«Պետք է զգանք նախևառաջ, որ մենք ենք այսօրվա, մեր կյանքի տերը, և՛ դառնալ գործընկեր քո իշխանությանը, քո Նիկոլին, քո Նիկոլի ստեղծած կառավարությանը մասը կազմել, և՛ նրա հետ քննարկել, վերահսկել իր գործունեությունը: Եվ եթե ինքնաբուխ, հախուռն ես անում, պետք է կարողանաս վերադառնալ քեզ, քեզ կանգնեցնել, պետք է առաջնայնությունները որոշվեն»,- «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասաց «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը՝ անդրադառնալով վերջին օրերին տարբեր վայրերում տեղի ունեցած բողոքի ակցիաներին:

Աշոտ Բլեյանի կարծիքով՝ անհրաժեշտ են նախ տեղերում կազմակերպել քննարկումներ, իսկ վերածել անկայունության, նշանակում է՝ չզգալ քո իշխանությունը:

«Կառավարությունը շատ կարևոր խնդիր ունի, որպեսզի էս ինքնակազմակերպումը համակարգի, ուղղորդի, որ կառավարության անդամները դառնան ոչ թե հարց լուծողներ՝ նրանք այսօր չեն կարող նման բեռի տակ մտնել, այլ կատարեն համակարգողի, աջակցողի գործառույթներ»,- նշեց պարոն Բլեյանը:

Աշոտ Բլեյանն առաջնորդվում է հետևյալ բանաձևով. «Հաջողությունը ընդհանուրիս հաջողությունն է, որովհետև սա մի բացառիկ հնարավորություն է ստեղծելու մեզ արժանի կյանք, հասարակություն: Իսկ ձախողելը ես բացառում եմ, որովհետև դա իմ՝ որպես անձ, որպես քաղաքացի, վերջը կլինի»:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Beyl-HMZ1YU]

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Պապի օրհնած ինտերնետը, որպես Աստծո պարգև՞

Օրվա գիրն սկսենք Դավթապատումով. — Ինչի՞ են ասում կրծկալ, որովհետև ծիծիկը կրծումա… — Դավիթ, ո՞ւր ես գնում,- հարցնում եմ լվացարանի աթոռակից իջնող Դավթին,-արի՝ սրբենք մռութդ, նոր գնա… — Չէ, չթողեցիր՝

Դպրոցում կա մի առարկա, և դա կյանքն է

Factor տեղեկատվական կենտրոնում  զրույց Արամ Աբրահամյանի հետ իրական, կենդանի դպրոցի, ընկերության ստեղծականության, ժամանակի մասին։

«Դեկլարատի՞վ, թե՞ բովանդակային. փոփոխություններ «Հանրակրթության մասին» օրենքում» թեմայով քննարկում

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը «Մեդիա կենտրոնում» կայացած «Դեկլարատի՞վ, թե՞ բովանդակային. փոփոխություններ «Հանրակրթության մասին» օրենքում» թեմայով քննարկման ժամանակ ասաց, որ փոփոխությունների մեծ մասն ուղիղ դպրոցին չի առնչվում: