Լիլիթ Անտոնյան. — Բարև Ձեզ պրն. Բլեյան: Ներողություն եմ հայցում` Ձեզ սոց. կայքի միջոցով դիմելու համար: Ես կազմել եմ կրթական ծրագիր` «Ճամբարները որպես մշակույթի ուսուցման ձև» և ցանկանում եմ ներկայացնել Ձեզ` Ձեր կրթահամալիրում իրականացնելու համար, քանի որ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը, կարծում եմ, ունի բոլոր հնարավորությունները նման ծրագիր իրականացնելու համար: Եթե Ձեզ հետաքրքրեց ծրագիրը, խնդրում եմ կասեք, թե ինչպես այն կարող եմ ներկայացնել ձեզ: Նախապես շնորհակալություն նամակը ընթերցելու և ժամանակ տրամադրելու համար:
— Սիրելի Լիլիթ, դիմում եք, և լավ է՝ ուղղակի, հասցեական։ Ֆեյսբուքին գործառույթ եք հաղորդում։ Մենք Ձեր առաջարկով հետաքրքրված ենք։ Մենք աշխատում ենք։ Համեցեք կրթահամալիւրի մեդիակենտրոն՝ մանկավարժական ակումբի հուլիսի 2-ի պարապմունքին՝ ժամը 18.00։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Համագործակցություն՝ կրթության ոլորտի բարելավման, գնահատման նոր գործիքների մշակման հարցերում

Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի տնօրենի պաշտոնակատար պարոն Արմեն Փաշայանին

Անահիտը դիմում է

Բարև Ձեզ պարոն Բլեյան: Ներեցեք կրկին Ձեզ գրելու համար, պարզապես այսօր «ԿԵՆՏՐՈՆ» հեռւստատեսությամբ լսում էի «ՔՈ ՍԽԱԼԸ» հաղորդման ընթացքում’ Ձեր և պարոն Մակիչյանի զրույցը, և երկմտանքի առաջ եմ հիմա:

Հասմիկ Քուրդօղլյանին

Սիրելի սեբաստացի, մեր սեբաստացի շրջանավարտի մայրիկ, սիրելի Հասմիկ.   Շնորհակալ ենք Արմանի համար։ Շնորհակալ եմ գնահատանքի համար։ Արմանին բարի ծառայություն։ Ուժեղ-կարող մարդ է։ Հետևելու ենք նրա ծառայությանը, ինչպես բոլոր սեբաստացի