Միքայել Նալբանդյանի թողած՝ կյանքի աշխատանքի ուղղություն է։ Սրա համար պիտի աշխատել, սրա համար պիտի ապրել. գործ եմ ասել, է՜, պայծառ հիշատակների ստեղծումը… Սոնան, Արևիկը և Դավիթը մեր տանն են. արի ջոկիր՝ որն է թոռը, որը՝ երեխան, որն է քեռին ու զարմիկը… Արմինեն խնամքով նախապատրաստվել է, ստեղծել մանկավարժական սեբաստացիական միջավայր՝ ներառող, աշխույժ, բազում հետաքրքրություններով, ընտրության լայն հնարավորություններով… Իսկական ֆոտոպատումի նյութ է։

Արևիկն առիթից օգտվում է, ու վաղուց ընկերուհի դարձած Արմինեի հետ առանձնանում. ընդհանուր թեմաներ հեշտ են գտնում «հասակակիցները»… Սոնայի համար էլ լավ հնարավորություն է՝ քեռուն դաս տա, թելադրի, ենթարկի… խնամի, վերջում էլ լողացնի… Պետք էր տեսնել ծովառյուծ դարձած Դավթի վարքը լողավազանում և գազանին սանձող-սանձահարող Սոնայի հիացմունքը…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Զուլում շաբաթ էր

Զուլում շաբաթ էր. հաղթահարեցինք ես՝ վաթսուն տարեկան հետևողական-սրընթաց գլորվողի, Դավիթ Բլեյանը 3 տարեկան 3 ամսական դարձածի հերթական շաբաթը… Արմինեն է ծանր տանում. ինչո՞ւ. երբ տարին իսկի գարունն էլ չի ճանապարհել:

Անգին զրույցով ու հանկարածահաս զգացումներով այլակերպության կիրակի

«Էլ ի՞նչ ասեմ ես ձեզ․ անիմաստ են բառերը, Գուցե ա՛յն միայն, որ վախճանվելը վիճակված է, ավա՜ղ, յուրաքանչյուրիս․․․»

Սովորող-ուսուցիչ տեղերը փոխելու ժամանակը…

Այլ որակում, քան հուզիչ-հոգևոր-ոգեղեն՝ «Երգում ենք Կոմիտաս» պարապմունքների, որ ամեն օր 45 րոպե, սկսած չորրորդ դասարանից, տարատարիք սովորողների և ուսուցիչների հետ ստեղծում են նախաձեռնության հեղինակներ Մերի Առաքելյանը, Տաթև Ստեփանյանը «Սեբասատիա»