Շաբաթ ցերեկը մտերմիկ աշխատանքային միջավայրում, կրթահամալիրում, Սուսան Մարկոսյանի, Նառա Նիկողոսյանի, Գևորգ Հակոբյանի, Աիդա Պետրոսյանի…. Աշոտ Տիգրանյանի հետ, լավ է, կենտրոնացել ենք մայիսյան ստեղծագործական հավաքի, «Տիգրան Հայրապետյան» օրերի հասարակագիտական ստուգատեսի օրինակով, ստուգատեսների՝ որպես սովորողի-ուսուցչի ուսումնական հետազոտական աշխատանքի, սեբաստացիների հեղինակած կազմակերպման բարելավման, ստուգատեսների հաղթողների խրախուսման, պարգևատրման՝ ուսումնա-հետազոտական գործունեության շարունակական խթանման միջոցների քննարկման վրա: Մարտի 9-ի, ինչպես միշտ՝ բաց վարչական խորհրդի հարցերինարդեն այսօր, մինչև իմ վերջնական որոշում կայացնելը, կարող եք ծանոթանալ, առաջարկել: Ծանոթացե՛ք, փոխե՛ք ձեր առաջարկով, ինչո՞ւ չեք անում:

Ողջակիզում Չարենցով՝ մարտի 13-ին… Ու Չարենցի գեղարվեստի պարգևած շարժումը պար կդառնա, որ նույն օրը Մարմարյա սրահում լինի պարատունը «Կարին»-ի հետ:

Կրա՛կ կա սրտիս մեջ, կրա՛կ կա,
Հրդեհ է՝ վառվում է հրկեզ.
Գալիքը կուզեմ որ արա՛գ գա —
Անդարձ է կարոտը երգիս։
Չարենց «Ողջակիզվող կրակ» շարքից

Հունիսը՝ իր «Արտ-միջավայրով», փառատոն-պլեներներով, սարերի ետևում չէ… Սկսենք նախագծումը կիրակիով, թափառումով…

Քամին միայնակ է
Եվ այն, ինչ շատ է ուզում,
Ավելի հեռու է քշում:
Սպասող մարդու օրագիր» շարքից

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ցնծության ավետի՛ս. ծաղիկ աղջիկ Շուշան Բլեյանը քսան տարեկան է արդեն…

Հոբելյանական համերգը, որի խոստումը հնչել էր իմ ավագ եղբոր տանը 2015թ. հունվարի 10-ին, չեղյալ չի հայտարարվել, տեղափոխվել է սեպտեմբերի առաջին կես. այսպես է որոշել Շուշան Բլեյանը՝ խորհրդակցելով իր ավագ քրոջ՝

Բարձունքներում անկախության շունչն առավել հզոր է…

Երեկ այդպես էլ չհասկացա՝ ինչու-ինչից թարսվեց օրս, ի՛նչ տեղեկություն-տեսարան խոցեց ինձ այնպես, որ օրվա իմ բազում գործերի, գյոզալ հավաքի մեջ բնականոն չէի տեղավորվում, օրվա իմ հոգսով անբավարար էի… Նկատեցի՞ք՝ կեսօրին

Ուսումնական պլանը պիտի անհատականացնել

Այն ժամանակ, երբ կրթահամալիրի արհեստագործական ավագ դպրոցի շրջանավարտներն ու ուսուցիչները  «Փարվանայում» էին իրենց հասակակիցների հետ, Մալաթիա-Սեբաստիայի վարչակազմի ղեկավարի նախաձեռնությամբ, Գեղարվեստի ավագ դպրոցը գտել էր պատշաճ-մեկուսի միջավայր՝ սովորողներով-ուսուցիչներով-ծնողներով միասին լինելու երեկոյան,