Այդպես լինում է. ի՜նչ լավ է, որ երեկ եղավ. Դպրոց պարտեզի 2-4 տարեկանների նորացված խմբասենյակը, որպես մանկական աշխարհ, բոլոր ներկաներին ուրիշ էր դարձրել՝ ինձ, օրինակ… Երբ մեկտեղ են կրթահամալիրյան ջանքերը, տեսե՜ք, որքան կարող ենք. ընդամենը մեկ ամսում ինչ ծավալի-որակի աշխատանք արեցինք: Հաջորդը, իհարկե, Դպրոց-պարտեզի կացարանի նորացումն է, համեցեք մեկ շաբաթ հետո, փետրվարի 26-ին՝ նորամուտին… Իսկ փետրվարի 28-ից կացարանում կհանգրվանեն Թբիլիսիի մեր վրաց գործընկերները, ովքեր մեկ շաբաթ կրթահամալիրում կյուրացնեն նախադպրոցականի և կրտսեր դպրոցականի ուսուցման փորձը:
Կրթական օբյեկտների, կրթական նյութական միջավայրի արդիականացումը, որ իրականացնում ենք «Միջավայր, փոխազդեցություններ, շարունակականություն» նախագծով, ցավոք այդպես էլ որպես պատվիրատու ունի միայն սեբաստացի սովորողների ծնողներին, իրականացվում է մեր մատուցած կրթական և այլ ծառայություններով աշխատած միջոցներով… ՀՀ պետական միջնաժամկետ ծախսային ծրագրերով հերթական՝ 2016-2018 թթ կրթահամալիրի կրթական օբյեկտների հիմնանորոգման հիմնավորված հայտենք ներկայացրել, հերթական անգամ ստացել ենք այսպիսի հուսադրող պատասխան. «Հարգելի պ-ն Բլեյան, ի պատասխան Ձեր 03.02.2015թ. հ. 15-02-027 գրության՝ հայտնում եմ, որ «Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր» ՊՈԱԿ-ի օբյեկտների հիմնանորոգման աշխատանքները ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունը ներկայացրել է ՀՀ 2016-2018 թթ միջնաժամկետ ծախսերի ծրագրում: Հարգանքով՝ Մհեր Ղազարյան»:
Սահմանափակումները, այդ թվում՝ նյութական-դրամական, ստիպում են գնալ խելամիտ, տնտեսող, էժան, մատչելի լուծումների, երբ միաժամանակ են գործում տնտեսվարի միտքը և նկարչի հայացքը միջավայրին։ Այ, ասվածի իրագործումն է Դպրոց-պարտեզի նոր խմբասենյակը։
Սուրեն Պողոսյանը մենահամերգի հայտ է ներկայացրել. առանց խիզախության հասնող հանդգնության, ի՜նչ պատանեկան հասունություն: Ահա այսպիսի առաջարկ-տեղեկություն եմ ստացել իմ էլ. հասցեին. «Ողջույն, տիար Բլեյան։ Ես մի խնդրանք ունեմ ձեզ. ցանկանում եմ կրթահամալիրի Մեդիակենտրոնում ապրիլի 3-ին՝ ժամը 18։00, ունենալ մենահամերգ, որին հյուրընկալվելու են «Սեբաստացիներ» պատանեկան երգչախումբը, Երաժշտական լաբորատորիան և թատրոնի խումբը։ Ցանկանում եմ ստանալ ձեր թույլտվությունը՝ Մեդիակենտրոնի բոլոր հնարավորություններն ու էֆեկտներն ամբողջությամբ օգտագործելու համար»: Սիրով, և յուրաքանչյուր դեպքում. ձեր կրթահամալիրը՝ իր բոլոր հնարավորություններով, օրվա բոլոր ժամերին անարգել յուրաքանչյուրիդ անհատական ու խմբային իրագործումների համար է ստեղծված: Սուրենի նախաձեռնությունը այս կիսամյակում պիտի մեծապես որսան մեր Արհեստագործական ավագ դպրոցի, Ավագ դպրոց-վարժարանի, Գեղարվեստի ավագ դպրոցի այն շրջանավարտները, որոնք ուզում են չասված-չարտահայտված-չներկայացված չմնալ։ Բերեք՝ համերգ, ներկայացում, ցուցադրություն, պատում… կրթահամալիրում դրա հնարավորությունն էլ կա, լսարանն էլ։
Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն,
Բոլորը թափվել են փողոց.
Լսո՞ւմ եք անուշ մի զնգոց –
Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն։
Դյութում են շրթերը վարդե,
Սրտերը կրակ են ու բոց—
Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն,
Բոլորը թափվել են փողոց։
«Կարդում ենք Տերյան, Թումանյան, Չարենց» նախագիծն է իր տարերքի մեջ, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում։