Կարևոր էր, որ սեբաստացի ուսուցիչների հեծանիվ բարձրանալու 1-ին խմբի պարապմունքը կայացավ երեկ, օրվա վերջում: Մեր նոր գործընկերը՝ մանկապատանեկան մարզադպրոցը՝ իր ղեկավարներով, մարզիչներով, բարեխիղճ-սիրով պատրաստվել էին 1-ին հանդիպմանը, 12-13 սկսնակ հեծանվորդ-ուսուցիչներ դրսևորեցին վճռականության պատշաճ ջանքեր… Եվ այսպես՝ շաբաթը 3 օր, մինչև ինքնուրույնանալը… ինչպես ես, որ մասնակցում էի, իհարկե, 1-ին պարապմունքին իմ հեծանվով։ Մեդիակենտրոն-հեծանվադպրոց, որ 1-ին մասում է՝ «Գործարանային» կայարանի հարևանությամբ, ճանապարհն անցա 20-25 րոպեում. նոր ուղի էր ինձ համար  հեծանվորդի, որքան էլ ճանապարհը քանի՜ տարի ու օր՝ ծեծված: Պարապմունքից հետո էլ սիրով-բարեխիղճ հաղթահարեցի Արշակունյաց պողոտան… Գումարեցի՞ք, հաշվեցի՞ք. անցա 50 կմ-ի սահմանը մեկ օրում: Մենք պատրաստվում ենք 1-ին հեծանվային արշավին…

Նոր դպրոցի նորաբաց նախակրթարանի նվեր-լողավազանով մեր Բանգլադեշի լողափերի թիվը ավելացավ մեկով, իսկ ավազանների թիվը դարձավ 13: Կատակ գործ չէ խնամված-հետաքրքիր-զարգացող-հիգիենիկ այս ուսումնական բացօթյա լաբորատորիաները ուսումնական վիճակում պահել՝ որպես ուսուցողական միջավայր տարատարիք սովորողների համար՝ 2-5 տարեկանների, 6-10 տարեկանների, 11-14 տարեկանների համար, բոլորն էլ ճամբարական:

Ուսումնական բանգլադեշյան ճամբարի՝ հունիս 1-ով սկսված առաջին շաբաթը հակաբացիլ-առողջահաբ երաժշտության ստուգատեսով նշանավոր եղավ, հունիսի 8-ից սկսվող 2-րդ շաբաթը՝ առողջաբեր-հակածույլ ու զվարթ լողով: Մեր բոլոր վեց տարեկանները, բոլոր չորրորդցիները պատրաստվում են հրապարակային ներկայացնելու լողի յուրացման ուսումնական ցուցանիշները: Կտեսնեք, էլի, ինչու երկարացնեմ: Իսկ հունիսի 12-ին՝ ժամը 15:15, համեցեք Մարմարյա սրահ, տեսեք՝ ինչպես է լցվում որպես ավազան բանգլադեշյան լողափերից ձգվող ճամբարականների գետերով… ծովափ-ուրախության-համերգի մասնակցեք: Ամենօրյա լողը Բանգլադեշում տարատարիք ճամբարականների համար՝ իսկական, լողացող, բնապահպանական միջավայր ստեղծող ուսուցիչ-ջոկատավար կազմակերպիչ է պահանջում, ենթադրում: Թոթափեք ուսուցչությունը, հոգսերը բազում, եղեք ընկերներ՝ հագնվեք ինչպես ճամբարականները, նրանց հետ ապրեք որպես ճամբարական: Սա է:

Հունիսի 8-ից 12-ը մենք բանգլադեշյան ուսումնական այդպիսի ճամբարների ստուգատես ենք հայտարարել. կկարողանա՞նք երևանցիներին ներկայացնել այն, ինչ բոլորը գիտեն ու… չգիտեն, իհարկե: Ուզում են իմանալ, յուրացնել, տարածել… տեսնենք: Մերը՝ հեղինակելն է, մշակելը, կազմակերպելը, տարածելը… Այ, ուսումնական ճամբարը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով, ուսումնական օրացույցով որոշված ճամբարը տարածելուն ուղղված ներկայացումների շարք պիտի անենք: Ո՛չ մեր կյանքից կտրված, ձևական ներկայացում, այլ մեր ամառային ուսումնական ու բնական աշխատանք:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Զարմանալի կին է մեր տնտեսուհի Էլյան

Զարմանալի կին է մեր տնտեսուհի Էլյան, միշտ պատրաստ քեզ օգնելու. Անդրանիկի 92/1 հասցեում գտնվող շենքը, որ քանի՜ փոփոխություն կրեց՝ արհեստագործական, վարժարան, արհեստագործական, քոլեջ, քոլեջ-արհեստագործական… նրա խնամքի տակ է մշտական… Ուրախանում

Պատրաստվո՞ւմ ենք, ընկերներ, իմ վեցհարյուրերորդ անընդհատ գրին

Շուշան Բլեյանն իր երևանյան արձակուրդի օրերին՝ Վիեննա մեկնելուց առաջ, ինձ հանձնեց մի թղթե տոպրակ… Իմ 1999-2001 թթ հայտնի շրջանի արխիվային վկայությունների՝ իմ նամակների մի հուզիչ փաթեթ… Շուշանի մանկությանն առնչվող ամեն

Մեր վարժարանի սաները

Ալբերտ Էյնշտեյնը սա էր կրթություն անվանում: Եթե համաձայն եք, անցեք առաջ՝ 138-րդ գրին իմ բլոգապատման… Մեր սովորողների ծնողները մարդիկ են. հենց դրանով կարող են տարբերվել իրարից ու մյուսներից, ինչպես մեր սովորողները՝ նրանց