Մայիսյան ամենամյա 13-րդ հավաքին ներկայացվել են հեղինակային մանկավարժության հեղինակ դասավանդողի հայտերը։ Դրանց հիման վրա, ներկայացված նախագծերը լրացնելով դպրոցի, մասնախմբի, լաբորատորիայի, ուսումնական կենտրոնի ղեկավարների կողմից, մայիսի 10-12-ը՝

  • կրթահամալիրի դպրոցների ղեկավարները ենթակայքերում հրապարակում են դպրոցում հավաքի մանրամասն ծրագրերը՝ ներկայանալով որպես հեղինակային կրթական ծրագրի ցանցի դպրոց՝ իրականացվող կրթական ծրագրերով, դրանց կազմակերպմամբ՝ ուսումնական ընդհանուր, խմբային, անհատական, առկա և հեռավար, արտագնա պարապմունքներով, ուսումնական նախագծերով, գործընկերներով, այդ թվում՝
    – ընդհանուր պարապմունքներ, ուսումնական կյանքի ծիսականացում.
    – սովորողի և ուսուցչի՝ ճամփորդությամբ ուսուցման պատրաստության ամենօրյա ֆլեշմոբ՝ հրապարակային ցուցադրություն ուղիղ եթերում.
    – ուսումնական նախագծերի տարածում-հանրայնացում-գործընկերների ներառում.
    – ուսումնական նախագծերի-արդյունքների ներկայացում. համերգ, ներկայացում, ցուցադրություն.
    – շրջակա միջավայրի բարեկարգման, կրթական պարտեզի ամենօրյա նախագծեր.
    – ուսումնական կյանքի, հավաքի լուսաբանման ամենօրյա նախագծեր.
    – 2018-2019 ուստարվա ուսումնական պլանների նախագծերի, առաջարկությունների քննարկումներ.
    – հունիսյան ճամբարների ծրագրերի հրապապակում, դրանց տարածման նախագծեր.
  • կրթահամալիրի լաբորատորիաները, մասնախմբերը սկսում են հրապարակել հեղինակային կրթական ծրագրի ցանցի սպասարկման իրենց փաթեթները՝
    – մանկավարժական մոտեցումները հանրակրթական համակարգերին, այդ թվում՝ «Իմացումի հրճվանքի», խոսքի մշակույթի-ընթերցանության, լեզվագործունեության (օտար լեզուների) – հասարակագիտության, ռազմամարզական, երաժշտական, տեխնոլոգիական,
    – մեթոդական մշակումներ, տեսադասեր,
    – ուսումնական նյութեր,
    – հեղինակային կրթական ծրագրի ցանցի դպրոցների դաստիարակին, դասվարին, կազմակերպչին, բլոգային-նախագծային ուսուցման կազմակերպիչ ուսուցչին ներկայացվող պահանջներ,
    – հունիսյան վերապատրաստումների մոդուլներ, հայտարարություններ.
    – հեղինակային կրթական ծրագրի ցանցին միանալ նախաձեռնողների (տնօրենների-փոխտնօրենների) հունիսյան վերապատրաստման մոդուլ, հայտարարություն։
  • կրթահամալիրային ծրագրում՝
    – ամեն օր՝ ժամը 15։ 15, համերգ, երաժշտական հանրակրթության ուսումնական նախագծերի արդյունքներ, հունիսյան փառատոնի անոնս. ծրագիրը կազմում է երաժշտության ուսումնական կենտրոնը.
    – ամենօրյա ցուցադրություն կրթահամալիրի ցուցասրահում. ծրագիրը կազմում է կերպարվեստի-դիզայնի ուսումնական կենտրոնը.
    – ըստ ոչ կրթահամալիրցի մասնակից գործըկերների հայտերի՝ վերապատրաստում.
    – մայիսի օրացույցով որոշված՝ տեխնոլոգիայի, կերպարվեստի, երաժշտության ուսուցիչների վերապատրաստում.
    – ուսումնական նախագծերով որոշված հանդիպումներ Գեղարվեստի հարթակում.
    – հեղինակային կրթական ծրագրի պաշտոնական ներկայացման շրջայցներ
    – հունիսյան ճամբար-փառատոնի, վերապատրաստումների ծրագրերի կլոր սեղաններ.
  • «Դպիրում» սկսում են հրապարակվել հավաքին ներկայացված հոդվածները։ «Դպիրի» մայիսյան համարի խմբագիրներ՝ Հասմիկ Ղազարյան, Մարինե Ամիրջանյան, Մարիետ Սիմոնյան, Սուսան Մարկոսյան։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ամառ է, հե՜յ, սեբաստացինե՜ր…

Առաջնահերթ է դառնում դպրոցներում լողափերի կազմակերպումը, դրան անհրաժեշտ բոլոր պիտույքների նորոգումը, պակասող գույքի ձեռքբերումը: Նույնը վերաբերում է նաև բացօթյա դպրոցներին, խաղահրապարակներին: Մայիսի 9-ի գրում անդրադարձել եմ այս հարցին հիմա քչախոս

Ջուր, խնամք, կոնկրետություն, հիացմունքի արժանի Սեբաստացի արգարակ

Ես այսօր խնդիր եմ դրել կրթահամալիրի համապատասխան ծառայության առաջ (պատասխանատուներ՝ Հրաչյա Առաքելյան, Գևորգ Ստեփանյան, Էդուարդ Գավարյան) մշակել ու կարճ ժամանակում ներդնել Մայր դպրոցի, Դպրոց-պարտեզի, Նոր դպրոցի, Գեղարվեստի ու Քոլեջի բոլոր տիպի

Ծառը` իր օրով, իր անօտարելի իրավունքով կրթահամալիր կրթական պարտեզում

Շնորհակալ եմ. ապրիլը իսկական պարտեզային էր, և սեբաստացիները ցույց տվեցին, որ ավելի ու ավելի են կարևորում պարտեզը, օր օրի հմտանում են որպես պարտիզպաններ։ Ուրախ եմ, որ մեր տոնացույց, հանրակրթական ամենամյա