Պիետրո Շաքարյանը Միչիգանի համալսարանի ավարտական կուրսի ուսանող է: Նա վերջացրել է իր «Դպրոց առանց պատերի» վերնագրով ավարտական թեզը, որը հիմնականում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացված կրթական բարեփոխումների մասին է՝ Խորհրդային և հետխորհրդային Հայաստանում քաղաքական բարեփոխումների ու կրթական նորարարությունների ֆոնին:

Պիետրոն գրում է.

Ողջույն բոլորին,
Լավ լուր ունեմ.

Արման Ամիրխանյանը «Գյուլբենկյան հիմնադրամից», որը մեծապես աջակցել է Հայաստանում արված իմ հետազոտական աշխատանքներին, այնքան է տպավորված եղել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մասին պատմող իմ ավարտական թեզով, որ ուղարկել է այն «Գյուլբենկյան հիմնադրամի» հայկական համայնքների բաժնի տնօրենին: Ըստ այդ բաժնի կայքի՝ հայկական համայնքների բաժինն աշխատում է, որպեսզի «…հայ ժողովրդի համար կենսունակ ապագա ստեղծի այնտեղ, որտեղ իր լեզուն ու մշակույթը պահպանվում և արժևորվում են»:
Բաժնի տնօրենը Ռազմիկ Փանոսյանն է՝ արևմուտքի նշանավոր հայագետ, որի Հայոց պատմությանը վերաբերող  «TheArmenians: From Kings and Priests to Merchants and Commissars. Հայերը՝ թագավորներից ու հոգևորականներից մինչև վաճառականներ ու կոմիսարներ»-ը իմ մշտապես սիրելի գրքերից մեկն է:
Կրկնում եմ, որ սա լավ լուր է և՛ իմ ավարտական թեզի, և՛ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի համար:

Լավագույն ցանկություններով…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Արի կրթահամալիր. սրանից էլ լավ առի՞թ:

Բարի երեկո, տիար Բլեյան։ Թեպետ ավելի քան տասը տարի է՝ չեմ աշխատում կրթահամալիրում, սակայն հետևում եմ այդ մեծ ընտանիքի անց ու դարձին։ Հիանում եմ Ձեր էներգիայով և նախաձեռնությունների անսահմանափակ «փաթեթով»։

Արման Միքայելյանին

Հարգելի Արման Միքայելյան, որ հարցեր եք ուղղում թ. 181 դպրոցի ծնողական խորհրդի անունից, Ձեր հարցերին պատասխանել եմ մեր հանդիպման օրը բանավոր, նույն օրը՝  նաև գրավոր, համեցեք, ծանոթացեք, տարածեք. Օրվա ինքնաբուխ հավաքի

Բանգլադեշ-Ֆլորենցիա. նամակագիր՝ Ավետիսով…

Իմ այս գրով Ձեզ ներկայացվող նամակն Իտալիայի Սիենայից է, Մասիմո Լիպիից*՝ քանդակագործ, պոետ, լրագրող, պրոֆեսոր, գրող, ուսուցիչ, չորս երեխայի հայր։ Մասիմո Լիպին  մեր գործընկեր Վիգեն Ավետիսի միջոցով իր համար հայտնաբերել է