Մեր ճամբարներն ուսումնական-մարզական-հայրենագիտական պիտի լինեն և այդպիսին են, ոչ մի խոչընդոտ չեմ տեսնում. բոլոր նախաձեռնությունները՝ անհատական թե խմբային կստանան անհապաղ ու կոնկրետ աջակցություն… Երեկ մեզ այցելել են նաև սուսերամարտի օլիմպիական հերթափոխի մանկապատանեկան մարզադպրոցի տնօրենը, մարզիչը… Շատ հավանել են մեր պայմանները, միջավայրը… Սեբաստացի դեռահասներին-պատանիներին առաջարկվող մարզաձևերի մեջ նոր ուսումնական տարում կունենանք և՛ սուսերամարտը, և՛ նետաձգությունը, և՛ հեծանվասպորտը. Մարիետ Սիմոնյանի ու Գոհար Եղոյանի հետևողականությունը կասկածելու տեղ չի թողնում, Գեղարվեստի կրտսեր դպրոցին ու նրա հեծանվասեր Արմինե Թոփչյանին առաջարկել եմ հեծանվախմբակի համար սկսել 4-7-րդ դասարանցի տղաների և աղջիկների հավաքագրումը…

Ես տեսնում եմ օր օրի ուժ-ավյուն-ճանաչում ստացող Բանգլադեշյան ամենամյա բաց պլեներ-ստուգատեսի հմայքը բազմապատկվող… մինչև հունիսի 15-ը՝ մեկնարկը պլեների, դեռ ի՜նչ թափ կհաղորդենք պատրաստություններին… Ես ձեզ վստահեցնում եմ, որ կրթահամալիրն ի զորու է միջազգային ամառային դպրոցների գրավչությանը չզիջող հեղինակայինը կայացնելու այս ուսումնական ամառվա ընթացքում…

Լիլիթ Պիպոյանի երեկվա այցելություն-համերգը, նոր երաժիշտ-կատարողների ընդգրկումը, Նազենի աստղ Հովհաննիսյանի այսօրվա այցելությունը, Վահրամ Թոքմաջյանի բանգլադեշյան «Գիտակների ակումբի» ճամբարային մրցաշարին համալսարանի մեծ թվով ուսանողների մեծ խմբի ոգևորված մասնակցությունը, Էմանուել Ագջոյանի տպավորիչ ելույթը և Շրջակա միջավայրի օրվա ցուցադրությանը մեր մասնակցության կարևորումն այսպիսի աճող ճանաչման շարք են կազմում: Իսկ Արհեստագործական-քոլեջի Անահիտ Մելքոնյանի ճամբարն ինձ լիցքեր հաղորդեց իր աշխույժով…

 

Քննություն-ստուգումների մասին լավագույն ակցիան-նյութը, որ ես հանդիպեցի, հանդիպել եմ… սա է: Ջրել ու վերջ: Ջրվել-սարսռել-թոթափել ու հավեսով անցնել քո կյանքին. ստուգում-քննությունով ո՛չ սկսվում է, ո՛չ ավարտվում այն… Նկատի ունեցե՛ք, քննություն հանձնող 300-ից ավելի սեբաստացի՝ 4-րդ, 9-րդ, 12-րդ դասարանցիներից, նրանց ծնողներից ոչ ոք շենքի դռանը գոնե մեկ րոպե չի կանգնել. բոլոր սրահները՝ խնամված, օդափոխված, գրավիչ, հարմար՝ աշխատանքի համար ու բաց-հսկելի յուրաքանչյուրի համար. քննվողի ու «քննողի» սահմանների ջնջում, ո՛չ մի արհեստականություն, վախ-լարում… ես նկատի չունեմ այն բնականը, ինքն իրենը… Ո՛չ մի ծանոթ-բարեկամ-արտոնյալ… Սա՝ կրթահամալիրով մեկ… Ուսումնական ճամբարների ծավալում ընթացող ստուգումները որևէ ձևով չեն խաթարում, խանգարում միմյանց… 12-րդ դասարանցիների խումբը մայրենիի քննությունից անմիջապես հետո «Գիտակների» մրցույթին էր մասնակցում, 4-րդցիներն իրենց ճամբարային առօրյային անցան, իսկ 9-րդցիները պատրաստվում էին այսօրվա բնագիտության քննությանը՝ բոլոր նույն, կրթական միջավայրում, ոչ թե փակ դռների՝ շենքերի, կաբինետների, առանձնասենյակների ետևում… Քննությունների-ստուգումների բովանդակությունը, որ հանրակրթական չափորոշիչով է՝ միասնական՝ Հայաստանով մեկ, մեզնից դուրս է. գլխավոր նյութն է իմ վաղվա գրի:

Չգիտեմ, իմ ռադիոզրույցը mskh.am-ում, որ Արփի Սահակյանը սիրով-շնորհքով կատարեց, լսվե՞ց: Հիմա որ դնեմ, կլսեք… Ես, որպես կանոն, աշխատանքից չեմ հոգնում… Եթե հոգնած-խոցված եմ լինում, տեղս չեմ գտնում, փնտրում եմ սիսեռի հատիկը… մինչև հիմա…

Օրն ավարտել էր պետք. ես թողեցի անավարտ գործն իմ հավատարիմ ամեն ինչ տեսած-լսած-իմացած ու դեռ էլի էլի շարունակվող-տանող Սուսանին ու նստեցի հեծանիվ… Փրկություն է: Հավատացե´ք, չկար ուժ, որ ինձ մեքենայով տաներ, ու չկար արգելք, որ կարողանար ինձ բաժանել նժույգից իմ, ի՜նչ հավես 40 րոպե էր…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Նոյեմբերին դեռ աշուն է դրսում, նրան մեղսագրվող ցուրտը՝ Դիլան դայուն համակած սարսուռը

Յուրա Գանջալյանը՝ կրթահամալիրի անգլիախոսների ակումբի ղեկավարը,  մանկավարժության լաբորատորիայի մասնագետը, այս անգամ իմ առաջարկով  ուսումնասիրել է «օժտված» կամ «արտակարգ ընդունակություն» դրսևորած սովորողներին առաջարկվող գործունեությունը։  Կրթական համակարգում հազիվ թե հաճախ արվի այսպիսի

Այլոց հետ մեր մանկավարժությունն ապրելու հունիսը

Շուշան Բլեյանն ավելի ու ավելի բազմազբաղ է, ներառված Վիեննայում… ասեք՝ ո՞ւմ քաշած կլինի… Այսօր առավոտյան վաղ իր ուսանողական գործընկերուհու՝ Թերեզայի հետ Մխիթարյան միաբանության Վիեննայի հայր Վահան Հովակիմյանի ուղեկցությամբ շարժվեցին Բուդապեշտ. հրավիրված

Անկեղծ, խանդավառ, շնորհքով ու հուզիչ` որպես ինքնագիր…

Կիրակնօրյա իմ գիրը ամենաշատն է տրվում և՛ էքսպերիմենտի, և՛ կասկածի: Չգիտեմ, Նունե Մովսիսյանը` «Կիրակնօրյա ընթերցարան»-ը կազմելիս, և կրթահամալիրի պատանեկան «Ֆիլմադարանի» հեղինակ սովորողները` կիրակի օրվա դիտման ֆիլմերն ընտրելիս, ունենո՞ւմ են կիրակին հանգիստ թողնելու,