Դավիթ Բլեյանը շարունակ ուզում է հասկանալ՝ ոնց է, որ ապրիլի 24-ը կիրակի չէ, բայց հայրիկը տանն է… Ուշադիր հսկում է, որ հանկարծ չանհետանամ։ Իսկ ես այս ծավալվող-սաստկացող խոնավությունից խեղճացել եմ, անձայն ամբողջ օրը նվվում եմ։

Դավիթն ու ես հաղթահարեցինք Արմինեի դժգոհությունը և հյուրասենյակում ընդարձակեցինք մեքենաների ցուցադրության տարածքը։
– Սենյակ ունեք, տարեք ձեր տարածք,- պնդում էր Արմինեն։
– Լավ, հասկացանք, ի՞նչ ես թութակի պես կրկնում,- լիցքաթափում է ընտանեկան վեճը Դավիթը։ Մենք պայթում ենք ծիծաղից։

Մարիետ Սիմոնյան-Սուսան Մարկոսյանի 5-6-րդ դասարանի ընթերցարանից Արմինեն կարդում է Ավետիք Իսահակյանի «Սասունցի Դավիթ» մշակումը։ Մենք լսում ենք։ Ինձ հետաքրքիր է Դավթի ընկալումը։ Հինգ րոպե… տասը… տասնհինգ… Ինձ տարավ նստեցրեց բազմոցին, բերեց Թումանյանի «Սասունցի Դավիթը» գիրքը, տվեց ինձ, նստեց  իմ ու Արմինեի մեջտեղը, նշանավոր՝ դավիթավարի ծիծաղեց.
– Հիմա էլ թող հայրիկը կարդա։
Մեր հերոսը մի ժամի չափ անցկացրեց Մհեր-Դավիթ միջակայքում…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ես ուզում եմ առաջ հաշվեմ

Ուշադրություն. հենց նոր ես ու Դավիթ Բլեյանը միասին հաշվեցինք-շարեցինք Դավթի մեքենաները՝ մեծ, միջին ու փոքր, բազմոցի ու պահարանի տակից մեքենաները հանեցինք, ու տունը մաքրվեց, ցուցադրությունը դարձավ ամբողջական, լիքը-լեցուն մեքենաներով՝ ընդամենը՝

Մոլեգնող քամին ու կայծակ-որոտով ուղեկցվող անձրևը Դավթին չկասեցրին

Դավիթ Բլեյանը խանութ-սիթիներում իրեն ուրախ–վստահ է զգում. զբոսնում է սայլակներով, ռեպլիկներ շռայլում, ուսումնասիրում տեսականին… Սիրուն-շփվող տղա, հատկապես երիտասարադ վաճառող-սպասարկողները խրախուսում են Դավթի անցումները: Մայրիկի հետ մտել են մթերքների բաժին… Մեկ

Մոծակները որ մեծանում են, ի՞նչ են դառնում

Դավիթ Բլեյանն իր հերթական «վոյաժ»-ն արեց գիշերվա 4-ին. գոռալով-կռվելով-պահանջելով. Բլեյան է, էլի… Իր սենյակից հասավ ծնողական ննջարան. մինչ այդ իր սենյակի հատակին գցված մեծ ներքնակից բարձրացել էր իր մահճակալին… Մեր