Բեկում «Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջներ» նախագծում: Այս հայտարարությունն անում եմ կիրակի օրով` մարտի մեկին, կրթահամալիրի գեղարվեստի դպրոցում, ուր Թբիլիսիի վրացական պետական մանկապարտեզների, դպրոցներից 35 տնօրեն-փոխտնօրեններ, դասվարներ-դաստիարակներ, կրթության գործի կազմակերպիչներ, աննմանՔեթևան Աբեսաձեի  և Վիկտորյա Բալավաձեի նախաձեռնությամբ, տեսեք` հեղինակային կրթական ծրագրերի հեղինակ սեբաստացի մասնագետների խիտ-արդյունավետ կազմակերպած դասընթացով յուրացնում են մեր մանկավարժությունը մի շերտում` դպրոց-պարտեզ միջավայրում, 5-6 տարեկանների անցումը, 2-10 տարեկանների զարգացումը… 35-ից 30-ը վրացի, առաջին անգամ են Հայաստանում, Երևանում, Բանգլադեշում, կրթահամալիրում… Տաշի-տուշին, ժողովուրդների բարեկամության` հաճախ կեղծ ու արհեստական բաժակաճառեր չկան, կա համատեղ ուսումնական աշխատանք, համատեղ պարզ կենցաղ մեր կացարաններում, համատեղ մշակութային ծրագիր…

Մենք պիտի բեկում ապահովենք նաև հայ-թուրքական հանրակրթական կամուրջներում, որ արդեն չորս տարվա պատմություն ունի` որպես Իզմիրի տիեզերագիտական միջազգային ճամբարի և կրթահամալիրի միջին ու ավագ դպրոցների, տիեզերագիտության, հայրենագիտության, բնագիտա-տեխնիկական ակումբների համատեղ ուսումնական նախագիծ: 2015-ը` հայոց ցեղասպանության 100-ամյակի տարին, իր բարդ-հակասական անհատական-խմբային-ցեղային-համազգային-համապետական շահերով-զարգացումներով-բախումներով հանդերձ, Թուրքիայում, Հայաստանում այսօր ապրող, աշխարհագրական դիրքով ռազմավարական ժողովուրդներին-հասարակություններին-մարդկանց ոչ թե պիտի բաժանի, խորացնի անհաղորդությունը, այլ մերձեցնի, գործակցության նոր օդանցքներ-դռներ բացի… Սովորողների անվտանգության հաշվին որևէ նախաձեռնություն ո́չ այս, ո́չ էլ այլ դեպքերում չի արվել, չի արվի, չի կարող լինել… Այս տարի կգնանք ինքնաթիռով` Թբիլիսի-Իզմիր, հայրենագիտության նոր բաղկացուցիչ կմիանա այս միջազգային գրավիչ ճամբարային նախագծին` Վրաստանն իր ու մեր Ջավախքով, Հայաստանն իր Լոռիով-Տավուշով… 12-16 տարեկան մեր սովորողների ծնողներն են պատվիրատուն այս նախագծի` իր բոլոր փուլերում, և ցանկացած փուլում ծնողի որոշումով կարող է ընդհատվել իր երեխայի մասնակցությունը: Հիմա` մարտին պատանեկան 12 հոգիանոց  խմբի ղեկավարների և սովորողների ընտրության փուլն է` հայտերի ներկայացման ու մեզ անվճար տրամադրված ուղեգրերի հաստատման (բրոնիայի) շրջանը: Մինչև օգոստոս այնքա˜ն շատ ժամանակ ու իրադարձություններ կանցնեն բոլորիս գլխով: Մի́ մոռացեք` սա ԱՄՆ տիեզերագիտական ՆԱՍԱ (National Aeronautics and Space Administration) գործակալության հինգ միջազգային ճամբարներից մեկն է, որին մենք մասնակցելու ենք 5-րդ անգամ, աճող հաջողությամբ, և ես չէի ուզենա, որ ընդհատվի` հենց ձեր-մեր, սովորողների ռազմավարական շահերից ելնելով…

Կրթահամալիրը, մեզանում իրականացվող` մեր կողմից մշակվող, կազմակերպվող, տարածվող բոլոր տեսակի կրթական ծրագրերով, նախադպրոցականից սկսած ու միջին մասնագիտականով ավարտված, միշտ գործել է իրավական դաշտում: Մենք` կրթություն իրականացնողներս, չենք կարող իրավական չլինել կրթության իրավունքի իրագործման բոլոր փուլերում, յուրաքանչյուր կոնկրետ դեպքում: Ահա ինչու` մենք բաց ենք եղել մեդիա և ֆիզիկական միջավայրում 1989-ից սկսած, և առավել ևս հիմա, մեր ամենաթափանց-ամբողջական-բազմալեզու-ամենադեմոկրատական mskh.am-ում` իր բոլոր ենթակայքերով ու բլոգներով… Ցանկացած վեճ եղել է ու կլինի իրավունքի պաշտպանության համար` կոնկրետ երեխայի, նրա լիազոր անձով ներկայացված թե կրթության պետական տեսչության անձով ներկայացված, բայց կոնկրետ երեխայի իրավունքի պաշտպանության ապահովման: Ահա ինչու` կրթահամալիրի խորհրդին ներկայացված են կրթահամալիրում 2015թ. փետրվարի 16-20-ին հանրակրթական երրորդ, երրորդ աստիճանների կրթական ծրագրերի ստուգման բոլոր նյութերը` մեր պարզաբանումներն ու առարկությունները ստուգող հանձնաժողովի ներկայացրած փաստաթղթերին: Մենք դրանք հրապարակել ենք կրթահամալիրի խորհրդի փետրվարի 27-ի նիստում` ստուգաման ակտը ստանալուց անմիջապես հետո… Յուրաքանչյուր սովորող, մանկավարժական աշխատող, ծնող, սեբաստացի, կարող է և պիտի ծանոթանա դրանց բովանդակությանը, պահանջի նոր տվյալներ: Չկա բան, որ տեսուչը, կրթահամալիրի կամ դպրոցի ղեկավարը գիտեն, բայց դրանք հրապարակված չեն: Դրանք ուժ չունեն, եթե մարդուն չեն վերաբերում: Չիմանալը մեծ չարիք է, չիմանալն ու սեփական իրավունքի ուժով չգործելը հարկ եղած ժամանակ… սա բացառել-բացառում եմ ես իմ գործունեությամբ, բացառեք և դուք՝ ձեր ինքնապաշտպանությամբ…

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ուրիշի համար ոչինչ չենք անելու… Մեր կյանքն ենք ապրում…

Դավիթ Բլեյանն ինչ համով-լավ ուտելու բան տեսնում է տանը, ուրախանում է. — Ուզում եմ տանեմ ընկերներիս հետ ուտեմ… Ու տանում է՝ սալոր, խնձոր, ձմերուկ, դեղձ… շոկոլադ… — Քիչ ա, մա՛մ,-

Ինչ որ իմս է, անիկա քեզ կպատկանի, և ինչ որ քուկդ է՝ անիկա իմս ալ է: Ինծի պարծանք է քեզ ծառայել…

Այս կիրակին վստահ եմ մոբիլ-ստեղծական կդառնա (ի՜նչ արած) հարյուրավոր սեբաստացիների համար փետրվարի 8-ից մի ուրիշ թափով են շարունակվում ստուգատեսային հայտերի ընդունումը: Նշանավոր Քեմբրիջի համալսարանում, ահա կարդացեք` ֆիզիկոս Սթիվ Հոքինգի ծննդյան

Իմացումի հրճվանք

Դավիթ Բլեյանի հետ նայում ենք mskh-ով մեղրաձորյան ճամբարի՝ Կարինե Պետրոսյանի և Հռիփսիմե Առաքելյանի շարքերը… Հավե՜ս ճամբար ստացվեց. շնորհակալ եմ այսպիսի օգոստոսի համար յուրաքանչյուրին, ով մինչև օգոստոսի վերջ ձգվելիք ճամբարի մասնակիցն