Այս օրով՝ 2017-ի ապրիլի 4-ով, մեր աշխարհում ուսումնական նախագծերը՝ գործերը կենսական-բազմազան, իրադարձությունները-դեպքերը, նոր ռիթմ պիտի ստանան՝ ապրիլյան… Շո՛ւտ արեք, սեբաստացիներ, ապրիլն անցնում է… Կկարողանա՞ մեր 8-րդցի Վաչեն՝ իր գերմաներենով-երկրագործությամբ-պարով ոգևորել Գերմանիայի միջազգային համագործակցության արդյունաբերական հիմնադրամի հետ համագործակցության, մեր «Կրթական պարտեզ» ծրագրով ապրիլի 2-23-ը կրթահամալիրում գտնվող՝ այգեպանության, ոռոգման համակարգի, լանդշաֆտային դիզայնի և ջերմոցների ավագ փորձագետ գերմանացի Գերալդ Քյոլլերին։  Չի կարողանա՜… Երեկ Արևմուտքի դպրոց-պարտեզի կացարանում կրթական փոխանակումների, որ այս օրերին մեր միջոցներով արդիականում է, ես հանդիպեցի նաև թարգմանիչ դարձած դիզայներ Արեն Շահնազարյանի և Էդմոնդ Փաշինյանի հետ մեր գերմանացի գործընկերոջը, հետո միասին քայլեցինք Ագարակ. «դաս իս ֆանտաստիշեն»,- գնահատեց մեր գործընկերը Արարատի ստորոտում ու վաղ առավոտի ծիրանեգույն ֆոնին զարգացող իրադարձությունները…

Իսկ կրթական փոխանակումների կացարանում 2017-ի հուլիսին կտեղավորվեն ուսանող երիտասարդների կամավորական ջոկատների հետ մեր առաջին համատեղ միջազգային ճամբարի սովորողները-պատանիները… Կկարողանա՞նք այն ամրագրել մեր օրացույցում, դարձնել «Ուսումնական ամառ» նախագծով սեբաստացիական տարատեսակ ուսումնական ճամբարների գրավիչ ընտրություն… Ապրիլի 11-ին մենք ավանդաբար, թվով 7-րդ անգամ «Վրացերենի օրեր» հանրակրթական փոխանակումների ծրագրով կդիմավորենք  50-ի չափ տարատարիք վրաց ընկերների՝ «Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջներ» նախագծի ամենամյա անմոռուկ տոնախմբությամբ, թափառումով երևանյան… «Վրաստանը, Հայաստանը իմ կյանքում» տարատարիք սովորողների պատումները՝ անհատական-ընտանեկան-խմբային, ինչպիսի՜ խթան կստանան այս օրերով… «Ազատություն» ռադիոկայանի, դրանկից առաջ «Շանթ» TV-ի վերջին ուղիղ եթերներից առաջ և հետո, պատմել եմ-նայե՞լ եք, առավել հետաքրքիր-կարևոր ինքնաբուխ էին տիարի ու լրագրող-ծնողական ներկայացուցիչների կլոր սեղան-հանդիպումները… Այսքա՜ն ոգևորված-շահառու… երևանցիները մի օրինական պահանջ ունեն՝ հեղինակային կրթական ծրագրերով մեր նախակրթարանները, կրտսեր դպրոց-պարտեզները մոտեցնել իրենց բնակավայրին… բացել նոր սեբաստացի պարտեզներ Դավթաշենում, Ավանում, Կենտրոնում, Էրեբունիում… Եթե չենք կարողանալու այս հանրային պահանջը կազմակերպել 2017-ին, ինչո՜ւ եմ ես ստանձնում կրթահամալիրի տնօրենի պարտականությունն այսօր…

Mskh-am-ի 1-ին էջում ամեն օր եթեր տրվող զույգ-նոր տեսադասերը ամենալավն են խոսում-ցուցադրում մեր կրթահամալիրի ներուժի մասին… Հաշվենք. այս նախագծի պահանջներով, այս անընդհատությունը պահելու համար եթե 100 սեբաստացի մանկավարժական աշխատող-սովորող-ընտանիք ներգրավվի՝ որպես տեսադաս-ֆիլմի պրոդյուսեր (ստեղծագործական խմբի ղեկավար), քանի՞ օրը մեկ պիտի ֆիլմ անի։ Սա լուծված խնդիր չէ՞ մեզանում։  Հեղինակային մանկավարժության նախագծերով ուսուցումը՝ իր արդյունքների հանրայնացման-բաց գնահատման-տարածման ստուգատեսային ուսումնական միջավայրով, ուսումնական պարապմունքների բազմազանությամբ-մոբիլությամբ-թվային միջոցների հասանելիությամբ, շարունակական արդիականացմամբ կրթահամալիրը՝ իր շրջակա միջավայրով-քաղաքով-կյանքով՝ անձնականով-ընտանիքով, ամենուր, որտեղ է սեբաստացին, դարձնում է TV տաղավար… Արձակուրդը, որևէ ձևով, շաբաթ-կիրակին, խոչընդոտ չեն անընդհատության առումով, մեզ խափանում չի  սպառնում… Համեցեք Անտոնյանների ընտանեկան TV տաղավար… Իսկ Մարինե Ամիրջանյանի «Խոշորացույցի» ստեղծագործական կազմը նոր ուսումնական հեռուստասերիալի սցենարական հայտ է ներկայացնում… Բարի եթեր: Ես երկու օր ժամանակ ունեմ, այսօր իմ 998-րդ գիրն է մեդիայում, հո աշխարհն ապրիլյան՝ 2-ի թե 4-ի ընտրություններով չավարտվե՞ց, ապրիլի 6-ին սկսվեց… Ու 1001-րդը… շարունակում ենք մտածել. ես՝ ձեր սցենարիստ-պրոդյուսեր տիարը, հասանելի եմ… Այսպիսի մի փորձ է այսօր «Գեղարվեստի հարթակում» իմ հանդիպումը-պատումը-ընթերցումը «Զանգի» նախագծով, սեբաստացի լրագրական խմբերի հետ…

Ինչո՞ւ ֆիլմ չդարձավ (դառնու՞մ է) Քնարիկի-Ռիմայի-Տաթևի նախաձեռնությամբ իմ ուղեկցումը նրանց երեկ Բանգլադեշի նշանավոր աղբավայր-մեքենաների գերեզմանոց… Իսկական TV տաղավար, ռոդարիական օրերի, բնապահպանական ուսումնական նախագծերի հարթակ լավագույն, արմանք-զարմանքի, զանգի-զրանգիի… անվերջանալի աշխա՞րհ: Եղե՞լ եք. Մայր դպրոցի դեմ-դիմաց է, մի Բաբաջանյան փողոց է բաժանում, երկաթգծի ու փողոցի արանքում, Արևմուտք-Հարավ մետաքսի նոր ճանապարհների խաչմերուկում… «Տասն և իններորդ դարի երկրորդ կիսաշրջանը մի ընդհանրական չտեսնված հեղափոխություն կատարեց ռուսահայոց կյանքի մեջ, մի վերափոխական տակնուվրայնության, որ դժվար թե աշխարհի ստեղծագործությունից մինչև օրս որևէ դար սորա մի հարյուրերորդական մասն կատարած լինի»,- Պերճ Պռոշյանն է գրել, 1880-ականներին՝ Աբովյանի ու իրենց մասին՝ Միքայել Նալբանդյանի, Ստ. Նալբանդյանի… Ի՞նչ հեղափոխություն արեցին մեր հայտնի-մեծահարուստ ռուսահայերը օրերս՝ ապրիլի 2-ի քվերարկությամբ ամրագրված… Նոր-նոր սկսում ենք տեղը բերել: Շարունակում ենք մտածե՞լ… Ի՞նչ «վերափոխական տակնուվրայնություն» են սկսում, խոստացած: Որտե՞ղ կարդանք: Թե՞ մենք դա կստանանք մեր իրական կյանքում ամենօրյա տեսադասերի միջոցով…

Explore More

Կիրակնօրյա ընթերցարան

  Երեխայի մոտ սոցիալական հմտություններ (մարդկանց հասկանալու երեխայի ընդունակությունը) զարգացնելու համար ծնողները պետք է ուշադիր լինեն նրա զգացմունքների և մտքերի նկատմամբ: Օրինակ՝ մայրը խաղի ժամանակ պիտի խոսի երեխայի հետ, հարցեր

Վերնագիրը՝ հետո․․․ Հիմա դրա ժամանակը չունեմ…

Դուք որոշեք, ընթերցող գրի, հայտնի պատվիրանը Ուսուցչի խախտո՞ւմ են Հայ Առաքելական եկեցեղու սպասավորները այսպիսի տեսանյութով․․․ Տեսանյութը, իհարկե, որպես արված գործի հաշվետվություն, ձև, կարելի է օգտագործել․․․ Չնայած, էլեկտրոնային, դրամական փոխանցումների հայաստանյան

Մեր պլեները Երևանի կենտրոնում

Ռեժիսուրան իմ աշխատանքի մեջ կա, ու բեմավարության-հանդիսավարության տեսարանները ես բաց թողնողը չեմ… Իրիկունը «Օպերա Սյուիթ» հյուրանոցի տասներկուերորդ հարկի սրահից, որտեղ Վրաստանի Հանրապետության օրվա պաշտոնական ընդունելության մասնակիցն էի, վերևից, մայրաքաղաքի շենք-շինությունների բարձիթողի