Ջա՜ն, ամառային շրջագայությունից վերադարձած Լիլիթ Բլեյան-Վահե Հովհաննիսյան ընտանիքը՝ իր սքանչելի մասով՝ Լիլիթն ու իմ Արաքսիկ-Սոնուլիկ թոռնուհիները երեկ այցելեցին մեզ… Սկզբում եկավ կախարդուհի Սոնան, Դավթի նմանակը, քույրերից ամենասպասվածը… Դավիթն ու Սոնան որ հանդիպում են, իրենց ոչ ոք պետք չէ, դառնում են մեկ. մնում է միայն մի հանգամանք։ Լավ է, միասին լողացան, միասին խաղացին, խառնեցին… ո՞նց խանգարես, ի՞նչ ուժով… Սոնան խոստացավ էլի գա, որ «թափածը» հավաքի… ինչպես ամեն անգամ… Հետո եկան Լիլիթն ու Արաքսիկը՝ իրենց քաղած, իրենց նման գույնով-համով կեռասներով… Միասին կերանք ու հարազատների նման, առանց խանգարող-շտապեցնող Վահեի, իրենցը պարտադրող Սոնա-Դավթի, հիմնավոր քննեցինք հասարակական տրանսպորտի վիճակը ստեղծված… Լուծեցինք… Երևանում սկսեցին հաշտ երթևեկել հետիոտնը, ավտովարորդը, հեծանվորդը… Արաքսիկը ավելի հետաքրքիր է դարձել, ավելի բարալիկ, նուրբ, շրջահայաց… Հավես իրիկուն անցկացրինք։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Երկու դարի արանքում, երկու քարի արանքում…

— Ոչինչ, ես էլ առանց սուզվելու-խաղալու ջուրը կմտնեմ… արագ մաքրվելու համար… Սա Դավթի առաջին պատասխան-փոխզիջումն է Արմինե մայրիկ-ուսուցչուհու ջղային արգելքին՝ առավոտ ժամը ութին. — Չէ՛, ոչ մի լողանալ, ես ուշանում

Առողջ հանրակրթություն՝ հայրենագիտական հոկտեմբերով…

— Պաˊպ, աˊյ պապ,- լողանալիս ցնցուղի տակից Դավիթ Բլեյանը շատախոսում-ամենախոսում է… Այսօրվա, այս օրերի հիմնական թեման նավերն են՝ մեծ ու փոքր… — Թույլ քամին ինչո՞ւ չի կարող խորտակել մեծ նավը: —

Սովորող-ուսուցիչ տեղերը փոխելու ժամանակը…

Այլ որակում, քան հուզիչ-հոգևոր-ոգեղեն՝ «Երգում ենք Կոմիտաս» պարապմունքների, որ ամեն օր 45 րոպե, սկսած չորրորդ դասարանից, տարատարիք սովորողների և ուսուցիչների հետ ստեղծում են նախաձեռնության հեղինակներ Մերի Առաքելյանը, Տաթև Ստեփանյանը «Սեբասատիա»