«Թարմ ուղեղով»՝ Աշոտ Բլեյանի հետ

Հունիսի 4

«Խորհրդային միությունից մնացած «անգիրի դպրոցի» նպատակը եղել է տարբեր միջոցներով (թվանշային, քննական համակարգ) ստիպել յուրացնել, անգիր անել ինչ-որ բան, որը պետական ծրագրով կարևորվում է: Վերջում էլ քեզ տալիս են թղթեր, որոնք խոսում են քո կրթության որակի մասին: Եվ դու դրան հավատում ես», — նշում է այս թողարկման հյուրը՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը: Ինչպիսի՞ն պետք է լինի ճիշտ հանրակրթությունը, որքանո՞վ է նոր կառավարության մոտեցումն այս հարցին համոզիչ ու կառուցողական:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=X68Qqbdncss] Հաղորդման ամբողջական տարբերակը հասանելի է այս հղումով, Լրատվական ռադիոյի մուլտիմեդիա հարթակի բաժանորդներին:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Դիրեկտո՞ր, թե՞ կարգադրիչ. կամ՝ թույլ տվեք անկեղծ լինել

Սկսում ենք բլոգում հրապարակել 1985-1991թթ հոդվածները։ Շնորհակալություն Մարի Գաբանյանին այդ շարքի թվայնացման համար։ Դպրոց եկել եմ 23 տարեկանում՝ որպես արտադասարանական, արտադպրոցական աշխատանքների կազմակերպիչ: 7 տարի սիրով աշխատել եմ: Ո՞վ է ասել՝

Հայոց աշխարհի սահման-գյուղերը՝ անառիկ բերդեր 

«Խորհրդային Հայաստան», 28 ապրիլի 1990թ. Հանրապետության Գերագույն խորհրդի երեսփոխան Աշոտ Մանուչարյանի հետ Վայքում հանդիպեցինք մեծաթիվ մարդկանց հետ: Ուշ էր արդեն: Ազնաբերդի (նախկին Գյուլիստան) մի քանի տղաներ մոտեցան մեզ և պնդեցին, որ անմիջապես մեկնենք գյուղ:

Չենք կարողանում ազնիվ լինել իրար հետ

Ժամանակ 9 օգոստոսի, 2006 Նարինե Ավետյանի հարցին պատասխանում է Աշոտ Բլեյանը: — Պարոն Բլեյան, քաղաքական առումով ձեր պասիվությունն ինչո՞վ կբացատրեք: — Ես որ շատ ուզենամ էլ, չեմ կարող քաղաքականությունից շատ