Լավ է, որ վերականգնվում է կապն օրագրի իմ ընթերցողի հետ. հարցերն ուղիղ իմ էլեկտրոնային փոստով, ֆեյսբուքյան էջով թե ձեր միջոցով փոխանցված, առերես՝ հեծանվային, գագաթ բարձրանալիս թե ոտքով ճամփորդելիս կրթահամալիրի Բանգլադեշում, ընթերցողի ոչ մի հարց անպատասխան չի մնում, ես գրանցում եմ ու անդրադառնում առանց հետադարձ կապի՝ արդյոք կարդա՞ց հարցատերն իմ պատասխանը, թե՞ ոչ։ Ի՞նչ ասել է՝ հարցի տեր, երբ հարցը հնչել է որևէ ձևով ու հասել հասցեատիրոջը…

Կիրակնօրյա ընթերցարանն ու նրա հետի գիրը ստեղծվում են շաբաթվա ընթացքում, ինչպես այս՝ իմ 470-րդը դարձողը, հոկտեմբերի 18-ի կիրակնօրյան:

Երեխայի ինքնագնահատականը կախված է ընտանիքի ղեկավարից… Ըստ մասնագետների՝ ցածր ինքնագնահատականը հանգեցնում է դեպրեսիաների և հակահասարակական վարքի: Այն նաև կապված է անհանգստությունների, ագրեսիայի և կաշկանդվածության հետ: Արևմուտքում երեխային խնամում և դաստիարակում են հիմնականում (կռահեˊք)… մայրերը, իսկ Արևելյան մշակույթում ընտանիքի ղեկավար են հանդիսանում (կռահեˊք)… տղամարդիկ: Հայրերը ոչ միայն փող են վաստակում, այլ նաև դաստիարակում են երեխաներին: Հայերը Հայաստանում ո՞ր մշակույթի կրողն են՝ դաստիարակության առումով, իսկ սեբաստացի ընտանիքնե՞րը. հարցնում եմ… Թե չէ, հարցերին պատասխանողի կարգավիճակն ինձ կփչացնի, ափսո՜ս եմ…

Միջին դպրոցի ֆոտոլրագրողները։ Լուսանկարները՝ Անի Սարգսյանի

Նոր դպրոցի 4-5-րդ դասարանցիների կինո-ֆոտոգործի խումբը պատրաստվում է ցուցահանդեսի։ Ղեկավար` Անի Սարգսյան:
Լուսանկարները՝ Արամ Պետրոսյանի

Իսկ կրթահամալիրում ուսումնական արձակուրդը մեկնարկել է: Ահա, Սոնա Փափազյանի ֆոտո-հաղորդումը Լոռիից:

#470

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Հարավի խիզախ հավաքանին մեր

Նախօրոք մանրակրկիտ մշակած պլանով՝ ռազմավարություն-մարտավարությամբ, այս անգամ «Թումանյանական խառնաշփոթ» ծածկանունով, որ հեղինակային մանկավարժությամբ կանոն ունի՝ որպես ուսումնական նախագիծ, կրթահամալիրի Բանգլադեշի Հարավից, մինչև սեբաստացի օրացույցով որոշված ամենշաբաթյա ուրբաթ-համերգի 15։15-ը, марш бросок-ով՝ մեծով-պստիկով,

Հեռուների հետ բարեկամություն, հարևանների հետ թշնամությո՞ւն…

Ամենուր՝ կրթահամալիրյան-բանգլադեշյան հուլիսյան տապում, կենդանի ուսումնական նախագծերում, որ ամառային դպրոցի հեղինակային խճանկար են ստեղծում մեզանում, սեբաստացի սովորող-ուսուցիչների տարբեր անհատական-խմբային նախաձեռնություններում ես 2015-ին խոստացված մեր կյանքի բեկումներն եմ փնտրում-առանձնացնում: Նոր դպրոցի

Երևակայությունը, ստեղծագործությունը, դպրոցը

Հասկացությունների լեզվով սկսենք իմ խոստացած, հատուկ Բլեյան ցանցի համար արված եռագրի երրորդ հրապարակումը.․․ որքան էլ որ ես ավելի շուտ բանաստեղծ եմ, քան փիլիսոփա․․․ Ու որ սահմանումների մեջ ես չխճճվեմ-խճճեմ, ընթերցո՛ղ, կօգտվեմ միայն