Թող այս հարցին իմ բլոգապատման մասնակիցը պատասխանի։ Ես Ձեր ու իմ օրվա 232-րդ գիրը կազմում-պատմում են որպես 2015թ. փետրվարի 6-ի օրվա արձանագրություն՝ բարեխիղճ ու անկեղծ: Ինձ էլ հետաքրքրեց:

03-ն է գիշերվա: Ես ձեզանից յուրաքանչյուրի արթուն պահակն եմ գիշերվա 3-ից մինչև առտու 6-ը: Կարևոր պատրաստում եմ Քարինտակի մեղրով լուծված սուրճը ու աշխատում մեծ աշխարհի իմ անկյունում. օրագրաստեղծ իմ վարք դարձած գործունեությունը ձեզ հայտնի է: Ննջարանից-հեռվից երբեմն-երբեմն Դավթի գիշերային կյանքի, երազների արձագանքներն են ինձ հասնում.
– Թո՛ղ, ես կարող եմ… Ատամս ցավում է…

Ամեն անգամ երբ մտնում եմ ննջարան, քնած Դավիթի դիրքը նկարելու բան է, ամենաանհավատալի ձևեր է ընդունում. կրկնակի լայնությամբ նոր մահճակալի մասին ենք մտածում, որ հազիվ թե փրկի: Մեծանում է մեր հերոսը ինչպես էպոսում՝ մեր Ծուռը… Օրը կգա, լուծումն էլ՝ հետը:

06:00 -07:50 միայն կարդում եմ, ավելի ու ավելի հազվադեպ` տպագիր։ Ու, գիրքը ձեռքիս, համոթ ինձ, քնել եմ…

– Դավի՜թ, Արմի՛ն, էհե՜յ, ոտքի, ժամին նայեք… Ո՞վ չի գալիս աշխատանքի, թող նստի համակարգչի առաջ ու տիար տնօրենին հենց հիմա գրի: Միայն էլեկտրոնային:

07:50-08:35։ Արմինեն քնկոտ է, բայց արագագործ, պատրաստ է ուղիղ մի պարապմունք (45 րոպե) տևող ինքնահարդարանքից հետո: Դավիթն էլ ահա՝ իմ օգնությամբ, պատրաստ է: Մոբիլ է մեր սեբաստացիական ընտանիքը:

– Դավի՜թ, ես մտնում եմ լողարան…
– Չէ, հայրիկ, սկզբից Դավիթը…

Մեր 3-ից ավելի տարի տևող Դավթով կյանքի ամենամեծ ձեռքբերումը Դավթի ամենօրյա առավոտյան լողանալն է՝ առանց շաբաթ-կիրակի-հանգստյան օրվա, առանց մայրիկի միջամտության-մասնակցության: Դիջիթեքյան այս ֆիլմը համարեք որպես տեսահաշվետվություն՝ «Մենք կարողացանք երեք տարում»…

Երկուսով ենք հագցնում մեր տկլոր, կախարդական գուլպայի հրաշքը վայելող տղուկին՝ դժգոհ-պզպզան-նվնըվ-զվարթ-հումորով, աղջկա-փիսիկի պես…Սուրճ ենք խմում, վայելում Դավթի հետ օրը՝ որպես Աստծո պարգև… Փառքդ շատ… Սեբաստացի-ոչ սեբաստացի, բարի լույս, ողջույն, Բանգլադեշ… Մենք սլանում ենք աստիճաններով…

08:35-09:00. աղբով տոպրակը տան տղամարդկանցով ենք տանից դուրս հանում, միշտ:
– Դավիթ, սա տղամարդու գործ է:
Դավթի ձեռքերն այսօր լրիվ ազատ են, քիչ է լինում այդպես, միշտ ընտրում է մեքենա-գիրք-խաղալիք, որ տանում է պարտեզ: Կոկիկ-խնամված-սանրված: Հատուկ հետևում եմ: Տանել չեմ կարող, երբ անխնամ է որևէ երեխա. նեղվում եմ: Ավելի կարևոր գո՞րծ ունեք, չբերեի՜ք: Հիգիենան մանուկի կրթական ծրագրի ողջ իմաստն է: Հիգիենիկ ու անվտանգ՝ ինքնուրույնության ու բայրացակամության առավելագույն դրսևորմամբ:

Վահրամի-Ռուզանի եռյակին կապված եմ և՛ որպես մեր ընտանիքի փաստացի մաս, և՛ իմ ընտրությամբ. լավ մարդիկ են երեք Մարտիրոսյան սովորող սեբաստացիներն էլ, իրենց համով-հոտով. մեկ ենք մեր կյանքով`փաստ է: Մելինեի ծնկներին Վահան Տերյանի ժողովածուն է, կարդում է: Ամենակարևորի մասին պիտի բարձրաձայնել, հենց դրա մասին ճամապարհին խոսել, երբ ընթացք է, ու բոլորի մտքերը սրված են: Այսպես ժամերգություն է մեր ճամապարհը տանից-դպրոց:

09:00 -10:00. իմ օրը սկսում եմ այս անգամ Մեդիայում`Սուսան Մարկոսյանի, Աիդա Պետրոսյանի, Նառա Նիկողոսյանի հետ: Փոքր խմբերով քննարկում է. ես կարևորում եմ օրվա անելիքը։ Աիդան բարեխիղճ ու ծավալուն ներկայացրել է «5 տարեկանների ուսուցումը դպրոց-պարտեզներում» 6-ամյա մեր կրթական նախագծի հաշվետվությունը, ո՜նց է հասցրել: Ես ունեմ լրացումներ: Դիջիթեքյան հաղթացուցակի հրապարակումը, ուսուցչական պարային համույթների միասնական բեմելը, կրթահամալիրի խորհրդին 17:30 ներկայացվող հարցերի բովանդակությունը… Ես, գիտեք, անցումների մարդ եմ, արագագործ… Ո՞նց են ինձ հանդուրժում-ներառում այս երեք իմ քույրերը պայծա՜ռ: Պարգև են… Դե, ես էլ, ինչպես Գրիգոր Խաչատրյանն է դաջել՝ Աստծու տված անգին պատիժ…

10:00-10:30 իմ գրասենյակում եմ։ Գիտեք, փակ տարածքները՝ կաբինետ թե սենյակ-դահիճ, տանել չեմ կարողանում, բանտեր են… Իմ շուրջը սրահ է՝ անվերջ ու թափանցիկ, որի մի անկյունում ինձ հարազատ-հոգատար մարդկանց՝ էլի քույրիկների հետ էլեկտրոնային փոստերը՝ bleyan@mskh.am-ն ու info@mskh.am-ը վերածում եմ գործողությունների՝ հանձնարարականներ, հրամաններ, պարզաբանումներ… Արանքում, իհարկե, որոտ, կայծակ, ջան ու ջիգար…

10:30-11:00 Դպրոց-պարտեզում շինարարների հետ եմ, առավել ջանքեր են պետք 2-4 տարեկանների խմբասենյակի ու վերևում գտնվող կացարանի արդիականացման համար: Հիմնական դպրոցի պետքարանները բեկում ազդարարեցին «Միջավայր, փոխազդեցություններ, շարունակականություն» նախագծի 2015-ի աշխատանքներում՝ շատ ավելի խնայող, քիչ նյութատար, ավելի ուրախ, նկարչորեն ավելի համարձակ և առավել ամբողջական ու ներդաշնակ միջավայրի հետ:

11:00-12:30 Մայր դպրոց-Միջին դպրոց-«Տիգրան Հայրապետյան» գրադարան եռանկյունում ունենում եմ բազում հանդիպումներ փոքր ու մեծ, ֆորմալ ու ոչ ֆորմալ խմբերով: Գիտեք՝ դուք չեք գալիս ինձ մոտ, ես պիտի ամենահաս լինեմ, որպեսզի սեբաստացուն՝ սովորող, թե ուսուցիչ, չկտրեմ իր գործից. իմ գործն է ձեզ ընդառաջ գալը: Պատրաստ եղեք քննարկման. ես ավելի հուսալի եմ, առավել գործնական, օգնող, նպաստող՝ քան երբեք… Մեր հազարի շրջանում ենք: Բեկեք: Ի դեպ, 2015-ի ստեղծագործ ընթացքին թափ հաղորդելուց էլ լավ բեկո՞ւմ: Թափ ու հավես:

12:30 Մեդիակենտրոնում դիջիտեքյան խմբով քննարկում ենք անում: Մոբիլ, դինամիկ, արագագործ, առանց նստելու. իսկական աշխատանքային օր անիվների վրա:

13:00-14:00 Մայր դպրոցի «Սեբաստացի» համերգասրահում ենք։ «Համերգ» ուսումնական նախագծի համար ուշքս գնում է: Ուզում եմ, որ Մերի Առաքելյանի, Լիլիթ Առաքելյանի, Հասմիկ Մաթևոսյանի… անձնական կյանքում բեկում լինի: Ի՜նչ արմանք-զարմանք է մեր Մերին, ինչքա՜ն սեր ու շնորհ: Ի՜նչ համերգ է, ու ինչ միջավայր: Ես վերացած եմ աշխարհիկ կյանքից, ինչպես ամենախորհրդավոր եկեղեցում:

14:00-14:45. բնագիտատեխնիկական ուսումնական կենտրոնի սրահում եռուզեռ է, ինչպես Մայր դպրոցում ամենուր. մոտեցող 15:15-ը՝ Մեդաուրբաթ- համերգը՝ իր արտակարգ բովանդակությամբ, զգացվում է… Խլրտում պատրաստություն է՝ կյանք է, գրգիռ է, իմ տարերքը: Բնագիտա-տեխնիկական ստեղծագործության ստուգատեսի տնօրեն Գնել Հարությունյանի, Նառա Նիկողոսյանի հետ ճշտումներ ունենք, հետո ակումբ-խոհանոցում Միջին դպրոցի խմբի հետ քննարկում ենք երեկվա խաղարկային դատարանում Նարեկ Սահակյանի հայցի ընթացքը։ Խաղ չէ մեր դատարանը,  արդարադատության իրականացում, ուսումնական լաբորատորիա է: Յուրաքանչյուրս ենք այս գործով մասնակից՝ որպես հայցվոր, թե պատասխանող, թե 3-րդ կողմ, բայց շահառու: Պիտի իրական լինի, շոշափելի «առնվող» շահը:

14:45-15:00. սկզբում՝ գրադարանում, հետո վարժարանում՝ 3-րդ հարկում, քննարկում եմ «Հանրակրթական Դիջիթեք 2016»-ի տնօրենի թեկնածության հարցը: Լուսինե Բուշը՝ ամենահայը բոլոր Բուշերի մեջ, ամենաամերիկացին սեբաստացիների մեջ, առաջարկել է Նարեկ Սահակյանի ու Էմմա Իսախանյանի թեկնածությունը: Զույգով ու սովորողներ: Բեկո՞ւմ է. իհարկե՛: Մենք սեբաստացի ուսուցիչներով խորհրդատուի, թե Տիգրանյանի սիրած թյութորիդերը պինդ պիտի բռնենք, կես քայլ էլ ետ անենք՝ մեկ քայլ առաջ մղելով մեր սաներին՝ գործուն-ընդունակ, նախաձեռնող:

15:00-16:30 մենք միասին ենք՝ հազարով, բաց ու տոնական մեր հարազատ դարձած Մարմարյա սրահում: Դավիթը սրան է ասում՝ հրաշք է: Միասին էինք, չէ՞: Հմայիլ էր պարատան տեսքով. սեբաստացի ուսուցիչները պարովբազմապատիկ են դարձնում իրենց անհատական ու հավաքական հմայքը:

16:30-17:30 Անի Հովհաննիսյանը՝ մեր աղջիկը, մեր եղբոր՝ Աբրահամի դուստրը, երկու բալիկների գործը բերել է մի փուլի, որ կոչվում է վերադարձ ֆիզարձակուրդից, ու հասցրել է ներկայացնել Արհեստագործական ավագ դպրոցի շրջանավարտների դիպլոմային նախագծերի մեկնարկ-հյուրասիրությունը: Խորհրդի անդամներով, դպրոցների ղեկավարներով, հիանում-հանգստանում ենք օրվա հևքից հետո ու խորհրդի նիստից առաջ:

17:30-18:30 կրթահամալիրի խորհրդի նիստ է: Նախանձելու բան է, շիտակ, կոնկրետ, շահագրգիռ ու բարյացակամ միջավայրում մենք պատրաստվում ենք 2015-2016 ուսումնական տարվան: Խորհրդի անդամ ծնողները համոզում են՝ պահանջելու իրավունքով, փոփոխությունների գնալ. իհարկե, խորհուրդ է, կառավարման կոլեգիալ բարձրագույն մարմին:

18:30- 19:00 Սուսան Մարկոսյանի և ֆոտոխմբագիր Արմինե Թոփչյանի հետ թողարկում ենք կրթահամալիրի տնօրենի օրվա գիրը: Տեսնում ե՞ք, սովորական հագեցած օր, որ չի տեղավորվում մի գրի ու մի արձանագրության մեջ: Օրվա հոգսը շատ չէ՞ սովորական օրվա համար: Ի՜նչ լավ է, որ օրագիրն անընդհատ է: Հետևեք ինձ:

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Օր՝ աշխատանքային այսպիսի մասերով

Գագարին պրոյեկտի շրջանակում կրթական ամառ կազմակերպելու նպատակով մայիսի 19-ին «Դար» հիմնադրամում տեղի ունեցավ քննարկում նախագծի կրթական մասի մենթոր Աշոտ Բլեյանի, կրթահամալիրի փոխտնօրեն Գևորգ Հակոբյանի և «Դար» հիմնադրամի նախագահ Արսեն Աղաջանյանի, հիմնադրամի աշխատակազմի հետ։ 

Տարածման ենթակա չէ՞…

Գիրն իմ, պատումն օրվա որոշակիություն-ձև ստացավ աշխարհի ամենաթանկ դպրոցի մասին նյութը դիտելիս: Իմ երեկվա աշխատանքային շրջայցը կրթահամալիրի Բանգլադեշով, գումարած mskh.am-ի առաջին էջի նյութերը միասին ի՞նչ են փաստում, ի՞նչ անուն տաս մե՛ր

Յոթ հրաշալիք՝ միավորող աշխատանք, որ դպրոցը համայնք ստեղծող բաց կենտրոն կդարձնեն…

Այն ամենը, ինչ կկամենաք, որ մարդիկ ձեզ անեն, այդպէս եւ դո՛ւք արեք նրանց… Մի՛ վարվեք մարդկանց հետ այնպես, ինչպես չեք ուզենա, որ մարդիկ վարվեն ձեզ հետ… Մի՛ թողեք՝ մարդկանց հետ