Առավոտ կանուխը, երբ նոր-նոր է լույսը բացվում՝ Դավթի հետ, այսպես, Արթուր Ռուբինշտեյնի և Մերի Առաքելյանի մատուցմամբ՝ Մոցարտի 21-րդ և 23-րդ դաշնամուրային կոնցերտներով… Դավիթը՝ հենց նոր ցնցուղով իստակված-թարմացած-պայծառ, ինչպես այս առավոտը բացվող…

Աստծու պարգև ինտերնետ, mskh.am՝ իր այսպիսի ձայներով աստվածային. ուրիշ էլ ի՞նչ, բացի շնորհակալությունից, մեր հեղինակային կրթական ծրագիրը ստեղծող ընկերներ…

Դավիթ Բլեյանը 2016-ի ուսումնական առաջին օրով պարտեզ գնաց ոգևորված ու իր գործիքներով… Պլանշետի ստվարաթղթե տուփի մեջ իր կենդանիկները տեղավորեց, թղթե ֆիրմա տոպրակի մեջ՝ իր «Թուր կեծակի» պլանշետը՝ մաքրած-լիցքավորած… Վճռական է մեր տղան, որ Թումանյան պապիկի հեքիաթային աշխարհն իրապատում դարձնի… Իրապատում՝ ասել է թե ի՛ր պատումը՝ ներկայացումների, շարժանկարների թե կենդանիկները խաղացնելու միջոցով… «Դաստիարակների համար հեշտ չի լինի» ասելն էն խոսքը չէ… Զարմանալի գործ է… իսկական՝ ոչ մի բանի չնման աշխարհով. մի կողմից՝ երկու-երեք տասնյակ երկուսից հինգ տարեկաններ, բոլորն էլ՝ մի-մի Դավիթ, մյուս կողմից էլ՝ մարմնամարզական, թումանյանական, դիջի, բնագիտատեխնիկական ստուգատեսների ամենօրյա ներխուժումները… «Ո՛ւհ, մարդ քարից պիտի լինի, Ձեր մեջ գլուխ կըճաքի…»

Մաթեմատիկայի հանրապետական օլիմպիադայի դպրոցական փուլը:
Լուսանկարները՝ Մարթա Ասատրյանի, Սոնա Փափազյանի:

Աշխեն Թադևոսյանի երկրորդ դասարանի Անահիտի ընտանեկան այս նախագծից որ ֆիննական դպրոցն էլ կարողանա օգտվել, Դավիթ Բլեյանն էլ, Անահիտի հարգելի հայրիկ ու մայրիկ, սկսենք վերամշակել… Անահիտի Գոհար մայրիկը՝ այս տեսանյութի օպերատոր-գործընկերը, կրթահամալիրի խորհրդի անդամ է, իսկ հայրիկ Սարգիսը կրթահամալիրի գործընկեր ճարտարապետա-շինարարական համալսարանի ճարտարապետության ֆակուլտետի դեկանը… Այսպիսի ընդունակ եռյակին ավելացրեք մարմնամարզիկ-դասվար Աշխենին, ու ի՜նչ շարք կստացվի… Անհրաժեշտության դեպքում խորհրդատու մասնագետներ կմիանան… Հանրակրթական մարմնամարզական ստուգատեսին «Մարմնամարզությունն ընտանիքում» կամ «Մարմնամարզական ընտանիք» անվանակարգն ամենագրավիչն է, հեռանկարայինը: Լսվե՞ց…

«Դպիր» ամսագրի վերջին՝ հարյուրմեկերորդ համարում իմ սիրելի Գոհար Բալջյանի՝ երկարացված օրվա կազմակերպման փորձի ներկայացումից առանձնացնում եմ հեղինակի խոստումը, որ այն օր առաջ լույս աշխարհ գա… «2-րդ դասարանցիների հետ աշխատանքս կարևորում եմ նրանով, որ համեմատելու հնարավորություն է տալիս….»,- գրում է չորրորդ-հինգերորդ դասարաններում մայրենիի ուսուցիչ, իր նախաձեռնությամբ՝ երկրորդ դասարանցիների երկարօրյա կազմակերպիչ, մանկավարժ-հետազոտողը, հեղինակային կրթական ծրագրի մշակողը, իրագործողը և նաև այսպես տարածողը… Մանկավարժական լաբորատորիան կօգնի, որ կրթահամալիրի ամեն մի հետազոտող-ուսուցիչ հեղինակային կրթական ծրագրով ձևակերպի 2016-ի իր հետազոտական թեման…

Ուսումնական շաբաթվա քնածները:
Լուսանկարները՝ Ռուզան Աբրահամյանի:

Հիմա, երբ կրթահամալիրի խորհրդի հաստատմամբ պատվիրատուին՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությանն է ներկայացված 2016թ.-ի «Փորձարարական մանկավարժության ծրագրերի իրականացում հանրակրթությունում» ծրագիրը, Վահրամ Թոքմաջյանի՝ «Դպիր»-ի հարյուրմեկերորդ համարի «Խոշորացույց» նախագծի առաջին հրապարակումը (կարդացեˊք անպայման) հուշեց 2016-ի մեր ծրագրային անելիք-նորույթների ներկայացումն իմ օրագրում սկսել մանկավարժական աշխատողների ամենամյա հանրապետական բաց հավաքից… Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների հազարավոր, տասնյակ հազարավոր ուսուցիչներն ինչպիսի՞ հետազոտական արդյունք են ստեղծում: Մեր գործընկերությունը Հայաստանի, Վրաստանի… Ֆինլանդիայի… ուսուցիչների հետ նաև հետազոտական հողի վրա ծավալելու-կազմակերպելու մասին է իմ այս գիրը… Մեր հետազոտող ուսուցիչները 2016-ի օրացույցով, ունենալով նաև բազմալեզու mskh.am-ի, իրենց բլոգների ու «Դպիր»-ի հարթակները, կրթական փոխանակումների և մանկավարժական ճամբարների-հավաքների անսպառ հնարավորությունները՝ մանկավարժական լաբորատորիայի գործուն աջակցությամբ նախաձեռնության  ինչպիսի՜ օրինակներ ցույց կտան…

Պարապմունք հայրենագիտության ուսկենտրոնի ցուցասրահում:
Լուսանկարները՝ Կարինե Պետրոսյանի:

Օրագրի առաջարկը

Զարգացնող փազլ խաղերի հարուստ ռեսուրս՝ պատկերների, քաղաքների, թվերի, մուլտերի հերոսների տեսքով:
Կայքը և խաղերը իր երեխաների համար ստեղծել է մի գերմանացի հայրիկ. այժմ նա փոխանցում է իր փորձը՝ ուսուցողական խաղերով և փազլներով: Պարզապես բացեք կայքը, ընտրեք բաժինն ու բարի ուսումնական ժամանց:

Օրագրի ընթերցարան՝ մեկնաբանություններով

  • Կաթոլիկ կարդինալն առաջարկել է Միլանի այն դպրոցներում, որտեղ շատ են մահմեդական ընտանիքների երեխաները, նշել մահմեդական տոները… Լսեˊք հիմնավորումը. «Անհրաժեշտ է իտալական հասարակության մեջ ներառել այլ կրոնական ավանդույթներ՝ չհրաժարվելով սեփականից»:
  • Կարևոր տեղեկատվություն մինչև 2015թ.-ը 27 տարեկան լրացած անձանց։
  • Հազարավոր մարդիկ Իսպանիայի Բարսելոնայում դեմ են արտահայտվում Կատալոնիա երկրամասի անկախությանը՝ այսպիսի հիմնավորմամբ. «Քաղաքական գործիչների մեջ անկախության կողմնակիցները փորձում են «Իսպանիայից խլել» ինքնավար հանրության բնակիչներին` կատալոնցիներին խաբելով «երկրում դրախտի խոստումներով»:
  • Տեսեˊք, այս հմայիչ տասնյոթամյա վրացուհին Արևիկ Տատինցյանի մշտական ուշադրության կենտրոնում գտնվող «Armani»-ի նոր դեմքն է. չիմանաք՝ միայն մենք ենք՝ մեր Քարդաշյանով…
  • Իսկ մասուրի համար ուշքս գնում է. տե՜սքը, հա՜մը, փո՜ւշը… Հիմա էլ, ամեն անգամ էլ տարբեր հետազոտություններով հաստատվում է մասուրի պտղի օգտակարությունը… 2016-ին մեր կանաչ պարիսպները կդառնան նաև մասրենու թփեր… Կարինե՛ Պետրոսյան, սրանից էլ լավ հայրենագիտությո՞ւն… Դուք չգիտեմ, բայց ես ամենաշատ Հայաստանի հոտ առնում եմ մասրենուց…

Օրագրի ընթերցարան՝ առանց մեկնաբանությունների

# 571

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Սպասված… որպես թանկ նվեր

Քանդակագործության, ճարտարապետության, շրջակա միջավայրի միջազգային ամենամյա փառատոնի ճամբարի մասնակիցները Ջավախքից՝ քանդակի, նկարչության, հայրենագիտության սիրահար պատանիների մեծ խումբ, «Ժայռում» են՝ Սևանի մեր վրանային ճամբարում… Լրատու ֆոտոշարով հայտնում է ճամբարի ղեկավար Տիգրան

Հեղինակային գործերի հարձակման տարի դարձնենք 2015-ը

Եղավ, ինչպես գիտեի. արթուն եմ գիշերվա ժամը 2-ից, բայց ի՞նչ անեի, երբ իրիկվա ժամը իննին մի կարողություն էր մնացել՝ քնելը… Բողոքելու ի՞նչ ունեմ, երբ ստացել եմ քնի իմ հինգ ժամը…

Ինչի՞ համար են ականջները

Դավիթ Բլեյանին ամեն ինչ հետաքրքիր է. լողարանային մեր զրույցներից առաջ,  հետո ու ընթացքում, առավոտյան ճոճվելիս հարցեր ու հարցեր… – Ինչի՞ համար են ականջները… – Ինչո՞ւ մարդը երկու ականջ ունի… –