Դավիթն ու իր քույրիկ Սոնուլիկը (Արևիկը սիրում է շեշտել`այնքան էլ եղբայր չէ, մեր քեռին է) երեկ Դպրոց-պարտեզում խմբային նկարահանումների էին մասնակցում… Հետևեք իմ օրագրին, որ բաց չթողնեք առաջին հեռարձակը:

Նորից Դավթի մեքենաները շարվում են մեր բնակարանով մեկ, ինչպես իրական կյանքում. ամեն օր, դպրոց գնալ գալիս, Դավթի ուշադիր հայացքի ներքո են, չէ՞, ամենատարբեր ավտոմեքենաների մի քանի շարքերը՝ երկար ձգվող, ինչպես ինքն է ասում, գետի նման հոսող: Նորից մենք խռովել ենք. ցավոք, Արմինեն անլուրջ է մոտենում մեր ընտանեկան համաձայնեցված-հայտարարված պահանջների՝ Դավթի խախտման (կամայական մոտեցում) փաստերին… Նորից մայրական սիրատոչորությունն է միակ մանկավարժությունը, և մեր հերոսի տղա (տղամարդ) լինելու գործոնը շպրտվում է երրորդ պլան:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Հայրի՜կ, մենք իր ոռնոցի ձայնը կլսե՞նք

Դավիթ Բլեյանի հետ պայմանավորվել ենք. մեկ շաբաթով Մաշային ուղարկում ենք իր տատիկի մոտ, հեռավոր մի գյուղ, նրա արջին՝ հեռավոր անտառներ, թող առանց բռնության, առանց արհեստական կենցաղի ապրի ազատ, իր ընկեր

Եվ վարդը բացվում է մայիսի՞ն

Մեր տան պատշգամբում այդպես է… Դավիթ Բլեյանն օրեր առաջ հաշվել է քսանութ կոկոն, հիմա ես զբոսնում եմ-վերահաշվում կոկոնները… Շատացել են… Այլ ծաղիկներ… Թող արթնանա հերոսը մեր ու հաշվի. ով իր

Մտքեր, գաղափարներ, խելք

Ամեն բառ մի աշխարհ է Դավիթ Բլեյանի համար: – Հայրիկ, ի՞նչ է ավազանը, որ դու ասում ես՝ Դավիթը լողա ջրավազանում… – Ավազանը ջուր է ամբարում՝ ջրամբար է, ջուր է հավաքում,