Լիլիթ Անտոնյան. — Բարև Ձեզ պրն. Բլեյան: Ներողություն եմ հայցում` Ձեզ սոց. կայքի միջոցով դիմելու համար: Ես կազմել եմ կրթական ծրագիր` «Ճամբարները որպես մշակույթի ուսուցման ձև» և ցանկանում եմ ներկայացնել Ձեզ` Ձեր կրթահամալիրում իրականացնելու համար, քանի որ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը, կարծում եմ, ունի բոլոր հնարավորությունները նման ծրագիր իրականացնելու համար: Եթե Ձեզ հետաքրքրեց ծրագիրը, խնդրում եմ կասեք, թե ինչպես այն կարող եմ ներկայացնել ձեզ: Նախապես շնորհակալություն նամակը ընթերցելու և ժամանակ տրամադրելու համար:
— Սիրելի Լիլիթ, դիմում եք, և լավ է՝ ուղղակի, հասցեական։ Ֆեյսբուքին գործառույթ եք հաղորդում։ Մենք Ձեր առաջարկով հետաքրքրված ենք։ Մենք աշխատում ենք։ Համեցեք կրթահամալիւրի մեդիակենտրոն՝ մանկավարժական ակումբի հուլիսի 2-ի պարապմունքին՝ ժամը 18.00։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Երկու նախագիծ

Շողիկ Պողոսյան Անահիտ Եղյան Նախագիծ 1. Դաշտային բույսերի ներմուծումը քաղաք Առաջարկում ենք «Բարձունքի հաղթահարում» նախագծի իրագործումից սկսած մեկնարկել այս նախագիծը։ Նախագծին կարող են մասնակցել սովորող, դասավանդող, ծնող, հանրության ցանկացած անդամ։ Նախագծի

Արի կրթահամալիր. սրանից էլ լավ առի՞թ:

Բարի երեկո, տիար Բլեյան։ Թեպետ ավելի քան տասը տարի է՝ չեմ աշխատում կրթահամալիրում, սակայն հետևում եմ այդ մեծ ընտանիքի անց ու դարձին։ Հիանում եմ Ձեր էներգիայով և նախաձեռնությունների անսահմանափակ «փաթեթով»։

Կարևորենք գրելու-կարդալու մղումը, ասելիք ունենալը…

Լազեան Ենովք Պարոն Բլէեան, ներող եղէք որ առանց ինքզինքս նախապէս ներկայացնելու ձեզի կ’ուղղեմ հարցումս։ Համաձա՞յն էք որ մեր ազգը մէ’կ ուղղագրութիւն ունի, եւ այդ ուղղագրութիւնը դարերէ եկող մեր ազգային ուղղագրութիւնն