Անունն այս դուրս կբերեք, հենց կարդաք կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցպարտեզի 4-րդ դասարանցիԷվելին Սաֆարյանի ուսումնական բլոգումիր «Ինչպես դարձա սեբաստացի» հրապարակումը, որ տրամադրել է իմ կինը՝ հայտնի դարձող սովորողի մայրենիի ուսուցիչԱրմինե Աբրահամյանը։

Բլոգ ունեն ամեն մի սեբաստացի՝ սկսած երրորդ դասարանից, ու ամեն մի մանկավարժական աշխատող՝ իր գործի հեղինակը։ Արմինեին երեկ Դավիթ Բլեյանի ներկայությամբ մանկավարժության կենտրոնում առաջարկում էինք սկսել ուսմուցման առկահեռավարընտանեկանինքնակրթության համակցված կազմակերպման մանկավարժական փորձի հրապարակումների շարքը՝օրացույցովնախատեսված կարանտինիռազմական շրջանի սեպտեմբերնոյեմբերի արդյունքներով։ Կենտրոնի ղեկավար մի ուրիշ Արմինե՝ Թոփչյանը, կրթահամալիրի տնօրենի պարտականությունները կատարող Սուսանը Մարկոսյան չեն մոռացել Արմինե Աբրահամյան ուսուցչի 2020թ. մայիսիՄեր դպրոցն աշխարհի ամենաուրախ դպրոցն էհրապարակումհոդվածը։ Շաբաթ օրվա իմ գրով մենթորտիարի ես էլ ահա խորհուրդ եմ տալիս, կարևորում այդպիսի նոյեմբերյան ձեռնարկը 

Մեր հեղինակած ուրախության մանկավարժության նոյեմբերյան խաղաղ անօդաչուներով մեր առաջնագծից՝ մեր հուսալի զբաղեցրած դիրքից, ռմբակոծման միտքը ծնվեց իմ մենթորական աշխատանքից երեկվա՝ հեծանվով, ոտքով, կանգառներով Հարավում, Մայր դպրոցի փառատոնային պուրակում, քոլեջում, Հյուսիսում Կամեցանք մեր մանկավարժության ստեղծած բազում ԱԹՍներով ռմբակոծել պարապությունից (պարտադրվա՞ծ, ումի՞ց) վերանվաճած, նոյեմբերի 13-ից դռները բացած՝ հանրապետության, մայրաքաղաքի մանկավարժական տարածքները՝ ֆիզիկական միջավայրով՝ առկա (1-4-րդ դասարանցիներ), թե 5-12-րդ դասարանցիների առցանց որպես հումանիտար օգնություն հրադադարի փուլի՝ խաղաղապահների պարտադրած թիկունքի և ճակատի հանդիպման շրջանում։ Հա, մենք էլ այսպիսով վերադիրքավորվում ենք, փոխում ենք մեր տարբերանշանները, գործում Բլեյանի դպրոցի խաղաղապահների մանդատով Չենք կարող օգտակար չլինել 

Հիշեցի իմ «Ապագա ունենալու համար ապրել է պետք» 1992-ի ժողովածուի առաջաբանը։ 

Օգտակար չլինել չեմ կարող։Չեմ կարող հանդիաստես լինել, երբ աչքիս առաջ փլուզվում են տասնամյակներ գուրգուրած երազ ու ծրագիր, երբ վտանգված է Երկիր Նաիրին։
Ինչպե՞ս օգնել։Այս ժողովածուով ուզում եմ հասկացված լինել ու ապացուցելի դարձնել իմ առաջարկները։ 

Չեմ կարող շնորհակալ չլինել Շամիրամին ու իր ընկերներին ինձ ցուցադրաբարխոցումի համար, Ավագ դպրոցին՝ Փառատոնային պուրակում բացբացօթյածիսական հուժկու հրավառությանհամար, Հյուսիսի 5 տարեկաններին՝ «Ողջույն, տիա՜ր» խանդավառության համար
 

Այսպես հանդիպում ու չենք բաժանվում, որպես խաղաղապահ առաքելության «բանդաներ», կրթահամալիրի դպրոցներում, դպրոցից դպրոց անցումներում, Սարալանջին, Կրթական պարտեզում, ուսումնական ագարակում, թե մեր երթուղայինների կանգառում Աշխարհ եմ ասել 

#1899

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Գիր-պատրաստություն, գիր-հիշեցում, գիր-վերանայում…

Կառավարության հետ մտնենք 2019-ի, 2020-2022 միջնաժամկետ ծրագրերի կազմման հրապարակայնացման շրջան։ Նիկոլ Փաշինյանի կառավարությունը հրաժարվե՞լ է միջնաժամկետ եռամյա շրջանի ծրագրից, որի կառուցվածքն ու բովանդակությունը սահմանվում է «ՀՀ բյուջետային համակարգի մասին» ՀՀ օրենքով

Եթե ուզում ես երջանիկ լինել, եղիր…

Կարդացի երջանիկ մարդկանց 13 սովորությունները, որպես թեսթ լրացրի. ես երջանիկ մարդ եմ: Թող ընթերցողն էլ լրացնի, տեսնենք նույն ուղղությա՞մբ ենք նայում… Դժբախտ դեպքերի տեսականին ավելացավ ևս մեկով՝ հոսանքահարություն. 2015թ.-ի հունիսին

Հետաքրքրե՞ց ձեզ: Իմ գործը կյանքում էլ, օրագրում էլ հենց սա է…

— Հնդկաստանում ո՞ր կենդանիներն են ապրում, հայրիկ… — Փղեր, շա՜տ փղեր… — Էլ ո՞ր կենդանիները… — Էլի ու էլի փղեր… — Բա հնդկահավե՞րը, պապ… Իբր դանդաղ է հասունանում մեր տղան.