինչի արդյունքում ձեռք է բերվել պայամանավորվածություն, որով ԿԲ-ն պատրաստ է նախագծի իրականացման ընթացքում մեզ աջակցել թե՛ մասնագիտական առումով, թե՛ խրախուսական մրցանակներով: ԿԲ-ի ներկայացուցիչ Արաքս Մանուչարյանի կողմից ներկայացվել է նաև պատասխան առաջարկ. ԿԲ-ն ցանկանում է համագործակցել մեզ հետ, խոսքը  միջազգային  Global Money week միջոցառման մասին է, որի նպատակներն ու էությունը ներկայացված է
Հարգանքով՝ Արման Երանոսյան:

Արման ջան, ուրախ եմ: Լավ է, որ գործի գլուխ կանգնած եք դու և Թելունցներից Մերին. զուլում զույգ է… Մերիին պատշաճ է դառնալ կրթահամալիրում տնտեսագիտական միջազգային նախագծի մեկնարկողը` քո հաստատուն ներկայությամբ: Եվ լավ է, որ ունենք ՀՀ Կենտրոնական բանկի կարգի գործընկեր: Գործեք: Քայլերի և արդյունքների մասին տեղեկացրեք, լուսաբանեք նախագիծը… Կրթահամալիրը և ես, իհարկե, անհրաժեշտ մասնակցություն կունենանք:

Այս և մնացած բոլոր, յուրաքանչյուր դեպքում իմացեք, նախաձեռնությունը, նախագիծը ստանալու են իմ առավելագույն աջակցությունը:

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Եթերում, ինչպես երկնքում, կայծակից առաջ-հետո․․․

Կայծակները Լեհաստանում, Մեծ Բրիտանիայում, տեսե՛ք, ինչ մարդկային ողբերգություններ են պատճառում․․․ Ճամփորդելով ուսուցումը` հայրենագիտություն-հայրենաճանաչություն կրթական ծրագիրը մեր հեղինակած, պիտի ճանաչի կայծակը, դրանից պաշտպանվելու անվտանգության հմտություններ փոխանցի․․․ Բարձունքների նվաճման՝ կրթահամալիրի օրացույցով որոշված

Հիմա էլ տանկով կրակոցի ներքո

Դավիթ Բլեյանն Արմինե մայրիկի հետ եկել էր ինձ օրվա վերջում Մեդիակենտրոնից տուն տանելու… Իր պարտեզում երկա՜ր, մինչև երեկոյան մութն ընկնելը՝ համարյա ժամը վեցը, քնել էր մեծացող մարդը… այնքա՜ն, որ մորաքույր-դաստիարակ

Կրթությունն ու կյանքն անբաժանելի են

«Կրթություն» թերթ 02.08.2006 Հայաստանում մարդկային զարգացման ազգային զեկույցի փորձագետի կարգավիճակը օգնում է ինձ առավել ամբողջական և ուշադիր հայացքով քննել կրթության արդի վիճակը Հայաստանում հիմա, երբ հանրապետության պետական կրթակարգի ներդրումն ապահովող