Սեբաստացիներ, որ պատրաստվում եք Հանրապետության օրվա առթիվ նվաճելու Հայաստանյայց բարձունքները, որպես ամենամյա տոնական նախագիծ.

Եղանակի տեսաբանները, հիդրոմետ ծառայությունները` Հայաստանի և արտերկրի, տեղեկացնում են, որ երեկ-այսօրվա քամին, որոտ-կայծակն ու անձրևը Հայաստանում են անցկացնելու մեզ համար տոնական շաբաթ-կիրակին։ Գարնան անձրևից հո չե՞նք բողոքի, թող բարիք բերի, կարկուտի դեմ կռիվ չենք տա։

Մենք մայիսի 28-29-ը կդարձնենք ճամբարի նախապատրաստական օրեր` դպրոցներում թե մեդիայում` բարձունքների նվաճման նախագծերը հետաձգելով մինչև հունիսի 2-ը։

Հունիսի 1-2-ի «Հակաբացիլ Կոմիտաս» ամենամյա նախագծի տոնական հավաքներից հետո, համեցեք, հունիսի 2-ին, 2-ին թե 4-ին խմբերով ճանապարհ ընկեք դեպի ձեր որոշած գագաթները` մեկ օրով, երկու թե երեք։ Օգտագործեք ժամանակը ավելի լավ ներկայացնելու համար ձեր նախագիծը ձեր բլոգներում, կայքում, լրացնելու ձեր հանդերձանքի, արշավական պարագաների պակասը, պայմանավորվելու ձեր ընտրած տարածքի դպրոցի հետ, ներգրավելու ձեր նախագծում այլոց, բարձունքի նվաճման նոր հայտ ներկայացնելու։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Explore More

Տեսանելի-լսելի-ընկալելի դարձնենք մեր ուսումնական աշխատանքը

Կարդացեք, փոխանցեք մյուսներին, տարածեք։ Սեբաստացիներ բոլոր տարիքների, սեբաստացիական հունվարն ավարտվում է՝ իր ուսումնական-ստուգատեսային ճամբարներով։ Փետրվարի 1-ը, 2-ը այդ շրջանի ամփոփման, նախագծային ուսուցման արդյունքների, ուրախության, հավեսի ներկայացման օրեր են կրթահամալիրում ու

22. 06. 2014թ.

Արցախ-Հայաստան. միասնական գործել, միասին քննարկել ու լուծել իրական խնդիրներ, միշտ պատանեկան անկեղծությամբ և ոգևորությամբ: Ստեղծողի մոբիլ դպրոցը` իր հանրակրթությամբ, նրա սովորողով, ուսուցչով ու ծնողով՝ փաստացի, կոնկրետ ու կարևոր մասնակցություն կունենա

Միայն նախագծերով ուսուցման շաբաթ կրթահամալիրի հանրակրթական դպրոցներում, նախակրթարաններում, քոլեջում

Շատ կարևոր է, որ մարտի 21-ից, ինչպես նախատեսված է մեր օրացույցում, մեկնարկում է միայն նախագծերով ուսուցման շաբաթը,  երբ կրթահամալիրի հաստատություններում՝ Նոր դպրոցում, Դպրոց-պարտեզում, Գեղարվեստում, Հիմնականում, Միջին և Ավագ դպրոցներում, Քոլեջում՝