Հեղինակային կրթական ծրագրի տարածելի ձեռքբերումներ։
Հունիսի 14-ի օրագրի հավելվածը։

Հեղինակային կրթական ծրագրով ստեղծված է դպրոց-պարտեզ ուսումնական հաստատությունը՝ նախակրթարանով կրտսեր դպրոցի մոդելը, որտեղ գործում են՝

  • 2-5 տարեկանների խնամքի և զարգացման խմբեր,
  • 5 տարեկանների ուսուցման, 1-3-րդ, 4-5-րդ դասարաններ,
  • երկարացված օրվա ճամբարներ,
  • սովորողի լրացուցիչ կրթության խմբեր։

Տեսեք մեր չորս դպրոց-պարտեզները՝ Հյուսիսային, Հարավային, Արևելյան ու Արևմտյան։

Միջավայրը տարիների ընթացքում հեղինակային մշակմամբ առավելագույն հարմար է դարձել իր բոլոր տարիքների սաներին-սովորողներին՝ իր լաբորատորիաներով, կաբինետներով, սրահներով, բակ-պարտեզով, ուսումնական գույքով։

Դպրոց-պարտեզն իրական խնամված պարտեզ է, որը հնարավորություն է տալիս իրականացնելու ամառային լողափնյա, ձմեռային պարտեզների բաց նախագծեր։ Հունիսին, ամբողջ ամառ մեր դպրոց-պարտեզների բաց ճամբարներում լողում, կազդուրվում են, փառատոնային նախագծեր իրականացնում, անվտանգ հեծանվավարությամբ, ուսումնական գրավիչ այլ աշխատանքով են զբաղվում նաև կրթահամալիրում չսովորող՝ ամառը Երևանում անցկացնող, մայրաքաղաքում հյուր 2-12 տարեկան երեխաներ։

Մանկավարժական մեր ձեռքբերումն է դպրոց-պարտեզը, որ, այո, առաջարկում ենք ներդնել Երևանում ու Հայաստանի այլ վայրերում, կազմավորելով դպրոց-պարտեզների-կրթահամալիրների ցանց։ Սա թույլ կտա Երևանում մանկապարտեզների հերթի խնդիրը լուծել, ավելի ճկուն լուծումներ գտնել ծանրաբեռնված դպրոցների համար։ Սրա՞ն էր վերաբերում Հարավարևմտյան Բ-1 թաղամասում անցած շաբաթվա աղմուկը… Բայց ինչպես ձևակերպված է մեր առաջարկներում, ցանցի դպրոց-պարտեզները «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի կազմում չեն լինելու, այլ ինքնուրույն են լինելու՝ ինքնուրույն միավորներ, առանց փոխելու իրենց համայնքային ենթակայությունը, իրականացվող կրթական ծրագիրը…  Մենք մոդելն ենք առաջարկում։ Կրթահամալիրի դերը այդ ցանցում այդ դպրոց-պարտեզների ղեկավար, մանկավարժական աշխատողներին վերապատրաստելն է՝ ավելի ամբողջական ներկայացնելու ոչ միայն դպրոց-պարտեզ արդյունքը, այլև դրան հասնելու քայլերը։ Մենք սկսում ենք վերապատրաստումները. համեցեք։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Լսեցեք-դիտեք մեզ… մեր եթերում…

Հավատացեք, «Հյուսիսափայլի ռադիոյի» և Կարինե Խառատյանի դասարան TV-ի ուղիղ եթերը ֆեյսբուքով ես ամբողջությամբ-մի շնչով առավոտվա 4-ից դիտեցի… Շնորհակալ եմ, Քնարիկ Ներսիսյան, Քրիստինե ու ընկերներ, ողջ գեղարվեստի… ուրախ, հարազատ-ընտանեկան միջավայրի համար:

Նստակյաց գրողի ո՛չ տեղ, ո՛չ կերպար… «կինոյի տիար» եմ ես

Լելա Ճինճարաուլին՝ Ախալքալաքի թիվ 3-րդ դպրոցի տնօրեն մեր գործընկերը, որ 2017-ին, խիտ-սպասված կապերով հաստատեց-բացահայտեց իրեն, յուրահատուկ դիտողականությամբ-հոգևորով-ազնվական մի կին, փորձության ենթարկեց իմ օրացույցը-օրագիրը… աշխատաժամանակը… երկու օրով։ Զանգ՝ գալիս եմ… Բարով եկավ։

Չարենցի «մոմենտի» փնտրտուքով իմ գիրը…

Գիտե՞ք, որ Դավթի արտիկը մկրատով ցուցադրաբար խուզած Արամ Խաչատրյանը հենց հաջորդ օրը իր արտիկը բերել ու նվիրել է Դավթին… Տեսնողները՝ դասարանում, մենք՝ տանը, տեսել-լսել ենք, ինչպես է Դավիթը պատմում Արամի քայլի մասին․.. Մանկավարժություն