Հիմա հեշտ գործ չէ Դավիթ Բլեյանի համար գիրք կարդալը: Լավ է, որ ինքն ընտրում է, բերում դնում սեղանիդ՝ կարդա: Բայց ամեն նախադասությունից, բառից հետո հարցով ընդհատում է՝ «ի՞նչ է նշանակում», «էդ ո՞նց կլինի», «ասա՝ իմանամ», «էլ ի՞նչ…»… Ու խորամանկ, նուրբ-իմացական բարձր պահանջներով՝ կոնկրետ հետևում է քո գործողություններին. վայն եկել է, թե տեղի տվեցիր-սայթաքեցիր, տեսարան է սարքում՝ միջազգային տեսարան.
– Հայրիկն ինձ նեղացրեց: Թող ինձ հետ չխոսի:
Ինչպես հիմա. պահանջում է, որ «Սասունցի Դավիթը» կարդամ իր նշած տեղից, բայց կես ժամից ավելի է՝ գրքի էջը թերթել չի հաջողվում… Անհամար հարցեր ու հարցեր…
Իսկ Դավթի գրադարանին ապրիլյան «մեծ արձակուրդին» իհարկե անդրադառնալու եմ. նոր պահանջներ ունի հասունացած մեր տղան, տպագիր ու մեդիա գրադարանի այլ կազմակերպում է պահանջվում:

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Շիտակությունը՝ որպես ազգային միասնության ճանապարհ

Դավիթը, նուռ ուտելով մատիկներով, հատիկ-հատիկ, համարյա մեկ ժամ, խոսում է. — Պաˊպ, գիտե՞ս, Աստված բոլոր վատ բառերը ստեղծել, տվել է ինձ, որ ես ասեմ, գործածեմ… — Եվ ի՞նչ է ասել

Մեռելոցից՝ կենդանություն…

Մեր ամեն օր չորս տարեկան դարձող Դավթի հումորը, անցումները հիացնում են… — Մենք պատրաստ ենք, գնացինք, Դավիթ Բլեյան, դու մնացիր տանը մենակ, տեսնեմ՝ ի՞նչ ես անելու… — Ճաշ եմ եփելու,

Մեր դրոշի գույնն է ծիրանագույնը

– Ծիրանագույն, նշանակում է ծիրանի գույն,- բարձրաձայն հայտնագործում է կամ ինձ ուսուցանում-իր գիտելիքներով ներկայանում Դավիթ Բլեյանը… – Մեր դրոշի գույնն է ծիրանագույնը,- շարունակում է… – Չեմ ուզում երեք գույն, կապույտն