Այգեստաննե՜ր մթին, սաղարթավոր ու վեհ,

Այգեստաննե՜ր, որոնք կարկամել են, տարվել

Բլուրների վրա ու բլուրներն ի վե՜ր․․․

Այգեստաննե՜ր։

 

 

Այգեստաննե՜ր հուռթի ու կատաղի, հզոր,

Բազուկներով կանաչ ու մրգերով դեղին,

Այգեստաննե՜ր, որոնք վարարել են այսօր,

Սպասում են սիրով իրենց հավաքողին։

 

Խնկանման խաղող ու տանձ, ու բալ, ու դեղձ,

Իմաստություն՝ աշնան մերգերի պես հասուն,

Իմ մրգաստան երկի՛ր, մրգանման իմ ե՛րգ,

Երգի նման անմահ, երգի նման ասուն․․․

 

Առե՛ք, առե՛ք երգըս ոսկեբառ ու հզոր,

Այգեստաննե՜ր բերրի ու ձեր գիրկը տարեք․․․

Այգեստաննե՜ր, դուք, որ վարարել եք այսօր,

Այգեստաննե՜ր․․․

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Մեր դպրոցական համակարգի դժբախտությունը փակ լինելն է

«Ժամանակ»-ի զրուցակիցն է Աշոտ Բլեյանը — Պարո՛ն Բլեյան, վերջին երկու ամիսների ընթացքում ԿԳՆ-ն անց է կացնում դպրոցների տնօրենների հավաստագրեր ստանալու մրցույթ երկու փուլով: Ինչպե՞ս կգնահատեք, ո՞րն է դրա արդյունավետությունը: Եթե

Կրթությունն ու կյանքն անբաժանելի են

«Կրթություն» թերթ 02.08.2006 Հայաստանում մարդկային զարգացման ազգային զեկույցի փորձագետի կարգավիճակը օգնում է ինձ առավել ամբողջական և ուշադիր հայացքով քննել կրթության արդի վիճակը Հայաստանում հիմա, երբ հանրապետության պետական կրթակարգի ներդրումն ապահովող

Վերադարձած աշուն

Ցուրտ է, աշունը շրշում է, — ցուրտ է և սի՜րտըս՝ մըրսում է. — Սիրտ իմ, հիշո՞ւմ ես — աշուն էր, ուշ մի աշուն էր Կարսում, — Ճի՜շտ այսպիսի մի աշուն էր, ցո՜ւրտ՝ խշխշում էր աշունը, — Թաց՝ սրթսրթում էր աշունը, ինչպես