-Պարոն Բլեյան, Դուք մասնակցում էիք «Քայքայիչ պաշտամունքները և փողոցային արատավոր բարքերը որպես պաշտպանունակության սպառնալիք» թեմայով գիտագործնական համաժողովին: Ի՞նչ եք կարծում, արդյո՞ք այս տեսակ միջոցառումները կարող են լուծել բանակում առկա խնդիրները, և արդյոք վտանգավոր չէ՞ աղանդ եզրույթը կիրառելը:

-Ընդհանրապես ձևականությունն ու պարզունակությունը վտանգավոր բաներ են: Եթե շարունակելու ենք ձևական, պարզունակ, միջոցառումային լինել, սա նշանակում է՝ նորից կվրիպենք ու ժամանակավրեպ կլինենք: Իհարկե, այդպես չէ, ինչպես ասվում է: Եթե փողոցային բարքերի մեղավորությունը կապվում էփողոցի հետ, դրա լուծումը կարծես գտել են՝ երեխային փողոց դուրս չթողնելով, հեռուստացույցը անջատելով: Կա դպրոց, ընտանիք, փողոց, և ես երեքին էլ հարգանքով եմ վերաբերվում ու շատ դժվար է ասել, թե այդ արատավոր բարքերը որտեղից են գալիս, փողոցից, ընտանիքից, թե դպրոցից: Ինչո՞ւ չի կարող փողոցը կրթիչ լինել, երբ մարդն ինքն է ստեղծում փողոցն ու միջավայրը: Այսինքն՝ եթե ուզում ենք հաջողել, մենք պետք է ավելի գրավիչ դարձնենք մեր գործունեությունը և ավելի հետևողական լինենք մեր գործունեության մեջ, քան աղանդավորական գործիչը:

Խոսքը բաց կրթական միջավայրի մասին է, որտեղ հասարակությունը իր բոլոր ինստիտուտներով, անհատներով կարևոր գործ ունի անելու և այդ ամենը բանակում կերևա: Օրինակ, այսօրվա դպրոցը շատ ավելի արատավոր բաներ ունի, քան փողոցը: Որևէ մեկը լուրջ չի դրել նայի, թե փակ դպրոցական համակարգն ինչ արատներ ու վտանգներ է բերում:

-Չեք կարծո՞ւմ, որ արատավոր իրավիճակի մեղավորը նաև բանակի փակ լինելն է հասարակությունից:

-Չեմ կարծում, թե բանակն ավելի փակ է, քան դպրոցը:  Դպրոցն ավելի փակ է, դրանք յուրօրինակ կալվածքներ են, որտեղ չգիտենք, թե ինչ է կատարվում, ինչով են այնտեղ զբաղված: Օրինակ՝ դուք փորձեք, մի երեխա ժամը 2-ից հետո նստի դպրոցում հանգիստ: Կգան տասնյակ մարդիկ ու կստիպեն, որ նա դուրս գա՝ ասելով, որ ռեժիմով ավարտվել է դասաժամը: Այնպես որ՝ խնդիրն ավելի լուրջ է:

Ինչ վերաբերում է բանակին, ես չեմ հասկանում, եթե դա պարտադիր է, ինչու բոլորը չեն կատարում: Պետք է անօտարելի դառնա բոլորի համար բանակում ծառայելը, ընդ որում՝ բարեխիղճ ծառայելը: Եթե պաշտոնյաների, ունևորների երեխաները բարեխիղճ ծառայեն, մենք շատ արագ բանակում կզգանք փոփոխություններ: Շատ քիչ բան է պետք անել այդ առումով: Եվ այդ ճանապարհին կերևա, թե ինչ խնդիրներ կան լուծելու: Բայց եթե ստացվում է, որ բանակը ոչ բոլորի համար է պարտադիր, ինչի մասին ենք խոսում:

-Շատերը քննադատում են դպրոցներում Հայոց եկեղեցու պատմության դասավանդումը:

-Մեր կրթահամալիրում դա պատմության մաս է ամբողջական, որովհետև եկեղեցու պատմությունը մեր ժողովրդի պատմությունից անլուրջ է: Երկրորդ, անհավատ ուսուցիչը ինչ իրավունք ունի աղանդների մասին խոսել: Վերջապես, եթե Կտակարանը անգամ ընթերցանության գիրք չի պարտադիր, եթե աղոթում են ձևական, դրանով դարձանք քրիստոնյա՞: Այսինքն՝ աղանդներին պետք է հանգիստ թողնել այդ առումով և այդ ձևականությունը հաղթահարել: Պետք է ուղղակի բացել Սուրբ գիրքը, փորձել լսել ուսուցչին, կապ հաստատել ուսուցչի հետ: Սա շատ կարևոր է:

Հարցազրույցն ամբողջությամբ՝ տեսանյութում:

[embedplusvideo height=”350″ width=”550″ editlink=”http://bit.ly/1uuSVnB” standard=”http://www.youtube.com/v/utbReTM88ag?fs=1″ vars=”ytid=utbReTM88ag&width=550&height=350&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep4152″ /]

Աղբյուրը՝ 1in.am

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Երրորդ մուտքից

«3-րդ մուտք» նախագծում զրույցը լրագրող  Հեղինե Ասրյանի հետ այսպիսի խճանկար դարձավ։

«Ռուսաստանի անունից կեղտոտ ոտքերով ներխուժել սուվերեն երկրի տիրույթ՝ արդեն վտանգավոր է»

«Դուք պատկերացնո՞ւմ եք, որ հայ լրագրողը Ռուսաստանի Դաշնության խորհրդարանում հնարավորություն ունենար ելույթ ունենալու և այդտեսակ հարցեր բարձրացնելու»,-«Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նման տեսակետ հայտնեց «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը՝ անդրադառնալով

Առանց բազմակուսակցական համակարգի չենք կարող խոսել քաղաքական դաշտի վերականգնման մասին

«Բոլորի ջանքերն ուղղված են ԱԺ ընտրություններին: Առանց բազմակուսակցական համակարգի մենք չենք կարող խոսել քաղաքական դաշտի վերականգնման մասին. դա օրակարգային խնդիր է»,- այս մասին «Առաջին լրատվական»— ի հետ զրույցում ասաց «Մխիթար Սեբաստացի»