Դավիթ Բլեյանը մանուշակագույն մեծ ավտոբուսով իր մայրիկ Արմինեի, մորաքույր Ռուզանի, նրա Արմենի ու Մելինեի հետ գազանանոց է գնացել։ Ավտոբուսները՝ բոլոր կարգի Դավթի հետաքրքրության կենտրոնում են եղել և մնում, մետրոյին հավասար… Ես ու Արմինեն փորձում ենք հիշողությամբ վերականգնել մեր հարցասերի օրվա տպավորություններն անմիջական։

– Ինչո՞ւ չի կարելի ավտոբուսի դիմացից անցնել…
– Որ դիմացից անցնեն, ի՞նչ կլինի, մայրիկ…
– Մայրիկ, ինչո՞ւ են գազանանոց ասում՝ գազան-անո՞ց… Իսկ ավտոբուսը՝ ավտո-բո՞ւս…
– Ինչո՞ւ մեծ ապակիներ ունի ավտոբուսը…
– Մարդիկ ավտոբուսը նստում՝ ո՞ւր են գնում, ինչո՞ւ են գնում… Ուզում եմ իմանալ…
– Ինչո՞ւ կան միկրո-ավտոբուսներ, թող բոլոր ավտոբուսները մեծ ու ազատ լինեն, որ մարդիկ խաղալով գնան գազանանոց ու գործի…
– Ինչո՞ւ, մետրոյի նման, վարորդը չի խոսում՝ զգուշացեք, դռները փակվում են…
– Դո՞ւ ես ավելի արագ գնում քո հեծանվով, հայրիկ, թե՞ ավտոբուսները…
– Դու հեծանվով կարո՞ղ ես ավտոսբուս բարձրանալ. ուզում եմ իմանալ… Ինչո՞ւ մետրոյով հեծանիվները գնում են, իսկ ավտոբուսով՝ չէ…
Այնքան էլ «անմեղ»-ապաքաղաքական չեն այս հարցերը, մի մասն էլ որպես հռետորական են հնչում՝  հնչելու համար…

Ի՞նչ ապրումներ էր ունենում Դավիթը Բլեյանը այսօր Հիմնական դպրոցի, Մայր դպրոցի և Դպրոց-պարտեզի ճանապարհին ինձ հանդիպելով, ամեն անգամ ինքը՝ Արմինե մայրիկի հետ, մեքենայով, ես` հեծանվով…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Օրինակները կանոններից օգտակար են…

Նազենի կրտսեր Հովհաննիսյանն ու Դավիթն առցանց ուսումնական շաբաթի շրջանակում կիրակի օրը լավ նախագիծ սկսեցին. «Կերպարվեստ-տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում իմ ջիգյարով եղբոր հետ»… Դավիթը հաստատ ջիգյարով է. նախ՝ ամբողջ մի օր սպասում

Արև, արև, դուրս արի…

Կիրակի Դավիթը լողացավ ժամը 9-ի մոտերը. մինչ այդ նստած է զուգարանակոնքին՝ քաքիկ է անում, խոսում է, գժություններ ասում-անում: Արմինեն երանության մեջ է՝ քնա՜ծ, ես ու Դավիթն էլ մեր երանությունն ենք

Քոմենթը՝ խմբագիր ուսուցչի գործիք

Կարդալու խնդիրը միշտ կա, տեքստը հրաման լինի, այլ իրավական ակտ… թե, անգամ, մարդու հետ կնքվող աշխատանքային պայմանագիրը, էլ չեմ խոսում՝ սովորողի ուսումնառության պայմանագրի, ուսումնական պլանի, դասընթացի ծրագրի, «Դպիր»-ի հրապարակման թե կրթահամալիրի