Դավիթը Բլեյանն այս ամենի հետ գործ չունի՝ ինքն ու 100-ի չափ մեքենաները…  Պատկերացրեք, որ փրկած չլինեինք մյուս հարյուրից իր այսօրվա ավտոտնտեսությունը… աչքերը բացել ժամը 6-ին առավոտվա, հերիք չի` չի թողնում օրվա գիրս ավարտեմ, սպիտակ մարդատար միջին չափի մեքենան է հիշել, ուզում է.
– Սա՞ է, – ցույց եմ տալիս:
– Չէ, սա ջիպ է փոքրածավալ…
– Սա՞:
– Չէ, սա արծաթագույն… չգիտեմ` ինչ է… Ման արի, խնդրում եմ, օգնիր ինձ, հայրիկ…
Օգնում եմ, բնակարանով մեկ փնտրում ենք՝ կորած, կայանատեղին լքած մոլորյալին՝ Սոֆյա Գրիգորյանի բլոգի երաժշտության ներքո… Վերջապես գտնվեց: Ճիշտ իր նկարագրածի նման:

Իմ միտքն էլ է ավտոտնտեսությանն ուղղված, բայց կրթահամալիրի… է՜յ, գիտի, Հունդայի ավտոբուս, ե՞րբ ես պատրաստ-սարքին լինելու… Սեբաստացիներին սպասարկող չըխկ-չըխկ միկրոավտոբուսները ե՞րբ պիտի դառնան Դավթի ավտոսրահի ավտոբուսների նման, բայց իսկակա՛ն … վարորդներն էլ Թումանյանի իմաստությամբ ու ֆրակով…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Փղի ատամի մածուկ Բանգլադեշում

Հավաստի լինելու համար ցուցադրում ենք` ոնց  է ատամի մածուկ ստանում Աղայան Դավիթը` որպես վեց տարեկանների համար բնագիտական ստուգատեսի առաջադրանքի կատարում:

Ինչպես մի լուսնահար, մի խենթ լուսնոտ…

Լա՞վ եմ քշում հեծանիվ․ ես քշում եմ խաղալով, հավեսով… արկածով։ Հեծանվով սպորտային հետաքրքրություն չեմ բավարարում, արդյունքներ չեմ հետապնդում, հեծանվով ճամփորդում եմ… Ինձ հաճախ են հարցնում, ավելի ու ավելի հաճախ՝ չե՞մ վախենում…

Օրինակները կանոններից օգտակար են…

Նազենի կրտսեր Հովհաննիսյանն ու Դավիթն առցանց ուսումնական շաբաթի շրջանակում կիրակի օրը լավ նախագիծ սկսեցին. «Կերպարվեստ-տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում իմ ջիգյարով եղբոր հետ»… Դավիթը հաստատ ջիգյարով է. նախ՝ ամբողջ մի օր սպասում