Հրդեհը mskh.am մեդիայում իր սև գործն արել է, ու մենք երեկ-այսօր այլ բան չունենք անելու, քան առաջնահերթ դրա հետևանքները վերացնելը, մեր մեդիան բնականոն վիճակի բերելը: Սեբաստացի ծնողի այս գրառումը, վստահ եմ, արտահայտում է շատերիս սրտում-մտքում կատարվածը. «Շատ տխուր էր… Տխուր էր, որովհետև mskh-ը չկար: Ու Ձեր զայրույթը, անհանգստությունն ու հուզմունքը տեղին էին: Սա էլ կարծես մի երեխա լինի, որին պահում ես, փայփայում,գուրգուրում ու… հիվանդանում է: Այնքան ցավ էի ապրում, երբ օրվա մեջ, երևի չափազանցություն չլինի, հարյուր անգամ բացում էի, ու էլի… լռություն: Փառք Աստծո, ամենի ավարտը բարի եղավ»:

Տարիքը զգա՞լ է տալիս, թե՞ հուզիչ են, իրոք, Մանեի Հովհաննիսյան-Նունեի-Էրիկ Թելունցի խոստովանությունները «Շողակնում»… «Էթիկետի» վարժարանային (գիմնազիական) ընթացքը… Էրիկի՝ Տերյանի «Հոգևոր Հայաստանը» հաղթահարելու փորձը… Ընթերցասերների ակումբի հերթական, մարգարիտսարգսյանական շնորհքով արվող«Իրականությունից հեքիաթ» նախագիծը, նրա առաջին խիզախ դրսևորումը, որ հուզելու աստիճան անմիջական է՝ Ֆրեդ Սահակյանի պատումով…

Որևէ ստուգում, վարկանիշավորում, որևէ ձևաթղթեր՝ իրենց արհեստականություն պարտադրող գործակիցներով չեն կարող մեզ շեղել ապրելուց, կյանքից՝ կրթահամալիրի Բանգլադեշում, տանը, փողոցում…

Սեբաստացիներ, 2015-ին ուղղված ամեն ինչ ասվել է իրականություն դառնալու և բեկում առաջացնելու վճռականությամբ… mskh.am-ի մուտքերի հաշվիչները կարծես՝ այսպիսի վիճակի համար են: Փետրվարի 11-ին գրանցվել է 5400-ի չափ մուտք և 400-ից ավելի մուտք ունեցել է իմ բլոգը. ասել է թե՝ կայքի կարոտը, պահանջը այնքան զորեղ է, որ գործարկելուց հետո, մի քանի ժամում այսպիսի ցուցանիշներ է արձանագրում …

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ազգային կրթությունը անձի կրթվածության չափանիշ

Հայոց ավանդական դպրոցի նորոգման ծրագիր Ընդունվել է «Հայոց համազգային շարժում»կազմակերպության հիմնադիր համագումարի մասնաժողովի կողմից Մեր իրականության բացահայտ ճգնաժամը հետևանք է նաև կրթության ու մշակույթի գործի անհաջող դրվածքի: Ազգային, պետական, հասարակական

Վերնագիրը վերջում

1980-1985 Դպրոցներում, պրոֆտեխուսումնարաններում, միջնակարգ, մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում ապահովել ուսուցման և դաստիարակության խիստ հաջորդականություն, հանրակրթական պատրաստման միասնական մակարդակը, ընդսմին հաշվի առնել ազգային ուսումնական հաստատությունների առանձնահատկությունները: Մշակել և մտցնել մանկապարտեզում երեխաների դաստիարակության

Որպեսզի կարողանանք տեսնել արևի խավարումը

Լիլիթ Ազիզխանյանը մեծ նապաստակ ձու-ձու կակա է նվիրել Դավթին, որ պահվել է սառնարանում՝ Դավիթ Բլեյանին  որպես անակնկալ հայտնվելու համար… Հիմա, երբ Դավիթն արթնացել է քնից առավոտ շո՜ւտ՝ լրիվ ինքնուրույն-մենակ, իր