Աղբյուրը՝ 1in.am։

Արարատի մարզի Ուրցաձոր գյուղի բնակիչները բողոքի ցույց էին կազմակերպել ՀՀ կառավարության շենքի դիմաց և պահանջում էին համայնքապետի հրաժարականը։ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանի գնահատմամբ՝ Ուրցաձորում իշխանության զավթում է տեղի ունեցել: «Առաջին լրատվական»- ի հետ զրույցում նա ընդգծեց. «Հրահրում են՝ պղտոր ջրում ձուկ բռնելու համար… Դժգոհողների մեջ տեսա իրական, պարկեշտ, մտահոգ մարդկանց, ովքեր մասնակից են եղել և վստահել են հեղափոխությանը, սխալվելու իրավունք են տվել, բայց հանկարծ տեսել են, որ իրենց խաբում են, և նորից հայտնվել են իրադարձությունների կենտրոնում: Եթե սխալվել են, խաբել են նրանց, ուրեմն պետք է ուղղեն սխալը: Հեղափոխության անվան տակ սրիկաներ կարող են դիրքավորվել»:

Աշոտ Բլեյանի դիտարկմամբ՝ վտանգավոր վիճակ է ստեղծել. նրա խոսքով՝ համատարած ՔՊ-ացումը վտանգավոր է. «Եվ սա միայն ընտրություններին չի վերաբերում, այլ նաև նշանակումներին, ինչո՞ւ պետք է միայն ՔՊ-ականները պաշտոններ ստանան»:

«Շատ զգույշ պետք է լինել. սրիկան, ճարպիկը, դատարկը հասկանում են, որ պետք է շատ արագ գտնել ձև ՔՊ անդամ դառնալու, որովհետև նրանց թվում է, որ իրենց շանսերը դրանով մեծանում են՝ Նիկոլն եկավ ու նրա ուժը փոխանցվեց իրենց: Բայց Նիկոլի ուժն անձնավորված է, չի կարելի շահագործել այն»:

Մանրամասն՝ տեսանյութում:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=-hY60csGDgQ]

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Իրավունք՝ որոշելու, թե ով ես դու…կամ Հոքինգից մինչև Կամենդատյան

Քեզ կգովեն կամ կհայհոյեն, կնվիրեն կամ կդավաճանեն: Քանի դեռ նրանք իրավունք ունեն որոշելու, թե ով ես դու կամ ինչպիսին ես, դու չես կարող ինքդ քեզ գտնել: Վերցրո՛ւ նրանից այս իրավունքը,

Ռուսերենի չիմացությո՞ւնն է մեզ բերել այս ստրկատիրական վիճակին, իհարկե՝ ոչ

Ռուսերենի չիմացությունը Հայաստանում խնդիր չէ։ Խնդիր է, որ Հայաստանի դպրոցներում հարևանների լեզուները չեն ուսուցանվում. կրթահամալիրը այս առումով եզակի է մնում։ 1-ին լրատվական

Մենք՝ ստեղծագործական մեր հավատարմության մեր ցույց-համերգով, մեր օրվա հերթական` վեցհարյուրութերորդ գրով

Կրթահամալիրում, Ավագ դպրոցում Հրաչյա Աճառյանի ծննդյան օրվան նման վերաբերմունքը լեզվի օրերի շրջանակում այսպիսի մակարդակով, ուսուցիչ-սովորողների լեզվական ուսումնասիրությունների ներկայացումն Ավագ դպրոցի ընթերցարանում պիտի առաջացներ ու առաջացրեց հուզմունք, ոգևորվածություն, երախտագիտության զգացում՝ Հասմիկ