Իսկ Դավիթ Բլեյանը ընկեր Կարինեին, տիկին Սոֆյային ու նրանց պարգևած համերգները այնքան է սիրում, որ կարող է հանկարծ առաջարկել.
– Հայրիկ, արի մեր կուկուների նման նվագենք…

Ինչ  համերգ-նվագ-խաղ էր 45ր շարունակ, 15:15-16:00, Մայր դպրոցում: Շնորհակալ եմ, այսպիսի պարգևի համար, ես կարող եմ անդադրում բանել ու բանել…

Առանց կախարդական Գուլպայի դժվար է մեր Դավթի համար. թուլացել, ուժազրկվել է…
– Հայրիկ, ի՜նչ կլինի, թող գա Գուլպան, ուզում եմ, որ կախարդի, ինձ ամբարձիչ մեքենա բերի…
Նվնվում է.
– Ցավում է, հայրիկ, «փորիկս գոռգոռում է»…
Տեղը չի գտնում.
– Արի գնաք քնենք… կարող է՝ առավոտը Գուլպան գա…

Դավթի կողքին քնելը պատիժ է, իհարկե, Աստծու տված անգին  պատիժ…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ինքնուրույն, հարցերով սովորելու բնական մեթոդ…

Օրվա պատումն սկսեմ այնտեղից, որտեղ ընդհատել էի իմ երեկվա գիրը։ Սուրբ Ծննդյան առավոտ էր Երևանում, Հայաստանում։ Ճերմակ-փափուկ էր մեր շենքի շուրջ. ամենուր եկեղեցի՝ սրբազան պատարագի կանչ կար… Դավիթ Բլեյանն ինձ

Բոլոր մեքենաների խցանումներից Դավիթը սարքեց մեքենաների… գերեզմանոց

Համերգը պիտի ավարտվեր ու ավարտվեց, իսկ ես առավոտյան աստիճաններով միասին իջնելիս Դավիթ Բլեյանին խոստացել էի օրվա վերջում, երբ ինքը պարտեզից կգա ու ես «գործից» (ինչպես ինքն է ընդգծված ասում), միասին

Կրթության մասին ՀՀ օրենքով

— Հայրիկն ի՞նչ է աշխատում կրթահամալիրում,- Դավիթ Բլեյանն է հարցնում իր մայրիկին, ինքն իրեն… Հետաքրքիր է, չէ՞, ինքն ամենուր է մեր կրթահամալիրում ու ամեն տեղ ինձ հանդիպում է երեխաներով-ուսուցիչներով շրջապատված,