Լավ է, որ վերականգնվում է կապն օրագրի իմ ընթերցողի հետ. հարցերն ուղիղ իմ էլեկտրոնային փոստով, ֆեյսբուքյան էջով թե ձեր միջոցով փոխանցված, առերես՝ հեծանվային, գագաթ բարձրանալիս թե ոտքով ճամփորդելիս կրթահամալիրի Բանգլադեշում, ընթերցողի ոչ մի հարց անպատասխան չի մնում, ես գրանցում եմ ու անդրադառնում առանց հետադարձ կապի՝ արդյոք կարդա՞ց հարցատերն իմ պատասխանը, թե՞ ոչ։ Ի՞նչ ասել է՝ հարցի տեր, երբ հարցը հնչել է որևէ ձևով ու հասել հասցեատիրոջը…

Կիրակնօրյա ընթերցարանն ու նրա հետի գիրը ստեղծվում են շաբաթվա ընթացքում, ինչպես այս՝ իմ 470-րդը դարձողը, հոկտեմբերի 18-ի կիրակնօրյան:

Երեխայի ինքնագնահատականը կախված է ընտանիքի ղեկավարից… Ըստ մասնագետների՝ ցածր ինքնագնահատականը հանգեցնում է դեպրեսիաների և հակահասարակական վարքի: Այն նաև կապված է անհանգստությունների, ագրեսիայի և կաշկանդվածության հետ: Արևմուտքում երեխային խնամում և դաստիարակում են հիմնականում (կռահեˊք)… մայրերը, իսկ Արևելյան մշակույթում ընտանիքի ղեկավար են հանդիսանում (կռահեˊք)… տղամարդիկ: Հայրերը ոչ միայն փող են վաստակում, այլ նաև դաստիարակում են երեխաներին: Հայերը Հայաստանում ո՞ր մշակույթի կրողն են՝ դաստիարակության առումով, իսկ սեբաստացի ընտանիքնե՞րը. հարցնում եմ… Թե չէ, հարցերին պատասխանողի կարգավիճակն ինձ կփչացնի, ափսո՜ս եմ…

Միջին դպրոցի ֆոտոլրագրողները։ Լուսանկարները՝ Անի Սարգսյանի

Նոր դպրոցի 4-5-րդ դասարանցիների կինո-ֆոտոգործի խումբը պատրաստվում է ցուցահանդեսի։ Ղեկավար` Անի Սարգսյան:
Լուսանկարները՝ Արամ Պետրոսյանի

Իսկ կրթահամալիրում ուսումնական արձակուրդը մեկնարկել է: Ահա, Սոնա Փափազյանի ֆոտո-հաղորդումը Լոռիից:

#470

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Օրն է այսպիսին, ու գիրն էլ՝ որպես տաղ անձնական…

Չկարծե՛ս երբեք, թե աշխարհը մեր — Մեզանից է, որ սկիզբ է առնում. Անցյալը հանկարծ այնպես է հառնում, Որ… շփոթմունքից մենք թռչում ենք վեր: — Ուրեմն, լարի՛ր միտքըդ հուրհուրան, Որ հուրն

Մագադանից Բանգլադեշ՝ արթմնի. հա՛մ լուսաբաց, հա՛մ կյանք՝ հորիզոնում

Այնպես չէ, որ ես միշտ հաշտ եմ իմ օրագրապատումով  օրը,  իմ աշխատանքն այսպես ամեն օր առտու-գիշերվա չորսին սկսելու հետ… Հատկապես այսօր, հիմա, երբ արթնացել եմ ու դժկամությամբ արձանագրել՝ երեքի և

Յոթ հրաշալիք՝ միավորող աշխատանք, որ դպրոցը համայնք ստեղծող բաց կենտրոն կդարձնեն…

Այն ամենը, ինչ կկամենաք, որ մարդիկ ձեզ անեն, այդպէս եւ դո՛ւք արեք նրանց… Մի՛ վարվեք մարդկանց հետ այնպես, ինչպես չեք ուզենա, որ մարդիկ վարվեն ձեզ հետ… Մի՛ թողեք՝ մարդկանց հետ