Որևէ ստուգում, վարկանիշավորում, որևէ ձևաթղթեր՝ իրենց արհեստականություն պարտադրող գործակիցներով չեն կարող մեզ շեղել ապրելուց, կյանքից՝ կրթահամալիրի Բանգլադեշում, տանը, փողոցում…

«Մեզանում շարունակ մատնանիշ են անում գրականության, արվեստի, մամուլի, դպրոցի անկյալ վիճակը եւ դրանով արդարացնում իրենց անտարբերությունը դեպի այդ ամենը»: Վ. Տերյան

Մեդիայում աշխարհի խելառության ամբողջականության ընկալման հնարավորություն ունես: Տեսեք, նույն օրում.

  • Եգիպտոսում մոլեգնող ավազե փոթորկի պատճառով նավագնացության համար փակվել է Սուեզի ջրանցքը, ինչպես նաև Կարմիր ծովի նավահանգիստների մեծամասնությունը…
    Դադարեցված է ծովային հաղորդակցությունը Սաուդյան Արաբիայի հետ (1in.am, 12.02.2015):
  • Հյուսիսայի Կորեայի իշխանությունները Հարավային Կորեային սպառնացել են «ամենադժբախտ վերջաբանով», եթե այն Փխենյանի դեմ «ագրեսիվ պատերազմում» միանա ԱՄՆ-ին:
    Կորեան նախազգուշացրել է նաև, որ կարող է պատասխանել Հարավային Կորեայի կողմից հարվածներին (1in.am, 12.02.2015):
  • «Նորմանդական քառյակի» բանակցությունները Մինսկում շարունակվում են նեղ կազմով, «Նորմանդական ձևաչափով», որին մասնակցում են Ֆրանսիայի, Գերմանիայի, Ռուսաստանի և Ուկրաինայի առաջնորդները (1in.am, 12.02.2015):

Ես ներկայացրի փետրվարի 12-ի առավոտի մեդիայի «թոփ եռյակը»:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Հակափնթփնթոցային միջոցը մեր

«Ավագների համերգները կրտսերների ինքնարտահայտման հարթակ». Արմինե Թոփչյանի՝ հաջողված վերնագիրն է նույնքան հաջողված ֆոտոպատումի, որ նաև լավագույնս ներկայացնում է Գեղարվեստի տանիքը՝ որպես ուսումնական նոր միջավայր, որ նաև նախագծային ուսուցման ուղղություններից մեկն

Մեր գոյատևման թիրախում հայտնված բանակն ու մեր զոհվող Կարենները…

Խաչատուր Դադայանի «Զմյուռնիայի վախճան»-ը հրապարակումն «Իրատես դե ֆակտո» տպագիր թերթի 2015թ. թիվ 51-րդ համարում կարդացի ամբողջությամբ. շնորհակալ եմ և´ հեղինակին, և´ թերթին, և´ միջնորդ ամենագետ-ամենաանխոնջ ընթերցող Աշոտ Տիգրանյան կրթահամալիրի հասարակագետ-պատմաբանին,

Եթերում, ինչպես երկնքում, կայծակից առաջ-հետո․․․

Կայծակները Լեհաստանում, Մեծ Բրիտանիայում, տեսե՛ք, ինչ մարդկային ողբերգություններ են պատճառում․․․ Ճամփորդելով ուսուցումը` հայրենագիտություն-հայրենաճանաչություն կրթական ծրագիրը մեր հեղինակած, պիտի ճանաչի կայծակը, դրանից պաշտպանվելու անվտանգության հմտություններ փոխանցի․․․ Բարձունքների նվաճման՝ կրթահամալիրի օրացույցով որոշված