Հեղինակային կրթական ծրագրի տարածելի ձեռքբերումներ։
Հունիսի 14-ի օրագրի հավելվածը։

Հեղինակային կրթական ծրագրով ստեղծված է դպրոց-պարտեզ ուսումնական հաստատությունը՝ նախակրթարանով կրտսեր դպրոցի մոդելը, որտեղ գործում են՝

  • 2-5 տարեկանների խնամքի և զարգացման խմբեր,
  • 5 տարեկանների ուսուցման, 1-3-րդ, 4-5-րդ դասարաններ,
  • երկարացված օրվա ճամբարներ,
  • սովորողի լրացուցիչ կրթության խմբեր։

Տեսեք մեր չորս դպրոց-պարտեզները՝ Հյուսիսային, Հարավային, Արևելյան ու Արևմտյան։

Միջավայրը տարիների ընթացքում հեղինակային մշակմամբ առավելագույն հարմար է դարձել իր բոլոր տարիքների սաներին-սովորողներին՝ իր լաբորատորիաներով, կաբինետներով, սրահներով, բակ-պարտեզով, ուսումնական գույքով։

Դպրոց-պարտեզն իրական խնամված պարտեզ է, որը հնարավորություն է տալիս իրականացնելու ամառային լողափնյա, ձմեռային պարտեզների բաց նախագծեր։ Հունիսին, ամբողջ ամառ մեր դպրոց-պարտեզների բաց ճամբարներում լողում, կազդուրվում են, փառատոնային նախագծեր իրականացնում, անվտանգ հեծանվավարությամբ, ուսումնական գրավիչ այլ աշխատանքով են զբաղվում նաև կրթահամալիրում չսովորող՝ ամառը Երևանում անցկացնող, մայրաքաղաքում հյուր 2-12 տարեկան երեխաներ։

Մանկավարժական մեր ձեռքբերումն է դպրոց-պարտեզը, որ, այո, առաջարկում ենք ներդնել Երևանում ու Հայաստանի այլ վայրերում, կազմավորելով դպրոց-պարտեզների-կրթահամալիրների ցանց։ Սա թույլ կտա Երևանում մանկապարտեզների հերթի խնդիրը լուծել, ավելի ճկուն լուծումներ գտնել ծանրաբեռնված դպրոցների համար։ Սրա՞ն էր վերաբերում Հարավարևմտյան Բ-1 թաղամասում անցած շաբաթվա աղմուկը… Բայց ինչպես ձևակերպված է մեր առաջարկներում, ցանցի դպրոց-պարտեզները «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի կազմում չեն լինելու, այլ ինքնուրույն են լինելու՝ ինքնուրույն միավորներ, առանց փոխելու իրենց համայնքային ենթակայությունը, իրականացվող կրթական ծրագիրը…  Մենք մոդելն ենք առաջարկում։ Կրթահամալիրի դերը այդ ցանցում այդ դպրոց-պարտեզների ղեկավար, մանկավարժական աշխատողներին վերապատրաստելն է՝ ավելի ամբողջական ներկայացնելու ոչ միայն դպրոց-պարտեզ արդյունքը, այլև դրան հասնելու քայլերը։ Մենք սկսում ենք վերապատրաստումները. համեցեք։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ոչ մի նպատակ ավելի կարևոր չէ

«Ճշմարիտը փնտրելու համար միշտ պատրաստ պիտի լինել հաղորդակցության եւ այդպիսի պատրաստակամություն ակնկալել ուրիշից։ Ամեն ինչի մասին լրիվ բացահայտ կարելի է խոսել նրա հետ, որ իրապես ձգտում է ճշմարիտին, հետեւաբար հաղորդակցությանը (ինքը

Ժամանակի այս խելահեղ ընթացքը ինչ անենք…

Առաջ ընկնել ոչ մի կերպ չի ստացվում, մեր ուսումնական օրացույցով էլ չի լինում։ Դեռ լավ է, որ փետրվարի 1-ի մեր աշխատանքային, նախագծային խմբերով Գյումրի այցելությունը  կայացավ. իրական խնդիրներ, դրանց համապատասխան ընտրված-առաջ եկած սեբաստացի

Ես եմ ստեղծում իմ հեքիաթը․․․

Թե հեքիաթն է մեզ կանչում… Բանգլադեշում, ամեն օր, հունվարյան ուսումնական ճամբարում՝ իմ որպես ճամբար գործող կրթահամալիրում, դպրոցում, ջոկատում, իմ ընտրած, ստուգատեսում, ճամփորդություններով-խաղերով-բաց-պարապմունքներով․․․ Ուռա՜․․․ ձյուդոյիստ Նարեկ Կարապետյանն էլ՝ 2020-ի պատերազմում տանկիստ