Հիմա հեշտ գործ չէ Դավիթ Բլեյանի համար գիրք կարդալը: Լավ է, որ ինքն ընտրում է, բերում դնում սեղանիդ՝ կարդա: Բայց ամեն նախադասությունից, բառից հետո հարցով ընդհատում է՝ «ի՞նչ է նշանակում», «էդ ո՞նց կլինի», «ասա՝ իմանամ», «էլ ի՞նչ…»… Ու խորամանկ, նուրբ-իմացական բարձր պահանջներով՝ կոնկրետ հետևում է քո գործողություններին. վայն եկել է, թե տեղի տվեցիր-սայթաքեցիր, տեսարան է սարքում՝ միջազգային տեսարան.
– Հայրիկն ինձ նեղացրեց: Թող ինձ հետ չխոսի:
Ինչպես հիմա. պահանջում է, որ «Սասունցի Դավիթը» կարդամ իր նշած տեղից, բայց կես ժամից ավելի է՝ գրքի էջը թերթել չի հաջողվում… Անհամար հարցեր ու հարցեր…
Իսկ Դավթի գրադարանին ապրիլյան «մեծ արձակուրդին» իհարկե անդրադառնալու եմ. նոր պահանջներ ունի հասունացած մեր տղան, տպագիր ու մեդիա գրադարանի այլ կազմակերպում է պահանջվում:

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Օրինակները կանոններից օգտակար են…

Նազենի կրտսեր Հովհաննիսյանն ու Դավիթն առցանց ուսումնական շաբաթի շրջանակում կիրակի օրը լավ նախագիծ սկսեցին. «Կերպարվեստ-տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում իմ ջիգյարով եղբոր հետ»… Դավիթը հաստատ ջիգյարով է. նախ՝ ամբողջ մի օր սպասում

Ես, Դավիթը, Արմինեն… ու հեծանիվները

Հեծանիվը բարդացրել է իմ, Դավթի ու Արմինեի կյանքը… Իմացե՛ք, առավոտյան պատշգամբից ինձ ճանապարհելուց հետո Դավիթը, ըստ Արմինեի, դառնում է անկառավարելի… Ցուցադրաբար կեղտոտում է ոտքերը, ծնկները քսում պատշգամբի գետնին, կեղտոտում շորերը…

Հիացմունք թե զարմանքը՝ առանց փիս-փիս խոսքերի՞…

Առավոտից Դավիթ Բլեյանին պատրաստել ենք տիկին Ֆրիդային՝ Տիգրան Հայրապետյանի մայրիկին այցելելու. մեր երկարատև բացակայությունը, որ չունի արդարացում, անցյալ դարձնելու համար։ Տեսեք-տեսեք՝ Դավիթ ենք ուղղորդում. Մարմարյա սրահում առավոտյան ընդհանուր պարապմունք, սքանչելի Սոնայի