Հարգելի պարոն Մարգարյան

Հարավարևմտյան զանգվածի Առնո Բաբաջանյան պողոտայի վերգետնյան, որը կառուցվել է Հարավարևմտյան զանգվածի Բ-1 և Բ-4 թաղամասերի միջև, տարատարիք, բազմաքանակ մարդկանց շուրջօրյա անվտանգ  անցումն ապահովելու համար, իր նպատակին սկսել է չծառայել: Բ-4 թաղամասում Բաբաջանյանին հարակից մայթեզրը վերածվել է բանուկ փողոցի, վտանգավոր դարձնելով վերգետնյա անցումով մուտքը «Յուրի Բախշյան» մանկական այգով Բ-4 թաղամաս: Ամեն օր կրթահամալիրի Բ-4 թաղամասի Դպրոց-պարտեզի, Բ-1 թաղամասի Նոր դպրոցի, Գեղարվեստի դպրոցի, Մայր դպրոցի հարյուրավոր երեխաներ, 5 տարեկանից սկսած, վտանգում են իրենց կյանքը՝ անցնելով Բ-4 թաղամասից Բ-1, Բ-1 թաղամասից Բ-4 այս՝ օրեցօր անկառավարելի դարձող հանգույցով։ Ինչո՞ւ է սա կայանատեղի դարձել թիվ 71 երթուղայինների, մարդատար տաքսիների, «Ֆուդ» սուպերմարկետի և հարակից խանութ-արհեստանոցների համար: Մարդկանց մասին մոռացա՞նք, մոռացա՞նք «Յուրի Բախշյան» մանկական այգու և վերգետնյայի կառուցման ուրախությունը, որ դրանք պիտի երկարատև ծառայեն հազարավոր երևանցիների:  Ծնողներն արդեն հրաժարվում են երեխաներին թողնել դպրոց կամ արգելում են երեխաների՝ ուսումնական պլանով, կրթական ծրագրերով որոշված տեղաշարժը «անվտանգ չէ, ավելի ու ավելի վտանգավոր է» հիմնավոր պատճառաբանությամբ: Իսկ լուծումը կա՝ պարզ է ու անհետաձգելի: Վերգետնյայից «Յուրի Բախշյան» մանկական այգի 10-15 մետրանոց անցումը պիտի լինի միայն հետիոտնի համար՝ փակ որևէ տրանսպորտային փոխադրամիջոցի առաջ: Խնդրում եմ ուղարկեք Ձեր ներկայացուցչին՝ տեղում մեր առաջարկը քննարկելու:

Նամակը ստորագրություններով

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Արման Միքայելյանին

Հարգելի Արման Միքայելյան, որ հարցեր եք ուղղում թ. 181 դպրոցի ծնողական խորհրդի անունից, Ձեր հարցերին պատասխանել եմ մեր հանդիպման օրը բանավոր, նույն օրը՝  նաև գրավոր, համեցեք, ծանոթացեք, տարածեք. Օրվա ինքնաբուխ հավաքի

Ո՛չ առճակատում է, ո՛չ մասնավոր վեճ…

ԳԹԿ տնօրենի պաշտոնակատար Արմեն Փաշայանին Հարգելի պարոն Փաշայան Նորից պնդում ենք, որ ԳԹԿ-ն չի կարող ո՛չ թեստային, ո՛չ մեկ այլ եղանակով ընթացիկ գնահատում (ստուգում) կատարել, քանի որ հանրակրթության մասին ՀՀ

Կարևորենք գրելու-կարդալու մղումը, ասելիք ունենալը…

Լազեան Ենովք Պարոն Բլէեան, ներող եղէք որ առանց ինքզինքս նախապէս ներկայացնելու ձեզի կ’ուղղեմ հարցումս։ Համաձա՞յն էք որ մեր ազգը մէ’կ ուղղագրութիւն ունի, եւ այդ ուղղագրութիւնը դարերէ եկող մեր ազգային ուղղագրութիւնն