Հունիսի 15-ի օրագրի հավելվածը։

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի մանկավարժական համակազմն արդեն երեսուն տարի մշակում, իրականացնում է հանրակրթության իր հեղինակած ծրագիրը՝ ամբողջական ներառական իր սկզբնավորման պահից: 

Այլընտրանքային կրթական ծրագրերը, այդ թվում՝ նաև հեղինակային կրթական ծրագիրը, որոշված են Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքի 3-րդ հոդվածում: Կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային հանրակրթական ծրագրերը հենվում են օրենքի 5-րդ հոդվածով որոշված հանրակրթության նպատակների, պետական քաղաքանության սկզբունքների և հանրակրթության պետական չափորոշիչի վրա, ապահովում են հանրակրթության պետական չափորոշիչով սահմանված՝ շրջանավարտներին ներկայացվող նվազագույն որակական պահանջները՝ ըստ մակարդակների: Մեր մանկավարժության ձեռքբերումներն են և՛ ուսումնական պարապմունքների ձևերն ու դրանց կազմակերպման կարգերը, և՛ ուսումնական գործունեության արդյունքների՝ ամեն տարի լրացվող գնահատման բաց համակարգը։ 

Մեր հեղինակած մանկավարժությունը վաղուց դուրս է եկել կրթահամալիրի սահմաններից և առանձին դետալներով կիրառվում է հանրապետության նախադպրոցական հաստատություններում, դպրոցներում: Սակայն հեղինակային կրթական ծրագրի զարգացման, ցանցային տարածմամբ այլ դպրոցներում ամբողջական ներդնելու համար կարևոր է, որ ծրագրի սովորողի ուսումնական գործունեությունը գնահատվի, դասարանից դասարան փոխադրումը, ավարտական քննությունները կազմակերպվեն ծրագրով որոշված ձևերով և միջոցներով: Հեղինակային կրթական ծրագրով ուսանած շրջանավարտը իրավունք ունի ակնկալելու հանրակրթության պետական չափորոշիչի պահանջներին համապատասխանությունը որոշելու այլ ձև, քան պետական կրթական ծարագրով որոշման ձևն է: 

Սրան է նվիրված մեր մանկավարժական քննարկումը-կլոր սեղանը հունիսի 19-ին։ Համեցեք։ Մարիետ Սիմոնյանն իր գործընկերների հետ կներկայացնի մեր մշակած-փորձարկած համակարգի այս տարվա գործունեությունը,  2019-2020-ի առաջարկները։ 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Իմ գիրը՝ իմ նման, ագահ ու «աներես»

Սպասված-ցնծալի լուրով սկսեմ իմ գիրը՝ մեր Էմանուել Ագջոյանի ու Անահիտ Գրիգորյանի պսակադրությունը կայանալու է 2014-ի հոկտեմբերի 19-ին՝ Սուրբ Սարգիս եկեղեցում: Ես ասացի՝ սպասված-ցնծալի, ոչ թե ցնցող, քանզի երկար սպասված այս

Անվանի ու անվանը համապատասխան․․․

Մարինե Մխիթարյան ջան, իսկական ոսկեհատիկ ես, Հարավի աղջիկներ, ես շատ էի ուզում, որ դուք այսպես՝ Ամբերդ գետի հունով անցնեք Ագարակի քարափից մինչև Ոսկեհատի Ճգնավորի այր, որտեղ ձեզ դիմավորեն Ոսկեհատի ձեր

Կանչող-կարկաչող հայրենի-մայրենի ուսում…

Այս կողմերում ես Հայաստանի լուսավորության նախարարի կարգավիճակով եմ եղել, Արաքս-Ախուրյանի խառնարանով անցել եմ, գյուղերից Երվանդաշատի թե Բագարանի դպրոցի դաշտում սովորողների հետ ֆուտբոլ եմ խաղացել․ ուսուցիչները-տնօրենները հիշեցնում-ցույց են տալիս, մանրամասներ պատմում․․․ Քսաներկու