Դավիթը իր օրը, պաղ ջրում լողալը, նվիրեց Գևորգ հոպարին…
— Դավիթ,- հարցնում եմ,- այս պաղ ջրով ավազանում կլողա՞ս…
Ջուրը նոր-նոր լցվում է… Մոտենում է լողազգեստով, պոկվում արդեն արևից տաքացած ավազանում լողացող ընկերներից… Նայում է, զննում… Խելքը տեղն է, համարձակ է, բայց անզգույշ բան չի անի…

— Ինչո՞ւ լողամ, որ ին՞չ լինի։
— Որ կազդուրվես, պնդանաս:
— Կազդուրվեմ, որ ի՞նչ անեմ…
— Որ Դավիթի պես ուժեղ լինես ու լավ գործեր անես, տիար Գևորգն ու ես ուրախանանք:
— Ուրախանաք, որ ի՞նչ լինի… ի՞նչ ասել է՝ ուրախանանք…
— Որախանանք… որ ես ու տիար Գևորգը լավ զգանք…
— Հա՜, լավ զգացեք,- ու մտավ… միայնակ… պաղ ջուրը, հուլիսին… Հուլիսն ու պաղ ջուրը Բանգլադեշը դարձնում են իմ, տիար Գևորգի, Դավիթ Բլեյանի և ընկերների Դուբայը, Անթալիան…
Այս տարի չէ, մյուս տարի թող մնան սրանք էլ, Եգիպտոսն էլ. չեն փախչի…

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ապրելու մեր ժամանակի նոր մեկնարկ

Դավիթ Բլեյանի հետ նորից կռվել էինք, չէինք խոսում-հանդիպում… Երեկ առավոտյան Մարմարյա սրահում, ընդհանուր պարապմունքին հանդիպեցինք. մենք ընտանիքով երգում էինք Կոմիտաս, Դավիթը՝ պառկած աստիճաններին, ոտքը՝ ոտքին… Զանգվածից կարողանում է առանձնանալ, զանգվածային

Ամենասքանչելի բանն աշխարհում անվերջ թվացող ճանապարհն է

Անցած շաբաթ-կիրակիի մասին ես չեմ պատմել գլխավորը՝ մանկավարժականը… պահել էի մայիսի 2-ի՝ մեր մեծ ստեղծագործական հավաքի առաջին օրվա համար… Հիմա, երբ Հասմիկը Ղազարյան, Քնարիկը Ներսիսյան, Ժաննան Հակոբյան դպիրյան օրագրերով այնպիսի բարձր

Ուսուցում առանց գրատախտակի. կենտրոնում ինքնակրթությունն է

Պարզվեց` Դավիթ Բլեյանը նախօրեին ոչ միայն շշմեցրել է իր խմբի կուկուներին, այլև պարտեզից անցել դպրոց ու խանգարել… ոչ ավել, ոչ պակաս, չորրորդ-հինգերորդ դասարանցիների բնականոն գործունեությունը: Խայտառակություն: Մենք զրուցեցինք, և Դավիթը