Մնացածը՝ Նելի Արղությանի ֆեյսբուքյան էջում, սենսեյ Հայկուհու և սեբաստացի կարող դաստիարակների բահով պարը Նելի Արղությանի սցենարով բեմադրության այս ֆիլմով դիտեք… Վերջ. 2019-ի հունիսյան բանգլադեշյան պլեների մի ուղղությունը հեղինակային TV-ների փառատոնն է, մեկը՝ Վիգեն Ավետիսի քանդակի սիմպոզիումը, մյուսը՝ երաժշտական-ազգագրական-ծիսական-թատերական թամաշան՝ մի հերթական աչքալուսանք մեր Թումանյան-Կոմիտասի ավազանի ծնունդ սիրասուն ազգիս հոբելյանական տարում…

Բայց Դուք տնօրեն-տիարի զավեշտի հասնող երկվությունը տեսեք… Հունվարի առաջին առատ ձյունն է, ու ես մի ձեռով վաղ առավոտ այս գիր-կոչն եմ բաց թողնում… մյուսով բոլորիդ ձեռը խոթում բահերը… Հետո էլ զգուշացնում եմ Կարո Ռուբինյան գործընկերոջս, դպրոցների ղեկավարներին՝ հարթ տանիքները ձնից բահերով չքերեն, փափուկ ծածկը չվնասեն հանկարծ… Տնօրենի մտածումներ… Մի քանի ժամից անցնում եմ Արևելքով Հյուսիս-Մեդիա կենտրոն ու Հյուսիսի անցումից տեսնում գեղարվեստի կենտրոնական տանիքում բահերով աշխատող սենսեյին, Նելիին ու դաստիարակներին… Այնքան զայրանամ, որ չմոտենամ. խե՜ղճ Քնար… պատկերացրի՞ք իմ մի զանգով, մի ձայնով փոխանցած զայրույթը… Ես ի՜նչ իմանայի, որ Բանգլադեշյան պլեների հեղինակային TV փառատոնի ստեղծագործական թիմի աշխատանքին եմ միջամտում… Քնարի՛կ, սենսե՛յ Հայկուհի, Նելի՛… ինձ մի՛ լսեք, դուք շարունակեք ձեր կյանքի մանկավարժությունը գեղարվեստ դարձնել, TV բերել… Իսկ Տիար-տնօրենը թող երկվությունը հաղթահարի… Ներեցեք:

Հունվարի 19․ Շիրակի մարզի Ազատան գյուղում։

«Սամուրայների բարոյական կանոնների սկզբունքները՝ արտացոլված «Աղեղի և նժույգի արահետում», հետագայում դարձան սամուրայության պատվիրանները՝ «Ռազմիկի արահետը»: Սամուրայ կարող էր համարվել միայն այն անձը, որ ուներ սամուրայի ոգի և հետևում էր սամուրայության բարոյական կանոնակարգին… Սարերի մեջ առանձնանում է Ֆուջիյաման, մարդկանց մեջ՝ սամուրայը»

Համացանցում շրջանավառվող «Ուսուցչի վարքի կանոնները» կարծես այսպիսի յուրահատուկ սամուրայ խավ ձևավորելու նպատակ ունեն մեր հեղափոխական, հեղափոխվող հասարակության մեջ, ոչ թե քայլ առաջ, ոչ թե իմ քայլը, այլ լոնքով՝ հանրակրթական համակարգով… Սուպե՜ր… Սա էլ՝ իմ լուրջ պատասխանը նրանց, որ համառորեն ուզում են իմ վերաբերմունքն իմանալ ուսուցչի վարքին ու դրա կանոնագրմանը…

Ես ավելի հավանում եմ մեր Նելի Արղությանի սկսած՝ դաստիարակի վարքի կանոնները… Միայն թե շարունակի՝ բահով, հեծանվով… շերեփով…

Կոմիտասով գործող մաեստրոներ Հարություն Թոփիկյան, Արթուր Շահնազարյան․
մշակութային հեղափոխության վճռականությամբ կրթամշակութային այց Շիրակի մարզ․ Ազատան, Գյումրի։

Ֆոտոխմբագիր՝ Արմինե Թոփչյան
#1557

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Հավեսը բարձունքի, ինչպես ախորժակը, համակում է, երբ սկսում ես…

Բարձունքի նվաճումը՝ ուսումնական ամառվա գլխավոր ցուցանիշ… Այո՛, ես միայն ֆիզիկական բարձունքը նկատի չունեմ, բայց անպայման հենց ֆիզիկական՝ ամռանը նվաճելու համար… Ես գիտեմ, որ գրոհելու եմ Աժդահակը, Արեգունու-Գեղամա լեռնաշղթաներից մեկ-երկու գագաթ,

Անկասկած, ոչինչ չի մնալու նույնը

Կրկնում եմ ես՝ այսքա՜ն վախեցնելու չափ հասուն իմ սիրելի Թամիին,անկասկած ոչինչ չի մնալու նույնը՝ նայելով իմ լուսամուտից այն կողմ… Շնորհակալ եմ, սիրելիս, և՛ վերնագրի, և՛ սկզբի համար օրվա գրի… Մնացածը, ինչպես

Ձյան և անձրևի, կյանքի և անշարժության միջև՞

Ոˊչ երկնիշը, ոˊչ եռանիշը, 553-րդ համարի գիրն է, ոˊչ բուքը, ձյունը-տեղատարափը (հիմա գրում եմ՝ անձրևում է պատշգամբից այն կողմ), ոˊչ հին ու նոր տարին, ոˊչ համաճարակը՝ խոզի բերած գրիպով ու