Այգեստաննե՜ր մթին, սաղարթավոր ու վեհ,

Այգեստաննե՜ր, որոնք կարկամել են, տարվել

Բլուրների վրա ու բլուրներն ի վե՜ր․․․

Այգեստաննե՜ր։

 

 

Այգեստաննե՜ր հուռթի ու կատաղի, հզոր,

Բազուկներով կանաչ ու մրգերով դեղին,

Այգեստաննե՜ր, որոնք վարարել են այսօր,

Սպասում են սիրով իրենց հավաքողին։

 

Խնկանման խաղող ու տանձ, ու բալ, ու դեղձ,

Իմաստություն՝ աշնան մերգերի պես հասուն,

Իմ մրգաստան երկի՛ր, մրգանման իմ ե՛րգ,

Երգի նման անմահ, երգի նման ասուն․․․

 

Առե՛ք, առե՛ք երգըս ոսկեբառ ու հզոր,

Այգեստաննե՜ր բերրի ու ձեր գիրկը տարեք․․․

Այգեստաննե՜ր, դուք, որ վարարել եք այսօր,

Այգեստաննե՜ր․․․

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Ստատուս քվոյի հաստատման և նրա հաղթահարման արանքում

2015թ. շարժման Բաղրամյան 2018թ. սիրո և համերաշխության հրապարակ 18.07 Մեր Անահիտ Բախշյանի մոտ կիրակի առավոտ գիշերով ՀՀ ոստիկանության պահակային-պարեկային ծառայության զորամասի գրավումը զինված ոչ անհայտ մարդկանց կողմից հոկտեմբերի 27-ի իրադարձությունների զուգորդում

Քանի դեռ մեզ զբաղեցնում են քննությունները

Սովորողների գիտելիքների գնահատման (ինչպես դպրոցի ավարտական ու բուհի ընդունելության, մասնագիտական որակավորման՝ բուհի ավարտական պետական, այնպես էլ ընթացիկ առաջադիմության) խնդիրը կրթության նպատակից, կրթության սուբյեկտի ու օբյեկտի որպիսությունից, կրթական ծրագրերից ու մեթոդից

Ուղերձ

Ք. Երևան, 13. 10.1992թ. Ադրբեջանի և Հայաստանի նախագահներին, խորհրդարաններին, կառավարություններին, քաղաքական գործիչներին, մտավորականներին  Ղարաբաղյան խնդրի կարգավորումն անվերջ երկարում է։ Հակամարտության կարգավորումր զինական ուժի միջոցով երկուստեք մարդկային և նյութական ահագնացող կո­րուստներ