Տիգրան Մանսուրյանին միշտ հաճելի է լսել, անգամ, այսպիսի հետաքրքիր, իրեն արժանի՝ Սերժ Թանկյան, Տիգրան Համասյան, Լիլիթ Պիպոյան ընկերակցության մեջ, երբ յուրաքանչյուրն առանձին լսելի է, ներկայանալի: Ես առանձնացրի. «Այդ «ռաբիս» կոչված երաժշտությունը: Իհարկե, մաեստրո, բայց կրթական խնդիր է՝ բարձրանալն ու բարձրացնելը… Ու հնչեց Թեքեյանի «Բարձրացում» բանաստեղծությունը.

Եթե կրնաս, բարձրացիր, բայց  գիտե՞ս ուր, մինչև ո՛ւր.
Եվ քեզի հետ ուրիշներն եթե կրնաս, բարձրացո՛ւր,
Բայց մինչև ո՞ւր, մինչև ո՞ւր…

Հավատալով, թե կրնաս, օն, բարձրացի՛ր, քա՛ջ տղաս,
Սակայն քանի վեր ելլես, պիտի մսիս ու դողաս,
Մնաս մինա՜կ, խե՜ղճ տղաս…

Կարենայի՜ ր դուն եթե բարձրացընել քեզի հետ
Սիրված՛ քանի մը հոգի մինչև գագաթն արփավետ,
Մինչև սե՜րը քեզի հետ…

Կարելին այդ է միայն, անրջական կարելին,
Բարեկամներ, որ մեկտեղ կուզեն, կզգան, կխորհին
Անկարելին, կարելին…

Միմիայն ա՛յս, մնացյալն ամբողջ պատրանք է,   հոգի՛ս,
Միմիայն ա՛յս, ու անոր գուցե երբե՜ք չհասնիս,
Անոր իղձո՜վը մեռնիս…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Չեմ պահանջում դիմացինից այն, ինչ ես չեմ անում կամ հակառակն եմ անում

Թե չէ, անլուրջ բան է ստացվում, մարդը գաղափարազրկվում է. լավ մարդ է, բայց գաղափարները չեմ ընդունո՞ւմ, բա՞յց…   Ես քաղաքականության մեջ եմ եղել միշտ ու կամ որպես գաղափարներ յուրացնող, գեներացնող, կրող-տարածող

Հավատարիմ խաչին

Հայոց մեջ կան արտահայտություններ, որոնք անհիշելի ժամանակներից են, ու տեղից ելնողը գործածում է, բայց ես շարունակում եմ չհասկանալ… «Մի ձեռքում՝ սուր, մի ձեռքում՝ խաչ»: «Երկու ձեռքով խաչը կրելը», «հավատարիմ իր

Տարբեր լինելը մեր յուրահատկությունն է…

Նորքի բլուրն իմ ու Դավիթ Բլեյանի ամեն առավոտվա ճոճքի վկաներից է, ինչպես հեռուստաաշտարակը… — Ինչի՞ համար է հեռուստաշտարակը: — Ինչո՞ւ մյուս աշտարակները չեն ուզում ավելի բարձրանալ: Էլ ի՞նչ աշտարակներ կան…