Ես դուրս եկա իմ հեծանվով օրվա հոգսը, որ «բավ է օրվա համար» կատարածի գիտակցումով (ես Սուսան Մարկոսյանը չեմ. նա եզակի է), ու ինքս ինձ հետ լինելը վայելեցի Բաբաջանյան-Իսակով-Հաղթանակի կամուրջ-Խանջյան ճանապարհին… Դավիթն ինձ սպասում է ներքևում՝ փողոցի վրա…. Երկու ժամ, չե՞ք հավատում, վերջում էլ անձրևի տակ, մենք Վերնիսաժ-Հանրապետության հրապարակ-Հյուսիային-Օպերա-Թումանյան-Աբովյանով հեծանվաերթի էինք… չիջավ մարդը հեծանվից, լցնովի պաղպաղակն էլ, մռո՜ւթ, մի ձեռքով ղեկը բռնած, քշելով կերավ… Այս ի՜նչ ուժեղ-հաստատակամ ընկեր է Դավիթը։ Երկու ժամ հեծանվի  վրա, քաղաքի փողոցներում, առանց նվնվոցի… Լավ թրջված՝ հասանք մեր շենք, կայանեցինք մեր նժույգները… Իսկական ցնծություն եղավ իմ 60-րդ տարվա մայիսի 22-ին…

– Հայրիկ, տեսնո՞ւմ ես, որ ես կարող եմ ուրիշ մեծ հեծանիվ քշեմ։
– Կարող ես, Դավիթ, միասին ընտրենք քո նժույգը, քեզ սազական…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Հեծանվով մարդը քաղաքում է

Բանգլադեշ-Կենտրոն-Բանգլադեշ հեծանվուղու մասին շատերն են հարցնում: Նախ, Գևորգ Հակոբյանի հետ համաձայն եմ, ես չեմ կարող օրինավոր հեծանվորդ չլինել, չիմանալ-չկիրառել ճանապարհային երթևեկության կանոնները, հարգանքով չվերաբերվել հետիոտնին, մշտապես սարքին վիճակում չպահել հեծանիվն

Որ մեծանամ, բժիշկ եմ դառնալու

— Մայրիկ, 0-ն (զրոն) թվերի ի՞նչն է… Զրոն որ կանգնի թվերի կողքը, 1-ը ի՞նչ կդառնա… Ինքն էլ պատասխանում է. – 10 կդառնա… — Իսկ էլի զրո որ կանգնի՞, Դավիթ… —

Ես գիտեմ չծերանալու բանաձևը. լսեք…

Ե՞րբ է մարդ սկսում ծերանալ հարցին երախտահիշատակ, 80-ականների հայտնի գրող ու հասարակական գործիչ Վարդգես Պետրոսյանը սիրում էր պատասխանել. — Երբ հոգնում ես ձգտումներից… Ես չիրականացված գործեր ունեմ շա՜տ, բայց ահա,